- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Aktív témák
-
B-L-A-C-K
titán
Hát izgalmasabb futamra számítottam, de ritka unalmas volt...
-
Olomlovag
tag
Sziasztok!
A RB esetében Pá-val értek egyet én is az " atomtöltettel " kapcsolatban. Még nem tudják hogy áll a "gyorsítótár."
Perez belopta magát a szívembe. Megcsinálta egy kiállással, és elkönyvelheti az első futam legjobb újonca díját...
Petrov is, szép kiegyensúlyozott teljesítményével megérdemelte a helyezését.
Közben látom, még mindig mögötte áll a Lada...
Talán be kéne szereznem egyet[ Szerkesztve ]
A remény hal meg utoljára, de nincs aki eltemesse
-
-
Csabee.
nagyúr
Lehet idén nem fogok F1-et nézni ha a következő 1-2futam is ilyen unalmas lesz.. Annyit változtatnak majd az F1-en évről évre hogy egyre rosszabb lesz...
Üdv: Csabee.
-
maláj
őstag
hát ez biza elég sima volt
-
Thrawn
félisten
Petrov
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
válasz Csabee. #25062 üzenetére
ahelyett, hogy megnéznék mikor voltak a legjobb futamok és visszahoznák azokat a szabályokat, motorokat-kocsikat, most ez rólunk szól, vagy róluk?
ezek maguknak versenyeznek vagy nekünk?
azt hiszem tudom a válaszokatEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
#95904256
törölt tag
Alonso megint összeszedett egy büntetést?
Mi történt? Nem láttam a futam közepét...[ Szerkesztve ]
-
Nowhereman
őstag
válasz SzalaiG #25066 üzenetére
nem tudom mit csalódtok.
Petrovról eddig is lehetet tudni, hogy karakán félelemmentes pilóta, de azt is lehetett tudni, hogy ő az, aki tanul. Ő mindig jobb és jobb lett minden szériában, amint már megtanulta mi merre mennyi.
különben meg Rosbergsonnak sem volt jobb az első szezonja.Perec meg pöpec!
Barichello nagy csattanójáért meg kár, mert ahogyan addig tolta...
Utánam a kondenzcsik!
-
Thrawn
félisten
válasz Nowhereman #25071 üzenetére
Csalódás és kellemes csalódás között azért van némi különbség
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Nowhereman
őstag
válasz venember83 #25070 üzenetére
Webbonak pokol lesz ez az idény, Tost célja idén nem az lesz, hogy Vettel mögött tartsa, hanem hogy kinyírja a csapattól, hogy algást ültethesse a helyére.
Utánam a kondenzcsik!
-
kpal
veterán
Na ez jó volt Vettel : very nice , Petrov : meglepő ,Massa és Buton látványos , Schumi és Rosberg : Perez egy kiállás : jó bemutatkozás .
[ Szerkesztve ]
-
JJános
addikt
Go Vettel! Gr!
McLaren, Hami gr!
Petrov gr!
Nekem izgalmas volt a futam!
szerk: helyesírás oh.
[ Szerkesztve ]
2007-05-06 óta itt!
-
MPowerPH
félisten
Szerintem egy pocsék futam volt. Két Ferrari csinálta most a showt, átvették a Mekitől a szerepet. Na persze kis túlzás ez, nem volt valami nagy futam.
Ez állítható hátsó szárny ebben a formában nem tűnik életképesnek. Értem én, hogy hosszabb egyenesekben bizonyíthat, de tavaly az F csatorna mindenhol jól működött, és hatásosabb is volt. A kers szerintem jó találmány, de mint kiderült a nélkül is lehet futamot nyerni, sőt mi több, jól rajtolni.Az RBR, és maga Vettel fölénye óriási volt. Szerintem messze nem nyomta ki a szemét a gépnek, a futam felét végigspórolta. Nah, ez az elkeserítő.
Jah, a Mercedes -nek meg végre egy rendes autót kellene építenie. Mert Rosberg is messze volt attól, amit tavaly produkált itt. Schumacher -nek mondjuk az elején elintézték a futamát...ez sem az ő sara. Rosberg is nagyon lassú volt végig, futamon még gyengébbek mint IM-en.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Jarod1
addikt
Nem tudom skubiztátok Vettel olyan tálat kapott amiben Merci jel volt
-
rocket
nagyúr
Unalmas futam volt, a nagy szabaly modositasoknak koszonhetoen beharangozott izgalmakbol nem lett semmi
RedBull megint sajat ligat nyitott, es ugytunik most Webbert is szepen elintezik a szezon elejen, hogy ne ismetlodhessenek meg a galibak kettojuk kozott mint tavaly, es a csokosnak egyenes legyen az ut az uberautoval a VB cimig.
Hamilton arca ahogy nezett ki a fejebol az interjunal sokat elarult a helyzeterol a VB cim kapcsan.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
proof88
addikt
Én személy szerint csak örülni tudok Walternak, tisztességes dolgokat mondott és látszik hogy ő a netről is tájékozódik a dolgokról, nem úgy mint Gyulám.
Jó lesz a DRS, csak ezen a pályán nem igazán használható, legalábbis a célegyenes rövid, és nem egyszerű ráfordulni miközben valaki előttünk van. Ott már enyhén veszít az aero tapadásából az elöl lévő miatt a hátsó kocsi.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Bezony. RBR, McLaren, Ferrari, Renault abszolút gyorsabbak. A Williams is gyorsabb, csak oda is egy rendes pilóta kellene a tapasztalatlan mellé. Barit ideje lenne nyugdíjazni...
rocket: Hamilton arcáról már tegnap is mindent le lehetett olvasni. Szvsz, nem érti, és elképzelni sem tudja, mit tudna az Vettel ellen csinálni. Ha ne adj isten köv. futamon Webbo is feltámad, akkor már az első két hely foglalt lesz. Annyi biztos, IM-en nem lehet megfogni őket, de a mai futamból ítélve, és Hamilton-t nézve még futamon sem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
[CS]Blade2
addikt
Nem sok mindent lehet majd a összefoglalóba tenni. Pár fűnyírás, meg bari kamikaze akciója.
Az előzési zóna meg szó szerint az lett, csak itt próbálkoznak, vagy max az utána következő pár 100m-en.
Kerékcseréből meg szerintem már a következő versenyen már sokkal kevesebb lesz, 1 vagy 2 kiállásra mennek majd, egyszerűen nem lassabb annyival a kopott gumi, hogy a +1 szettel kiautózzanak minimum 1 kiállásnyi időt, és még nagyobb a hibafaktor is, nyomni is kell a pályán, és a boxban is hibázhatnak. -
brownus
veterán
válasz Nowhereman #25073 üzenetére
Ki az a tost?
-
hoffman_
nagyúr
Első futam, végre, fenomenális érzés volt újra hallani a hangokat Elég necces volt 7kor felkelni és hazamenni megnézni, a 4-es fekvés után, de megérte.
Alonso, és Hamilton a legjobb pilóta a mezőnyben még mindig. Sajnos Vettel is jó. Ha ez lesz az egész idényben, hogy Vettel(redbull) időmérőn szakít, és végiggurul a futamon, én tökön döföm magam. Hamilton 2. viszont legalább mutatja, hogy meg lehet fogni a hülye redbullokat(hogy tudnak ilyen jók lenni megint..). Szegény Mercedest sajnálom, remélem kövire jobban megy a szekér. Petrovnak pedig emelem kalapom, legalább annyira örültem a dobogójának, mint Hami 2. helyének.
Hamilton majdnem Frédi-stílusban hozta be lábon a kocsit Sok hülye, ralliznak össze-vissza a pályán. Kovalainen se felejtette el, honnan jött. Barikelló meg egy pöcs. Nem 2 éve ül F1 kocsiban, és ilyet játszani, atyaég...
Én rohadtul élveztem, alig várom a következőt. Piszok jó lesz ez az idény.
mod:
Sokan írjátok itt, hogy a Merci nincs sehol. Alap, hogy a tesztek lósz*t se érnek, de a Mercedest nem kell leírni. Rohadt peches kezdés volt, szétb*szták mindkettőjük kocsiját... Next time meglátjuk, hogy megy az a kocsi
Viszont ez a hátsó szárnyazósdi elég ratyi, remélem kiforrja magát, mert eddig ez semmi.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
hoffman_
nagyúr
Ja, és mivel Palik itthon van, rohadtul ajánlom, hogy most már ő kommentáljon, mert Gyulám egy idióta.
#25067, Thrawn: 1.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Male
nagyúr
"Gyulám"-nak valaki szólna, hogy a DRS az nem Drag Reduce System, hanem Drag Reduction System? Mondjuk ha egy cseppet is tudna angolul, akkor magától is rájöhetne, mert nem a légellenállás csökkenti a rendszert
(Elsőre azt hittem, hogy csak eltévesztette, de többször is elmondta... Lehet, hogy ezzel is úgy lesz, mint azzal, hogy a KERS milyen gyorsan visszatöltődik a célegyenesben, annak is kellett vagy fél év, hogy rájöjjön/szóljanak neki.)Perez keménnyel indult? ..és mikor cserélt?
Amúgy szerintem nem volt ez rossz futam... voltak ennél sokkal unalmasabbak is. Jó, az első helyért nem volt csata, de hátrébb azért volt pár esemény.
A KERS-ről meg ismét kiderült, hogy összességében nem hoz semmit, ha így le van korlátozva. Teljesítményben kevesebb mint +10%, és a körnek kevesebb mint 10%-ában aktív... akárhogy számolom ez kevesebb mint 1%-ot jelent egy körön, úgy hogy a mérleg túloldalán ottvan a plusz súly, helyigény, hűtés igény, amit ha levonok szerintem erősen 0 körül mozog, de lehet még negatív is... Bizonyos helyzetekben jól jön, de összességében nem nagyon éri meg.
Amúgy a nagy zöldség jegyében... a KERS akksiját minden futam után kukázzák? -
Peat;)
veterán
Nem tudom mi ez a sírás, itt egy tök alap Mclaren ami az első kiállásig konkrétan ugyanazt futotta mint a kitesztelt, mindent alázó Red Bull "pokolgép" pedig az első részben Vettel sem fogta vissza magát, aztán meg jött a sérülés Mclaren oldalon. Areo igényes pályákon nyilván ez a kép lesz mint most, de a következő két hét is már rengeteg előrelépést tartogat Hamiltonéknak, baromi jó helyzetben vannak. Button is tolta lefele a Ferrarit a pályáról, mint ha egy középcsapat lenne a Ferrari.
Persze ez csak egy futam, a melegebb futamokon talán Ferrari jobban magára talál, de itt is csak Alonso alakított valamit, jelenleg 3. erők.
-
hoffman_
nagyúr
válasz Frenky89 #25093 üzenetére
Persze, ő is tud beszélni marhaságokat. De legalább élvezetesen közvetít, és lelkes. Én nagyon bírom hallgatni, nincs még egy kommentátor ennyi aranyköpéssel. Én visszavárom.
Peat:
Szerintem is tök jól állnak, még akkor is, ha ebből a mai napból túl sokat nem lehet levonni Azzal pedig teljesen egyetértek, amit a futam elejéről mondtál. Vettel se sajnálta, és Hami a lemaradás után, kb 6-7 másodpercről visszahozta 1,3-ra. Bosszankodtam is, amikor elkezdett lassulni, bár a rallis/Frédis mutatvány után már csak azt akartam, hogy hozza be.
Button is tolta lefele a Ferrarit a pályáról, mint ha egy középcsapat lenne a Ferrari.
Ezzel viszont nem értek egyet. Nagyon szeretem Buttont is, de ma szar volt. Jó a McLaren, de az, hogy nem tudta megelőzni az elején Massat, az béna dolog volt. Massa jobb volt, lassabb kocsival is.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
sekli
addikt
Még ha kukázzák is az aksit is előremutató a gondolat, hogy visszanyernek energiát. Az utcai autókban - ahol igazán számít - ott úgyse kukázzák olyan gyakran.
Nem volt rossz a DRS, előzni nem volt egyszerű vele, de mivel a védekezőnek oda kellett tartogatnia a KERS-t, meg lehetett máshol szorítani. Vonatozás végül is nem volt. Button ment pár kört Massa mögött, de ezt nem nevezném vonatozásnak, mindketten küzdöttek rendesen. Sajnálom, hogy Button így elszúrta, kíváncsi lettem volna Alonso mit kezdett volna vele.
Petrovnál jobbat meg Kubica sem tudott volna ma.
-
Nagymelák
aktív tag
Ez katasztrófa volt!
Húzhatnak,nyithatnak,nyomhatnak itt bármit,ebből akkor sem lesz izgalmas előzés kavalkád.
Halkan jegyzem meg ha védekezésnél csak egyszer lehet irányt változtatni akkor Massa, Buttonnal szemben nem mindig volt szabályos.
Schumacher, sajnos amíg a nagyokos Mercedeses vezetők nem jönnek rá hogy hagyni kellene Brawnt kibontakozni addig csak ez fog neki jutni.
Remélem javulni fog az évad,mert ha nem akkor ez dög unalom lesz.U.I: A Sauber még alkothat nagyot, jok a pilótái.
-
Male
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #25095 üzenetére
...bármi, de amit ő mondott...
sekli: Szép dolog energiát visszanyerni, de ettől még a környezet szempontjából nem biztos, hogy pozitív a mérleg.
Az lehetne, ha komoly előnyt jelentene... sokkal szabadabban kéne hagyni a KERS-t, hogy tényleg fejlődjön.
(Vicc, hogy 2009-ben és 2011-ben van KERS, 2009-ben a KERS nélküli autó volt a legjobb, 2011 ismét így indul... jó, most volt benne valami olyasmi, de nem is használták.)Nagymelák: Belső oldal, aztán kiment a féktáv előtt a külsőre... én ilyeneket láttam csak, ez meg benne van, ez egy irányváltás. Ha még egyszer visszamegy, az már nem.
-
hoffman_
nagyúr
válasz Nagymelák #25098 üzenetére
Halkan jegyzem meg ha védekezésnél csak egyszer lehet irányt változtatni akkor Massa, Buttonnal szemben nem mindig volt szabályos.
Igaz.
Schumacher, sajnos amíg a nagyokos Mercedeses vezetők nem jönnek rá hogy hagyni kellene Brawnt kibontakozni addig csak ez fog neki jutni.
Igaz.
---
No comment...
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- PlayStation 5
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest