- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Fotók, videók mobillal
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Mobilarena
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
wrox
senior tag
válasz Allihoppa #24948 üzenetére
Igazából venni szeretnék egy hűtést (waterforce), amire 2023. áprilisig bolti gari van, és 2024 áprilisig van gyártói gari.
Ezért érdekelne, hogy mi a menete, ha véletlenül megállna.MSI- Most döglött be a már egyszer cserélt MSI hűtésem (CoreLiquid 240R), tegnap vittem vissza a boltba (AQUA).
Ezt a hűtést az MSI visszahívta még tavasszal, mivel gyári hibás bizonyos sorozat, automatikusan küldik a javított verziót belőle.
Aquaban azt mondják, a visszahívás csak Amerikában van, itthon rendesen gariztatni kell, szerviz, javitani próbálják stb.
kíváncsi vagyok mi kerekedik ki belőle.