Hirdetés
- Magisk
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Fotók, videók mobillal
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Beats Powerbeats Pro 2 - az Apple termék, ami jobb Androiddal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
sasa311
veterán
1., Neked SEMMI közöd ahhoz, hogy a kisker hol, kinél és miiként gariz. Neked ŐK gariznak.
2., 30 napra kell törekedniük. Ha addig nem történik semmi akkor besétálsz és beírsz a panaszkönyvbe, hogy neked JELENTŐS KELLEMETLENSÉGET okoz, hogy a kártyáddal nem történik semmi, mert nem tudod használni a PC_det, az internetdíj ketyeg, nem tudsz rajta dolgozni / lazítani, ect és vagy csináljanak valamit vagy elállsz a szerződéstől és uccu vissza eredeti vételár
3., A magyar jogszabályok szerint a gyár NEM DÖNTÉSHOZÓ. Az első garancia időperiódusban (talán 1 év?) a kiskernek HIVATALOS, erre kvalifikált magyar szervízzel be kell vizsgáltatnia a kártyát, erről jegyzőkönyvet kell kiállítania és CSAKIS EZ ALAPJÁN tagadhatják meg a garanciális ügyintézést. Ezen bevizsgálók listáját megtalálod a fogy. véd oldalán és ide is belinkelve (én linkeltem anno).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest