- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 8T – fazonigazítás
Hirdetés
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Steet Fighter 6 - Így harcol Akuma
gp A sorozat legútóbbi részének DLC karaktere alig több mint egy hét múlva érkezik a játékba.
Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Ez a vita egyébként már másról szól. Hamilton fan club vs. Hamilton antifan club.
A vélemények ennek megfelelően alakulnak ki mindenkinél. Versenybaleset volt, nem hibázott senki sem, és ennyi. Hamilton ebben az évben egyébként is annyi hülyeséget csinált már, hogy szvsz még talán meg is érdemli, ha már a bírák nem tudták rendesen megbüntetni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Eddie Jordan: Brawn helyében én kirúgnám Schumachert
Miért nem szállnak már le Schumiról? Nem értem a szekálás tárgyát, ez az első szezon, ő 3 -at tervezett be. Eddie befoghatná a száját, Schumi csak a mostani jelenlétével többet használt az F1 -nek, mint ő egész munkássága alatt. És szerintem a Mercedesnek is sokat tud segíteni, ekkora tapasztalattal csak kevés pilóta bír. Egyébként megvárnám én a már nem Jenson -ra igazított versenygépjárművet is, lehet nagyot fog fordulni a világ. Csak nézd meg a Meki -t. Az Hamiltonra van fejlesztve, Jenson szenved...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Peat;) #19836 üzenetére
Szerintem ez nem így működik. Nem szabad elfelejteni, hogy az autó karakterisztikája nem Schuminak kedvez. Ezért tartom elhamarkodottnak ezeket a megnyilvánulásokat. Én azért megvárnám azt a köv. évet, és nem a gumik miatt. Schumi sítlus pont az ellenkezője Button -énak, mégis egy olyan autót vezet, amit Jenson -re építettek. Rosberg jó pilóta, nincs mese, hozzá valszeg közelebb áll ez a stílus, és talán könnyebben is tud alkalmazkodni a körülményekhez. Ha megnézed, volt pár olyan pálya, ahol Schumi elemében volt, és ment a szekér, csak közbejött egy olyan esemény, amiről nem tehetett. Ez azt jelentheti, hogy ott sikerült eltalálni az autó beállítást. Itt azzal van a legnagyobb probléma, nem sikerül magára állítani az autót. Mindig küzd a gumikkal, gyorsan elkoptatja őket, míg Rosberg-nek nincsenek ekkora problémái.
Azért Schumit nem szabad senkivel sem összehasonlítani... A névnek óriási reklámértéke van. Ez érezhető a pályákon is, mivel sok szurkoló csak miatta látogat ki futamokra, és biztosan a Mercedes is megérzi, szponzorok sem közömbösek a Schumacher névvel szemben. Ráadásul az óriási tapasztalata miatt a fejlesztések terén is hasznos lehet a Mercedesnek.Szóval én azt mondom csöndben kellene lenni, és azt kellene nézni, hogy mit tud majd azzal az autóval jövőre, amit a csapattal együtt fejleszt. Aki már leírta, az életében nem volt Schumacher fan. Nem csak akkor kell egy pilótának szorítani, amikor megy a szekér, és nyeri a futamokat. Hanem akkor is mellette kell állni, amikor nem találja magát, és végig szenvedi az évet. Aki nem így tesz, az nem igazi szurkoló, ez a véleményem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tom volt e már, de tegnap pont erről beszéltem, belinkelem.
Brawn szerint semmit nem kopott Schumacher tudása
Brawn és Jordan között klasszisok vannak minden szinten. Én is az ő szavára adok.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #19907 üzenetére
Hami mostanában gyanúsan sok hibát vét. Mondjuk ő nem az a Raikkonen féle hidegvér, ez már többször kiderült. De azért ez kezd lassan kínos lenni.
Persze az is igaz, hogy az egy borzasztó nehéz rész. Kicsit nagyobb sebességgel érkezel, vagy lecsúszol az ideális ívről egy pöppet, akkor ott majdnem biztosan eldobod a kerékvető miatt.
Fernando biztosan hozza majd a 3. helyet, de a két RBR itt valszeg megfoghatatlan lesz. Szingapur más tészta volt, ott nehéz volt összerakni egy ép kört, ami szabadedzéseken annyira nem erőltettek. Itt viszont látszik a nyers RBR fölény.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #19909 üzenetére
Ez mind igaz, kell egy kis 'őrültség' ide. Csak már rezeg a léc, 2db nullapontos futam után még egy 3. már valszeg a VB esélyekbe kerülne. Alonso az elején volt szétesve, azóta összekapta magát. De az RBR ellen ez nem lesz elég egyiknek sem. Mondjuk itt ahogy nézem, Button 1s -es lemaradással jön. Hamilton ebből 0.6s-et csinálna, kb. annyival szokta mostanában ütni Button -t.
De ha holnap esik, akkor sok minden változhat az erőviszonyok terén. Kubica jól megy, de szerintem ez csak a szabadedzésekre tart ki nála.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Hamilton öthelyes rajtbüntetést kap váltócsere miatt
Vártam az esőt, de ez túl sok volt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ez a Kobayashi őrült egy fazon, nagy respect neki, jó kis show-t csináld a nézőknek.
Alonso hozta a maximumot. Kubica -t sajnálom nagyon , de kicsit örülök neki, hogy kiesett, pont Alonso miatt. A Meki az megint sehol nem volt, hál istennek. Már kezdem sajnálni Hamit-t, de azért jó, hogy egyre messzebbre mászik tőle a vb cím. Tényleg porcelánból van az az autó, elég csak belegondolni, mi lett volna, ha Kobayashi egy mekivel csinálja ezeket a brutális manővereket. Szétesett volna az autó.
Massa meg no comment....szvsz, és kérdés volt pár futammal ez előtt, ki az első számú pilóta.
Remélem az RBR a köv. futamokon nem lesz ekkora fölényben. Abu Dhabi és Korea erősen kérdéses. Interlagos -ban szerintem nem kell tőlük tartani. Ott jó lenne ha végre a mekisek és Massa is összeszednék magukat, és beférnének az RBR-ek elé.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz [CS]Blade2 #20040 üzenetére
Interlagos nem a gyors kanyarokról híres. Szerintem ott óriási esélye lesz a Ferrarinak. Pont olyan kanyarok vannak, amikbe 2-3-ban kell belemenni, 2 kivételével. Ebből a kettőből 1 nem számít kanyarnak.
Japánban az első két szektor borzasztó nehéz, ha az elejét elrontod, akkor a végén is veszítesz. És van egy dinamikus ritmusa, ezért is mentek ott olyan jól az RBR-ek. 3-4-5. -et használnak az első szektorban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #20123 üzenetére
De már milyen régen... Törökország óta feszül folyamatosan. Horner számításai nem jöttek be, mert Webber még mindig Vettel előtt van, bármit próbáltak eddig, nem jött be. Savanyú a szőlő. Mark meg kitart, becsülöm nagyon. Ekkora elnyomás mellett nem sok pilóta bírná ki ilyen sokáig. Azt már biztosan bánja, hogy aláírt az RBR-hez még egy évet.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Webber elbénázta, de nem az ő számlájára írnám a dolgot. A csapat nem támogatja, nagy a feszkó, óriási a nyomás ez miatt ami sajnos kihathat a teljesítményére. A csapatnál, és főleg Horner arcán látszott a megkönnyebbülés mikor Mark kiállt. Megérdemlik, hogy Vettel kiesett. És nem Vettel érdemli meg, hanem a csapat, azt leszámítva, hogy Vettel sok butaságot csinált az évben. Mindenki a Ferrari -t támadta a motorok miatt, mégse az ő motorjuk robbant fel először. kopp-kopp.
Horner nyilatkozataiból kitűnt, hogy elszálltak maguktól, már Alonso -t se vették számításba, mint esélyes, csak a két pilótájukat. Most főljön a saját levében, nehéz lesz megemészteni, hogy Webber mögé kell állniuk, ha VB-t akarnak egyéniben.Alonso óriási dicséretet érdemel, hibátlanul megy már futamok óta, meg lehet nézni mennyi pontot gyűjtött. IM-en is ő az egyetlen, aki tudja tartani az RBR-eket. Ha minden igaz, Interlagosban meglehet a VB cím, még csak Abu-Dhabi-ra se kell várni.
Massa no comment, savanyú a szőlő. Kezd nagyon unszimpi lenni.Hamilton előtt meg le a kalappal az mellett, hogy kicsit szét van esve. Most először dicsérem igazán, de ő bevállalta, az elejétől fogva versenyezni akart, nem rinyált mint Webber és a többi. Egyébként itt jegyezném meg, hogy Alonso se mondta, hogy ne menjen a game, hülye ez a Gyula. Neki abszolút rossz lett volna, ha IM alapján rangsorolnak.
A retekklub meg elmehet a ....-ba az asztromajomságukkal. És ezért van olyan m@rha, aki fizet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Sajnos benne van ez is. Webber feszült, a csapat kihátrált mögüle, csapattársak között nagy a feszkó. Egy pilóta se szeretne ilyen helyzetbe kerülni.
Persze ettől függetlenül a hiba az hiba, mindenkivel megesik, vagy így vagy úgy. Alonso is hibázott Belgiumban, igaz sérült volt az autója, de ugyan így lesodródott és megcsúszott.
Hami is hibázott ezen a futamon, pedig meg lett volna a győzelem Lonzi előtt, ha ott nem csúszik ki.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #20659 üzenetére
Én is Alonsora. Ha megtartja ezt a 7 futamos formáját akkor nyerni fog. 1 dolog miatt. Ha Interlagosban tényleg jó lesz a Ferrari, és Massa is ott tud lenni, és Webber lassú lesz vagy bénázik, akkor már ott meglehet. Az a 'mázli', hogy Webber az, akinek reálisan van esélye befogni Alonso -t, márpedig Webbo nincs csúcsformában.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #20686 üzenetére
Azt mindjárt gondoltam. De reális esélye Hamiltonnak csak akkor van, ha a Meki gyorsul egy kicsit, és Alonso egy futamot nullázik. Webber viszont Vetel segítségével még befoghatja lazán.
Egyébként nem értem Button mit ugrál?! Lassú, tompa, és már esélye sincs a VB-re, mégis pattog. Aszem Whitmarsh majd elbeszélget vele erről, bár fölösleges, mert Hami -t úgyse tudná támogatni, ahhoz irtóan lassú.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Vettel bajban lehet a következő futamokon. Neki sincs már friss motorja, csak kétfutamosakat tud használni. És amint látszik, probléma lehet a megbízhatósággal. Szóval biztosan nem maximális motorerőn fog menni a következő versenyeken.
És az is durva, hogy Alonso egyik motorja végigbírta Olaszország, Szingapúr, Japán triot. Én nem tartanék meghibásodástól ezek után.
Neki van 1 megkímélt motorja biztosan. Belgiumban és Koreában is eső volt, így nem használódtak úgy a motorok, ráadásul Spa-ban idő előtt kiesett.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz AMD Power #20740 üzenetére
Szerintem ez hülyeség... Hamilton mindig is az agresszív stílust képviselte, és ebben benne van az ütközés esélye. Én inkább azt kérdezném, hogy a Meki miért van papírból? Mert akibe belement, az vígan ment tovább. Lásd Fernando -t hogy eltalálta Barrichello Spa-ban, és kutya baja lett z autónak. A Meki egy olyan után szétesett volna.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Iron Funeral #20744 üzenetére
Az igaz, és még ezt se közelíti meg. Szerintem ez volt az abszolút negatív rekord. Még asszem módosítani is kellett az autón. De ha nem ilyen törékeny, akkor Hami nem esik ki kétszer is.
Motion_Blur: LOL, erre nem emléxem. Azért az durva, hogy még így is betudott vele gurulni.
[CS]Blade2: Azért mondom, hogy kár a Ferrari -t a motorok miatt sajnálni, szerintem náluk nem lehet semmilyen probléma ezen a téren.(kopp-kopp) És a renyonak pont ezért benne van a betli, ki tudja kibírja e ismét azt a pár km-et, főleg erőltetett menetben, mert nekik már abban kell menni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Én pedig abban hiszek, hogy a Ferrari erős lesz Interlagosban, és nem kell ilyeneket számolgatni, hanem Alonso behúzza a futamot. És Massa még kérdéses, ott ő is jól szokott menni. Egy esetleges Ferrari 1-2 eldöntene mindent. Ha még a Meki is erős lesz, akkor Hami -t is nyugodtan Webber elé lehet sorolni. A Vettel és Webber között van valaki, akkor már nincs olyan, hogy elengedés.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz horvathd #20938 üzenetére
Van. IM után már nincs motorcsere. Szabadedzéseken lehet variálni a motorokkal büntetlenül. Egyébként ki tudja hány km volt azokban a motorokban, amik megálltak. Ilyenkor csak a nagyon elhasznált motorok mennek az autókba, csökkentette teljesítménnyel.
Remélem a megszokott módon fog menni minden, szabadedzéseken mindig nagy rbr fölény, majd im-en ez elolvad pont annyira, hogy Alonso be tud zavarni. Futamon szerintem meglesznek fogva.
Én nem aggódnék a motorok miatt, a Ferrari erőforrások gond nélkül elmennek 2000km fölött is, és a 2 futamos motorokban nincs annyi km. Szóval Push it Fernando
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Flashcash #20945 üzenetére
Igen, azért ez már nem az az eshetőség, hogy csak úgy cserélgetnek. Olyan esetben fordul elő, mikor tényleg gáz van. Igaz a szezon elejére vonatkozik ez is, lásd a Ferrari példáját, mikor az elején motort kellett cserélniük. Az az erőforrás most kicsit hiányzik itten.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Szerintem Alonso VB címe most úszott el. De ez csak saját vélemény, bár ne így lenne... Abu Dhabiban a Red Bull verhetetlen lesz, pont mint itt Brazíliában. Sima kettős győzelem. Ha Alonso nem 3., akkor Vettel lesz a VB, ha tudja hozni a 3. helyet, akkor Webber. Igazából ennyi, szerintem ezen nincs mit szépíteni. A Red Bull -okban óriási erőtartalék van, magasan a legjobb autók az egész mezőnyben. Ha nem bénáznak a pilóták, már régen eldőlt volna az egyéni VB sorsa, nem beszélve a konstruktőriről. Igazából az a pilóták és a csapatvezetés szegénységi bizonyítványa, hogy ez nem így történt.
Azért hajrá Alonso, ő a maximumot hozza.
Massa meg...erősen LOL kategória. Innen is látszik, hogy jó döntés volt, amit a Ferrari hozott. Alonso idén ált. gyorsabb volt, de néha sokkal gyorsabb. Nem beszélve arról, hogy idén Massa előzni sem tud, őt meg úgy eszik meg az üldözők, ahogy csak akarják.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, és ugye amit már ez előtt is mondtam, Alonso -nak nem lesz gondja a motorral, lehet csapatni a futamon is. Talán ez lehet az egyetlen egy esélye. Hátha valamelyik rönyó moci eldurran a nagy igénybevétel miatt. Ha jól emléxem, Vettel lehet gondban.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #21243 üzenetére
Akkor Vettel sincs bajban. Ezek szerint viszont sima RBR győzelem lesz, nem kell spórolni a motorokkal. Webber-nek Korea-ból van egy friss motorja, ami elvileg csak egy IM-et és a futamon pár kört teljesített. Kétlem, hogy a Ferrari erőből megverné az RBR-eket, még Alonso kvalitásaival sem. Még egy lehetőség van. Én úgy vagyok vele, hogy IM-en az RBR első sor az garantált. Ha Alonso tudja hozni a 3. helyet, és rajtnál megtudja fogni az egyiket, és mindegy melyiket, akkor VB. Mert Alonso-t idén nem nagyon lehetett megelőzni, csak szélsőséges esetekben.
Aki azt mondja, hogy Alonso bemákolja a VB címet, az a véleményem, hogy elsőként gondoljanak Valenciára, majd Belgiumra. Mindkét helyen megvolt az esélye a jó szereplésre, mindkétszer önhibáján kívül esett el a lehetőségtől. (Belgiumban odavágta, de az a futam már akkor elment amikor a nagy Rubens mester kitette hátulról bontani próbálta...)
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Kicsit késő volt már...tudok számolni. Mivel ne röhögtessem ki magamat? Csak nem kell azt mondani, hogy bemákolja. Ugyan úgy ő is bukott el pontokat, azokkal már ő is VB lehetne, ahogyan Vettel is. Webber -t azért nem mondom, mert ált. mindig saját bénasága miatt esett ki.
A lényeg, Vettel már csak nehezen lehet bajnok, és Alonso 3. helye sem garantált. Ha Vettel vezet Webber előtt, és Alonso jön mögöttük, akkor Vettel kérés nélkül elengedi Webbo-t, ez nem kétséges. És akkor nincs csapatutasítás sem.
De bízok Webber zsenialitásában, talán megint sikerül elrontania a rajtot, és akkor harangoztak mindegyik RBR -nek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz mephi666 #21270 üzenetére
Egyetértek.
Petya25: Igen, ellenben több pontot elvettek tőle, mint amennyit kapott. Az a 7 pont csak arra elég, hogy az élen maradjon. Egyébként még a nélkül is vezetne, saját erőből. De odavagytok azzal az elengedéssel, már kicsit vicces hogy ezen lovagoltok...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz SzalaiG #21278 üzenetére
Szerintem Vettel már annak is örülne. A tavalyi VB címnél nem lenne ez sem rosszabb.
De erre a teóriára is van egy alapom. Mondjuk ez a helyzet, tehát Vettel 1. Webber 2. Hami 3. Massa 4. Alonso 5. Massa, aki nem engedi el Alonso -t, mert akkor a két RBR is helyet cserél. Addig biztos nem cserélnek, amíg Alfonz az 5., mert akkor Vettel a VB, ez Horner álma. Tehát, a két RBR beér ebben a sorrendben reménykedve Vettel VB címében, de a cél előtt Massa mégis elengedi Alfonzt.
Abból mekkora botrány lenne, LOL.Petya25: Lássuk csak. Sportbírák Valenciában egy 2. vagy 3. helyet, Belgiumban meg Barrichello kiütötte, utána sérült autóval poroszkált, majd kiesett. Ez már akkor elment, mikor Barrichello idétlen módon átment rajta, pedig biztos dobogós esélyei voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz D@ni88 #21312 üzenetére
XD
Oliverda: Szerintem mind a 4 bajnokaspiráns idén annyi fölösleges pontot dobott el, hogy azokkal egyénileg mind a négyen VB-k lehetnének. Vettel, Webber, Hamilton, Alonso is követett el olyan hibákat, és büntették őket jogtalanul, amikkel fölényesen vezetnék a VB-t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #21332 üzenetére
Én azzal a másodhegedűs szerepkörrel nem értek egyet. Már az elején látszott, hogy Hami Dennis kis kedvence volt.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #21346 üzenetére
Igen, és mi kellett hozzá?! Egy jó autó. Márpedig akkor a Meki egész jó volt. Ha Schumi élete első versenyén nem Jordan -ben ül, akkor nem a 7. helyről indul. De ez Raikkonen-re is igaz lehet, aki a szintén nem túl erős Sauber-rel debütált egy 6. hellyel. Alonso -t azért nem mondom, mert a mezőny leggyengébb autójával kezdte F1-es karrierjét.
Motion_Blur: Jól mondod. De nem az határozta meg a végkimenetelt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz IreN!CuS #21361 üzenetére
Webber témában én is azt mondom, hogy nem kell annyira leírni. Vettel IM-en ált. erősebb, utána futamon nem tud elmenni, Webber követni tudja. Tehát a versenytempójuk kiegyenlített. És hiába minden, ha Webber van előrébb, akkor ő az, akit támogatni kellene. Tényleg nagy görénység volt az, amit vele csináltak, mikor leszedték az autójáról a szárnyat, arra hivatkozva, hogy Vettel áll jobban összetettben.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Nowhereman #21369 üzenetére
Nem is vitatom. Nálam az F1 legjobb pilótája Hamilton és Alonso. Schumit azért nem sorolom ide, mert már nem ez a korosztály. Hamilton és Alonso is a debütálásuktól kezdve stabilan teljesítettek, mindketten vérprofik, őstehetségek. Kobayashi is hasonló, de azért ő az ő teljesítménye elég ingadozó, bár ez lehet az autója miatt van.
hunnylander: Hát az valami óriási lenne, ha esne. Akkor Webber kiesik a játékból, az az érzésem. Mert esőben nem az igazi.
Don't Tread On Me
Aktív témák
- Windows 10
- BMW topik
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Ukrajnai háború
- World of Tanks - MMO
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- OLED TV topic
- Autós topik
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 országban elérhetetlen lesz
- Témázgatunk, témázgatunk!? ... avagy mutasd az Android homescreened!
- További aktív témák...
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB Alpesi zöld 88% Akku, Független
- Panel garanciális LG OLED TV 55" 139 cm HDR Dolby Vision 55C8PLA
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- PLAYSTATION 5 Lemezes verzió
- - 44% OMEN by Hp 15"iPS 144Hz, 99% sRGB -- RTX3070-8G, Ryzen 7-5800, 16/512NVME WiFi6 2025/0317+SZLA
- Beyerdynamic DT990 Pro
- Nagyon igényes PC eladó (Z690, i5-13600KF, AC LF III 360 AIO, 32GB DDR4 B-die, RTX3070, 1TB M.2 SSD)
- Microsoft Surface PRO 5 i5-7300U/4GB/128GB, 12,3" érintőkijelző, lecsatolható bill, Win 10 PRO
- Dell billentyűzet és dell egér gyári új bontatlan, magyar kiosztású!
- Apple iPad 6. 32GB 100% akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest