- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Magisk
- Friss AI funkciók várhatók a korábbi Samsung Galaxy S modellekre
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
-
Mobilarena
Gyakori Kérdések
Új hozzászólás Aktív témák
-
Weareus
addikt
Üdv.
Bocs, ha már volt szó róla. Kb. 1 hete akadozik a gmail. De olyan szinten, hogy szinte használhatatlan. Belépéskor csak teker a töltő, majd kiírja, hogy hiba történt.
Másnál is van?
-
.mf
veterán
válasz
TigerCat #10538 üzenetére
Ha már tárhely szóba került (és úgy látom nincs élő drive-val foglalkozó topik), csak én maradtam le róla, vagy az utóbbi években tényleg nem volt semmi ingyenes tárhely-bővítő akció? Értemén, hogy ajándék
lónak19 GB-nak ne nézd a szűkösségét, de azért mégis jobb lenne kicsit több -
hegyes3
újonc
válasz
Snoop-y #10540 üzenetére
Sziasztok,
Hétvégén egy kis probléma történt. Ugyanis beléptem egy másik gépről és egy másik helyszínről(ip címről), egy otthonomhoz közeli településen élő rokonomnál a Gmail fiókomba.A Gmail kérte, hogy adjam meg a mobilszámom a belépéshez, mivel fontos emailt vártam ezért megettem. Kaptam egy sms kódot és azt begépelve beengedett a postafiókomba. Kb fél perc emailek közti böngészés után kidobott egy másik oldalra, ami közölte velem, hogy letiltották a teljes google fiókom, mivel gyanús tevékenységet észleltek/megszegtem a google szabályzatát. Nos a fiókhoz nem volt beállítva se másodlagos email cím, se telefonszám. Mivel csak levelezésre és a google classroom szolgáltatásokat használtam a fiókomon belül, nem értem melyik részét szegtem meg a szabályzatuknak. Kitöltöttem egy űrlapot angolul, hogy adják már vissza a fiókom elérhetőségét, mivel azt munkám céljára használtam csak. Eddig nem érkezett válasz tőlük.
Esetleg történt már mással is ilyen kellemetlen helyezet? Van valakinek valami ötlete, tippje, hogy mit csináljak, kihez/mihez forduljak, mivel nagy szükségem volna a gmailem használatára?
Válaszaitokat/segítségeket előre is köszönöm szépen! -
csadri80
friss újonc
A szinkronizálás 30 percre volt rakva.Egy email valóban volt a kimenők közt beragadva.Most töröltem.Kíváncsi leszek javul-e a helyzet.
Köszönön -
Snoop-y
veterán
válasz
csadri80 #10536 üzenetére
Tobb oka is lehet de anelkul, hogy tudnank miket hasznalsz pontosan megmondani nem lehet az okat:
Volt mar ilyen Gmail App bug. Ha el tudod tavolitani az appot akkor probalj egy reinstallt.
A Sync loop mode-ba kerult (probald meg Push-rol attenni 15 percre mondjuk)
Kimeno levelekbe nem ragadt be valami? Az is okozhat ilyet.
-
csadri80
friss újonc
Igen,az adatforgalom rengeteg,úgy hogy kb alig is használom...
-
csadri80
friss újonc
Sziasztok!
Mitől lehet az,hogy a gmail-em 4 Gbyte adatot használt el 5 nap alatt,úgy hogy ez idő alatt kb 4 emailt küldtem el,amiben 3 db kép volt.Már minden félét probáltam beállítani,de mégis már 7 Gbyte adatot használt el az elmúlt 12 napban összesen.Mi lehet a baj??
Eddig nem volt ilyen,és a telefon is 80%-ban wifin csatlakozik a netre. -
teldan91
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Nemrégiben előfizettem G-suitra, saját domain névre szóló e-mail címeket használok. Tudatlanságomból létrehoztam 3 külön falhasználói fiókot, ami 3 külön előfizetést jelent. Azonban én egy felhasználón belüli szeretnék több mail címet létrehozni, pl. név@cégnév.hu, info@cégnév.hu, iroda@cégnév.hu. Ezt hol tudom megtenni?
Előre is köszönöm a segítséget! -
tknof1871
őstag
Üdv!
Írok egy email-t. A piszkozat előzményeit hogyan lehet megnézni? Van ilyen lehetőség mint a Google Dokumentumoknál? -
Snoop-y
veterán
-
Shingen
addikt
Hali!
Gmail fiókot át lehet irányítani egy másik gmail fiókra ideiglenesen?
Várok egy emailt, de nem leszek elérhető így a muter emailjára irányítanám át.
Lehetséges?
Ha igen milyen beállításokat kell eszközölnöm?köszi
-
Srácok, tapasztalt valaki olyat, hogy az iOS Gmail mobil alkalmazásban és a webes felületen nem ugyanazok a levelek jelennek meg? Pl. mobilon a kukában olyan leveleket is látok, amelyeket már rég töröltem...
Természetesen ugyanaz a fiók, egyetlen felhasználóval.
-
chungee
addikt
Értem, köszönöm szépen a segítőkészséget
Megpróbálom
-
Tiger.
nagyúr
Sziasztok, elvileg kéne, hogy legyen sötét mod a gmailnél iosnál, de nincs pedig ios 13 majdnem a legújabb van fent, sötét mód be van kapcsolva, másoknál van, nálam nincs.
-
chungee
addikt
Napot!
Hogyan tudok tömegesen kijelölni
Mint pl. win-ben shift-et vagy ctrl-et bill lenyomva.
-
nfsu17
veterán
-
válasz
Orionk #10515 üzenetére
Csak egy nevet kell létrehozni, és az alá csoportosítani.
Például foci név alá csoportosítod a kívánt címeket, és ez után a címzetthez elég beírni, hogy foci.
De érdemes levél küldésekor a Ctrl+Shift+B -t (titkos másolat) megnyomni, és hozzá beírni címzettnek a focit, így aki megkapja nem látja a többi címzettet, személyesebb lesz az üzenet és a személyiségi jogok sem sérülnek.[ Szerkesztve ]
-
Orionk
senior tag
Sziasztok,
Segítséget kérnék szépen.
Amatőr foci bajnokságokat szervezek kb. 10 éve. Ez miatt hetente 1-2 alkalommal kell leveleznem a GMAIL címemről amatőr focistáknak, csapatvezetőknek, külön csapatoknak, stb.
Ez miatt a levelezési listám már körülbelül 160 e-mail címből áll. Nekem Gmail-es címem van, de a többi 160 e-mail cím változó. Van aki freemail, yahoo, gmail, citromail, stb. különböző címek.Tudnátok-e légyszíves segíteni, hogy hogyan lehetne ezt megoldani úgy, hogy hallottam valaki csak 1 e-mail címre küld el egy levelet, de mindenki megkapja, mind a 160 e-mail cím megkapná?
Valami csoportot lehetne készíteni? De hogyan kellene?köszönöm szépen.
-
Siriusb
veterán
válasz
Snoop-y #10509 üzenetére
Az a baj, hogy meg se érkezik, vagy esetleg a kukában landol.
(#10510) pn4hvq
Kösz az infót! Ilyen típusú hibával még nem találkoztam.
Jó, hogy mondtad ezt a 10 hibás kiküldés limitet.(#10511) Snoop-y
Már egy ideje gondolkozunk a váltáson, de van 1-2 tényező, ami a technikai megvalósítástól független, s ezek miatt még ott vagyunk. -
Snoop-y
veterán
válasz
pn4hvq #10510 üzenetére
"A dotrollnál viszont olyan a szerződésünk, (és erre figyelj te is, ha hasonló van), hogy óránként 10 hibás emailküldésünk lehet. Ebbe beletartozik a hibás cím, elgépelés, stb, utána következő óra 0 percig SEMMI emailforgalom nem megy át a dotroll szerverén, csak hibaüzenetet küld."
De ezt csak akkor tudjak megcsinalni ha SMTP relay van. Es ezek utan meg naluk vagytok
-
pn4hvq
senior tag
válasz
Siriusb #10508 üzenetére
Hasonló a szituáció nálunk is, közös pont a dotroll-os szerver lehet, amin keresztül küldök.
Élő példa: elektronikus bérjegyzék van kiküldve egyszerre kb 80 e-mailcímre. Vannnak, akikhez elindul a levél, hibaüzenet nem jön vissza, ellenben meg sem kapják -> levél elveszve. Ilyen pl. a hotmailes címek egy része. Nem mindegyiknél jelentkezik. Saját magamnak úgy tudtam orvosolni hotmailre küldve, hogy felvettem a küldő emailt címjegyzékbe. Nálam megoldotta, de lehet, hogy másnál nem, mert visszajelzést nem kaptunk.
Gmail esetén azt tapasztaltam, hogy elmegy az első x gmailes címre, aztán a következő gmailes címről már jön egy 5.7.1 (most nincs ilyen logom már) temporary blocked hiba. De mivel volt még gmailes címzett, a következőtől is ugyanez jön vissza és így tovább. A dotrollnál viszont olyan a szerződésünk, (és erre figyelj te is, ha hasonló van), hogy óránként 10 hibás emailküldésünk lehet. Ebbe beletartozik a hibás cím, elgépelés, stb, utána következő óra 0 percig SEMMI emailforgalom nem megy át a dotroll szerverén, csak hibaüzenetet küld.
Ha a címzett beállítja, hogy nem spam a levél, onnantól jó lesz a gmailben. De ismét csak több100 számomra vadidegen embert nem tudok egyenként meginterjuvolni, hogy kapott-e levelet.
A szerverbeállítások, hírnév szerintem jó.
Amúgy én azt tapasztaltam, hogy a tavaly májusi GDPR bevezetése óta lett ilyen háklis a gmail. -
Snoop-y
veterán
válasz
Siriusb #10508 üzenetére
"Ráadásul ritkán megy ki hírlevél, van, amikor hónapokig semmi"
Meg is van a problema. Ha ismersz par embert az ugyfelek koreben akkor lehet kerni oket, hogy rakjak at spambol az inboxba. Illetve sajat listara cegen belul kuldjel gmailes fiokokra es jelolgessetek oket nem spamnak. Ha ez sem segit akkor vagy nagyon keves levelet kuldetetek vagy korabban akie az IP volt spammelt.
-
Siriusb
veterán
dotroll
Most kipróbáltam olyannal, akinek korábban a kukába ment, megkapta.
Úgyis lesz még egy újabb kör 1-2 héten belül, ha megint problémás lesz, akkor visszatérek rá. Köszi a segítséget! -
Snoop-y
veterán
válasz
Siriusb #10503 üzenetére
Ha DKIM es SPF rendben van az mar egy jo kiindulas. Leiratkozasi lehetoseg van? Milyen IP-rol kuldod?
Ha nincs a hirlevelben leiratkozasi lehetoseg az minusz pont a Google-nal
Ha rossz az IP reputaciod tul sokat nem tudsz kezdeni ----> IP valtas
Reverse DNS rendben?Illetve negyedik de nem a legutolso ami szamithat, hogy maguk az emberek lustak es jelolik spamnak (ha nincs leiratkozas pl akkor en is csak siman spamnek jelolom az akarmit is oszt jovan)
-
Siriusb
veterán
Sziasztok!
Úgy látom, korábban másnak is volt hasonló problémája, azaz a beérkező levél azonnal a kukában landolt. Én most szembesültem ezzel a problémával, született rá valami megoldás?
phplist-tel küldök hírlevelet és van, aki állítólag meg sem kapja, 2 emberről már tudok, akinek a kukában landolt. spf és dkim = pass a header-ben.