- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #45446 üzenetére
A turbó nélküli és a turbóval felszerelt autok közötti difi-re gondoltam. Én amúgy mindíg a nagyobb köbcentit támogatnám, valahogy nekem nem illik az F1 képbe a kis turbómotoros csodák...
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Oliverda
félisten
válasz Xirtam #45502 üzenetére
"Arról nem is beszélve, hogy minimum 10-12 év mire V6-os Ferrari-t fogunk az utcákon látni."
Akkor eléggé le lesznek maradva. Amúgy szvsz nem lesz az 10-12 év.
Teljesítményben és fogyasztásban is a kevés henger + turbó + KERS/TERS a jövő.
Akár még párhuzamot is lehetne vonni a processzorok fejlődésével, ahol az egyre több mag helyett most már inkább heterogén irányba mennek: Alacsonyabb fogyasztás mellett nagyobb teljesítmény.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
venember83
nagyúr
válasz Xirtam #45583 üzenetére
Szerintem pedig bőven benne van a pénz is, nem valós ennyire a háttérbe szorítani. Ha nem a pénzért csinálják, akkor miért voltak óriási fizetések pl. Michael Schumachernek és Kiminek a Ferrarinál? Egyiknek se volt kimondottan szüksége annyi pénzre. Nyilván nem "napszámért" ülnek be a kocsiba vezetni, de motiváló tényezőként más nemigazán működik, mint a jól bevált valuta.
-
Thrawn
félisten
válasz Xirtam #45617 üzenetére
Váltóról és motorról beszéltél.
"Azon kivűl, hogy a Ferrari idén teljesen átszabta a motort, a váltó is rengeteg módosításon esett át."
A váltóba nem is kötöttem bele, de a motornál azért érdekelne, hogy mit értesz teljes átszabás alatt.Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Nowhereman
őstag
válasz Xirtam #45652 üzenetére
Nem rossz, de szerintem a merci nincs ennyire hátul a versenyben. Valszeg Sumák ausztráliai korai kiesését nem jól kompenzálták... Meg ugye kérdés, hogy most ez a csapat vagy az autók viszonyát taglalja, mert azért a Meki párosa azonos technikával is pakolna a HRT-jére jó néhány tizedet.
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #45750 üzenetére
Alonso speed trapje csak 8km/h-val gyengébb. Pont akkor mutatták onboard Lonzit amikor ráfordult a hátsó egyenesre, az ovális részen már elhasználta az összes KERS-t, az egyenes végére mégis 315km/h-ra gyorsult. Szerintem nem olyan rossz azért
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #45870 üzenetére
Te komolyan ki akartál oktatni? Nem komolyan írtam ,nem vetted észre a smile-t?
Amúgy ,hogy jön ide az utcai tuningmaty?Ugye nem azt hiszed,hogy azt gondolom ezeket az elemeket azért ragasszák a Ferrarira,mert jól néz ki..Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Xirtam
veterán
válasz Xirtam #45905 üzenetére
A Saubernek a Ferrari-val való partnerkapcsolat csak hozott. Ellenben a Toro Rosso-nak ahol akkora a Red Bull dominancia, hogy a szó legszorosabb értelmében szarnak a Ferrari-ra. Egyedül a motor szerződés köti őket össze. És nem is próbálnak a motor felé nyitni. Inkább elfogadják a Red Bull nyomását. Persze, Red Bull tőkéből vannak jelenleg és ez így is van rendjén. De az autók karakterisztikáját nagyban befolyásolja a motor is.
Felvételről megnéztem az MTV-n leadott közvetítést. Sokszor elhangzott, Massa dicsérete. Ennek is megvan az oka. Egyrészről mert nem 0,6 tizedet kapott a csapattársától. Ez azért is nagy szó, mert évről évre csak nőt a hátránya Alonso-hoz képest. Persze ez nem jelenti, hogy isteníteni kellene. Sőt. És azt sem, hogy Massa javul. De még sem szabad elfelejteni senkinek, hogy Massa mért ül Ferrari-ban. Mióta a Sauber-től átkerült és MSC mellett nődögélt. És elkezdte hozni az eredményeket. Elég sok pontot és győzelmet volt képes vörös színekben hozni. Azért akár mennyire hitvány amit jelenleg letesz az asztalra ezeket ne felejtsük már el. Ezért bízik benne Luca is, ezért kap folyamatosan lehetőséget, esélyt arra, hogy újra önmaga legyen. De jelenleg csak önmaga halványa. Természetesen én sem örülök, hogy így alakultak a dolgai. Mert nem hozza a pontokat. De igazság szerint Massa visszaesését tudjuk fogni a balesetére is, Alonso jövetelére, de a Pirelli gumikra is. Nem mindenkinek fekszenek ezek a gumik. MSC is küszködött a visszatérésekor ezzel a problémával. Vannak akik képesek ezzel megbirkózni és a vezetési stílusukat ennek függvényében alakítani vannak akik nem.
A folyamatos szabályváltozások mutatják a legjobban, hogy már pedig nem csak az autón múlik egy pilóta eredménye. És nem csak arról szól jelenleg a sport, hogy beülnek az autóba és kisujjukkal képesek azt rajt cél győzelemig vezetni. (Tekintsünk el a 2011-es évtől)
Azt se felejtsük el, hogy akár mennyire ellenszenves egy pilóta számunkra vagy sem. Azért mert lopja a pontot a kedvenc pilótánk elől vagy sem. Hogy akik itt vannak a Formula 1-ben mindegyikőjük a világ egyik legjobb pilótája. Ha fizetett pilóta, ha nem még is itt van. A csapatokról nem is beszélve. Lehet, hogy a HRT küszködik és nem úgy alakulnak a dolgok számukra ahogy kellene. De itt vannak? Feladták amikor az FIA teszteken megbuktak? Nem! Ezeket is számításba kellene venni és a helyén kezelni.
[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz Xirtam #45905 üzenetére
Ennyi szerecsenmosdatástól még Lajos is albínóvá válna. Mire ez a sok volna? Ha valaki így elfékezi magát, mikor szituba kerül, akkor lehet mr. balfékavédekezésben előtte akármilyen pályán, eldobta a szerencséjét. Alonso nagy játékos, de a nehézt csak nehezebbé tudja tenni, nem pedig lehetetlenné.
Utánam a kondenzcsik!
-
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #46201 üzenetére
vicces a srác ,de főleg idegesítő mikor az ember verseny közben mást lát mint amit kommentál. Jól tudja azt a benyomást kelteni, mintha nem értene semmit az egészből...
[ Szerkesztve ]
Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
-
Zso2
őstag
válasz Xirtam #46201 üzenetére
Azt mondta Hamilton és Alonso kiállásakor, hogy Hamilton gyorsabb volt. . . 3,6 vs 3,1 neki gyorsabb akkor tudom sajnálni.
Az még mentségére lehet,hogy esetleg ő az egész box időt nézte, bejárattól-kijáratig(bár nem tudom ott gyorsabb volt-e Ham).Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.
Aktív témák
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- BMW topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple notebookok
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs