Keresés

Hirdetés

Aktív témák

  • Zso2

    őstag

    válasz shteer #45868 üzenetére

    design :) + pici turborencia

    Xirtam valami ilyesmi arcképen gondolkoztam én is,csak szerintem a sok tiltás miatt nem jönne össze nekem :D

    [ Szerkesztve ]

    Adelante ALONSO - Forza Ferrari | BF3-- satazso | Intel Core + Windows = Jaguar, behúzott kézifékkel.

  • Xirtam

    veterán

    válasz shteer #45868 üzenetére

    Gondolom te a nyilakra gondolsz. Az alsó fejlesztés a levegő útját próbálja meg jobban terelni a kipufogó felé. A cockpit melletti szintúgy az autó hátsó traktusa felé próbálja meg az áramlatokat javítani. De spanyolba több újítás lesz. ide 5 érkezett. Ebből 2 látható 3 pedig nem. Erről nem tudok többet. Igazából ennek a két aero elemnek se tudom még maximálisan a mivoltját.

    Igazából az egyik legnagyobb problémája az F2012-nek a súlyelosztás. Teli tankkal szinte tökéletes az autó egyensúlya, így a gumikkal is jól képes bánni. De ahogy könnyül. (persze ez minden autóról elmondható, hogy könnyülve idegesebb lesz, de mégse), egyre rakoncátlanabban bánik a gumikkal és nem képes megtartani az üzemi hőfokot. Ezért a gyenge teljesítmény időmérőn. Hosszú etapon javult az autó gumikezelése, de csak az első 1/3-ban. A többiben fennáll megint a probléma. Ezért lesz felfüggesztés váltás.

    #45869 Design? A Formula 1-ben sose volt olyan aero csomag ami a Design-re hajazott. Itt mindenek oka van és minden befolyásolja az autó karakterisztikáját. Ez nem utcai hülye gyerekek gyülekezete! Suzuki Swift-re minél nagyobb hátsó spoiler. Hadd örüljenek a fiatal csajok. Csak azt nem veszi észre a marhája, hogy több kg, szarabb légellenállás = több fogyasztás :U :DDD

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák