- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
ma Az Armor Pad 3 Pro és az Armor 26 Ultra árából sokat enged a gyártó.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
Aktív témák
-
addikt
válasz Xirtam #17905 üzenetére
Túl nagy a különbség vettelék javára. ha el is megy Alonso, a köridők alapján pár körön belül megeszik......
Más.
Látszik mindenki nagyon el akarja kerülni a "csapatutasítás" szitut. Webber, Massa és Button szépen le van keverve.....Egyeseknek mindenük megvan. Öregek, csúnyák szegények és betegek. Másoknak semmi sem jut......
-
rocket
nagyúr
válasz Xirtam #17905 üzenetére
Pedig sajnos o lesz a vilagbajnok, egesz evben egy masodperccel gyorsabb autoban ul, es mivel szoban nem sikerult masodik szamu pilotat csinalni Webberbol, igy a Red-Bullnal az Angol nagydij ota kondoskodnak a 4-5 tized lemaradasrol.
Ami a Red-Bullnal zajlik az undorito, egyertelmu hogy marketing vilagbajnok lesz Vettel, es nem a sport vilagbajnoka.McLarennek nem tesz jot, hogy lelepte oket a Ferrari, mert a Red-Bullok ellen eselytelenek a hatralevo versenyeken, de a McLarenektol rabolhatjak majd a pontokat, ezzel segitve Vettelt a vilagbajnoki cimhez.
Szarny osszehasonlitas jo volt, latszik jol, hogy flexibilis a Red-Bull/Ferrari szarnya, McLarennek akkor lesz eselye meg a vilagbajnoki cimre, ha a kovetkezo nagydijra megcsinaljak ok is ezt a fajta elso szarnyat, amit elmondasuk szerint meg megerteni se sikerult mikent mukodik. (bar lehet ezzel csak altatjak az ellenfeleket )
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
proof88
addikt
válasz Xirtam #17916 üzenetére
nyugi, ne hidd hogy most utálod a red bullt, akkor fogod igazán utálni a red bullt ha véletlenül Kimi jön Webber helyére 2012-ben egyébként meg nem tudom mi a probléma ... ha olyan übercsalás lenne ez a szárny dolog, egyből nem lenne a kocsin ... szerintem az van, hogy a már megszokottan precíz szabályrendszerben sikerült valami kiskaput találni ismét ... az f-csatorna is úgy került be ugyebár, hogy nem a kocsi szabályozza hanem a pilóta ... amúgy meg az f1 nem csak a pilóták tudásának versenye ... az fogja nyerni a vb-t, aki elég jól vezet, gyors kocsija van, ami még kényelmes is a vezetési stílusához, és megbízható is, a ferkának ismét nem sikerült elég gyors kocsit csinálni, alonso is tisztában lehetett vele bármikor hogy nem biztos hogy a leggyorsabb kocsiba ül idén (sem).
[ Szerkesztve ]
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Xirtam #17911 üzenetére
Az adott szabályrendszerhez kell a lehető legjobban alkalmazkodni, erről szól a tervezés....
Ugyanúgy, ahogy a McLaren ötletes volt az F-csatornájával, ahol a pilóta tölti be az egyébként tiltott automata szárnyállító elektronika szerepét, más is találhat lyukakat az aktuális szabályrendszeren.
-A képeket látta szerintem mindenki az első szárnyak elhajlásáról az időmérőn.
Redbull>Ferrari>McLarenJelenleg egy fix súllyal (50kg?) terhelik az első szárnyakat, és a súly hatására nem lehet nagyobb az elhajlás egy fixen meghatározott értéknél. (1cm?)
Ha a Redbull talált olyan anyagot és szárnykialakítást, amely a növekvő szélterhelés hatására nem lineárisan hanem annál jóval nagyobb mértékben hajlik el, akkor ők is találtak egy lyukat a szabályrendszeren.
pl. 50kg. 0,9cm (megfelel a szabályoknak)
75kg terhelésnél pl. 2,5cmNyilván a valóságban ennél jóval bonyolultabb a téma, és érinti a teljes konstrukciót, hogy ki tudják használni az előnyeit.
[ Szerkesztve ]
-
PazsitZ
addikt
válasz Xirtam #17916 üzenetére
A régi csapatok a nagy tapasztalattal?
gondolkozom tehát vagyok: szerinted a Red Bull csapatban név nélküli jött-ment senkik dolgoznak akiket a munkaügyi központ vélelenszerűen irányított ki?
Enyhén hülyeség szerintem.Egyébként a szárny témával kapcsolatban úgy tudom van egy mérték, aminél nem deformálódhat jobban semmilyen alkatrész, mivel, hogy nem is vizsgálják a dolgot, így feltételezem ez belefér abba az értékbe.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
PazsitZ
addikt
válasz Xirtam #17969 üzenetére
Nem volt az rossz szvsz. Ő legalább tudta a szöveget.
Webber meg beragadt Lonzi mögé, Vettel meg durván kezd elszakadni a mezőnytől.
Célegyenes végi előzés meg nem sanszos, mert pont az RBR a leglassabb végsebességben.
Ennek a futamnak is annyi.[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
Iron Funeral
őstag
válasz Xirtam #18054 üzenetére
Amikor Vettelt kell fikázni mindenki elfelejti, hogy milyen fantasztikusan adja magát a pálya az előzéshez ugye Azért voltak itt más pilóták is akik nem tudtak előzni az elmúlt években, persze lényeg, hogy lehessen fikázni a "házikedvencet" ugyi?
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
válasz Xirtam #18065 üzenetére
Miből gondolod, hogy +1s elég előzni? Nézd meg Barika+MS akciót, az is csak nyögvenyelősen lett meg ott pedig ~2s volt a különbség...
(#18067) shteer: nem tudom mi köze van egy polenak egy előzéshez, ezt megmagyarázhatnád
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
quby
őstag
-
Motion_Blur
félisten
válasz Xirtam #20238 üzenetére
Kit előzzenek az első sorból? Ha Alo a rajtnál nem tudja megfogni őket, szerintem ez is sima 1-2 lesz.. elnézve a Ferrarik végsebességét, még arra se játszhat hogy az első szektorban lesz esélye. Szerintem az lenne az optimális, ha Vet, Alo, Ham, Webbo sorrend lenne a végén
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Stirlitz
senior tag
válasz Xirtam #20531 üzenetére
Igazad van, a Ferrari sem egyszerű motorügyileg, de tudtak rá készülni legalább. Red Bull viszont váratlanul nagyon nehéz helyzetbe került.
Lujo55 az nem nagylelkűség volt, hanem simán hülyeség. Nagyon nagy hülyeség. És pont most ütt vissza igazán.
Gyula: Luisz Hemilton felhagyott Fernándó Alonzo ütközésével. Ez még jó hogy nem narrátor egy retro porno kazettán, ott még aztán tudott volna valamit művelni.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Xirtam #20957 üzenetére
Az elmúlt hónapokban a Ferrari is fejlesztett a szurkolók kiszolgálása tekintetében, de ilyen telemetriás dologról még nem tudok tőlük. Talán jövőre már lesz.
Élőben valószínűleg egyetlen csatorna se adja (azok közül ami a DIGI csomagban megtalálható). A német RTL adja majd felvételről az időmérő közvetítés előtt. A német Sport1 is csak az első két edzést adja élőben.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB Alpesi zöld 88% Akku, Független
- Panel garanciális LG OLED TV 55" 139 cm HDR Dolby Vision 55C8PLA
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- PLAYSTATION 5 Lemezes verzió
- - 44% OMEN by Hp 15"iPS 144Hz, 99% sRGB -- RTX3070-8G, Ryzen 7-5800, 16/512NVME WiFi6 2025/0317+SZLA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen