- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
Aktív témák
-
hoffman_
nagyúr
Én csak azért mert rohadt nagy a pofája. Alapvetően csinálja a dolgát, nincs ezzel baj, sumákolni is lehet, látjuk, nincs ezzel baj. Csak ne akkora egóval, hogy az kiverje a biztit...
cyberkind:
Igen, ebben viszont van egy pici realitás...
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Pá
addikt
Nah jólvan, én is kiszállok ebből.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
sekli
addikt
válasz Mastre #25402 üzenetére
Nem erről van szó. A szabály szerint nem lehet flexibilis. No de az mit jelent? Azt, hogy Kovács Pisti nézi a TV-ben vasárnap délután a futamot és úgy ítéli meg, hogy ez márpedig flexibilis? Nem. Ez definiálva van, mégpedig úgy, hogy a megadott helyen a megadott irányú megadott erősségű erő hatására hány millimétert hajolhat ki.
Amúgy meg igen, ügyesen csinálják, le kell másolni. Korábban is lemásolták már, csak kevésbé ügyesen. Szerintem ez az ügy sokkal tisztább, mint annak idején a diffúzorral, ez még csak nem is kiskapu. -
PazsitZ
addikt
válasz Mastre #25398 üzenetére
Úgy nézem tényleg ott tartunk, mint tavaly.
Akkor is ugyanez a téma ment.
De alapvetően amíg a kiírt szabálynak megfelelnek, addig szabályosak.De nem kell aggódni, megmondom mi lesz (ugyanaz mint tavaly): pár futamig mindenki akinek van kapacitása elmegy ebbe az irányba, aztán pár futam után ismét szigorítják szabályt..
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
hoffman_
nagyúr
Azt, hogy sikerült a McLaren-nek végigvinne, amit elkezdett, miszerint is a pályán kívül verni meg őket, mert máshogy nem tudták. Ezt elkerülendő én rohadtul nem akarom, hogy bárminemű büntetésük származzon ebből kifolyólag. Én azt szeretném, ha (leginkább) a McLaren(de akár más is), így verné el az arcukat, de piszkosul. Utána már Horner is azt mond amit akar, már nem lesz semmilyen érzelmi ill. technikai alapon lévő ellenvéleményem. Mert bizony, így is elbukott, egoista lókötő.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
MPowerPH
félisten
Ez a hajlás régen átlépte a megengedettet. Nem ezen múlik. Az a probléma, hogy az FIA tesztjén nem csinál a szárny ilyet, mivel annyira ügyes megoldásról van szó, ami csak pályán működik. Azért ne vicceljünk már, ez nem átlagos eset, a szárny széle a pályát súrolja. Azt ne akard nekem beadni, hogy ez a normális keretek között van. Mert ennél jobban nem is tudna meghajlani.
Itt azt kellene lefektetni, hogy az autónak az FIA tesztjein kell a szabályoknak megfelelni, vagy a futamon. Mert ha elég a teszteken, akkor rendben van, tessék lemásolni. Ha nem, akkor meg az FIA-nak kellene lépni, nem töketlenkedni. Még mindig a Ferrari padlólemezt tudom felhozni, érdekes arra nem válaszoltál, pedig a teszteken az is megfelelt, az általad egyfolytában emlegetett kereteken belül volt. Mégis miután fény derült rá, azonnal be lett tiltva. Pedig az FIA arról sem tudta bebizonyítani gyakorlatban, hogy szabálytalan. Akkor most hogy is van ez?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Oliverda
félisten
válasz venember83 #25414 üzenetére
Hasonlóra majd pont egy éve volt már példa:[link]
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
Sorry.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sekli
addikt
válasz MPowerPH #25419 üzenetére
Igen, akkor szigorították a szabályokat. Lehet, hogy idén is fogják. Tavaly is módosították a szárny-tesztet is, ami a RB-nak volt a leghátrányosabb. És a padlólemez-teszt is érintette őket, ha jól emlékszem. Kicsit üldözési mániád van neked is... Én egyébként eddig egyáltalán nem beszéltem az FIA-ról, csak arról próbáltalak meggyőzni, hogy a RB szabályos.
-
proof88
addikt
nah nyugi már majd lesz valami majd ráérünk akkor felháborodni, amikor további fejlemények lesznek
én arra lennék kíváncsi, hogy ha mégsem igaz az extra könnyű, nagyon lassan töltődő KERS híre, akkor vajon lesz-e olyan, aki csinál ilyet? Megéri-e? Jó lenne konkrét adatokat ismerni, hogy térfogatban mennyivel kisebb, és tömegben mennyivel, egy ilyen cucc, egy normálishoz képest.
-
Pá
addikt
válasz MPowerPH #25409 üzenetére
"Ez a hajlás régen átlépte a megengedettet."
A Te fejedben megengedett mértéket, vagy a hivatalosan meghatározottat? Mert a kettő közül az egyiket nem lépte át. Ebből a hozzászólásból nagyon jól látszik, hol van a probléma és miért nem vagytok hajlandóak elfogadni a valóságot. Azt meg már nem is értem miért választod külön a pályát meg a teszteket??? Teljesen lényegtelen a szabály szempontjából
Még egyszer elmondom, nem szükséges nektek saját szájízetek szerint értelmeznetek a szabályt, illetve különböző szándékokokat meg szellemeket belelátnotok, mivel egyértelműen fogalmaz.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hoffman_
nagyúr
Szerintem Alonso, és Hamilton karonfogva Whitmarsh-t és Brawn-t sem elmélkedik ennyit ezen a témán....
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Motion_Blur
félisten
egy kis magyarázat: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
válasz Motion_Blur #25428 üzenetére
Pá, ha ez nem magyarázat, akkor semmi sem az. Ez esetben nem is fejtegetem tovább, mert olyan lenne, mint majomnak az evolúció.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igazából az lenne a fair, ha az FIA eldöntené, hogy szabad e hajlania, vagy nem. A többi csapat is erre vár. Mert ha kimondják, hogy az, akkor a Ferrari, és a McLaren is megcsinálja a sajátját. Ne az legyen, hogy más is megcsinálja, és utána tiltják be. Mert ugye erre is volt már példa. És gyorsan kellene dönteni, nem ezen trónolni hónapokig. Ezt a képet ők is látják, és innen egyértelmű mi a helyzet. Még ha valaki nem tudja megemészteni, akkor is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
PazsitZ
addikt
válasz MPowerPH #25435 üzenetére
Te még mindig nem vagy képes felfogni miről beszélnek neked?
Nem ütközik a hatályos szabályzattal = szabályos.Az egyértelmű, hogy a többi csapat merev szárnyával szemben nem fair, de feltételezem a következő futamon a fél mezőny ilyenekkel fog futni. Értem?
hoffman_ : Jelentem, én pont elfogult lehetnék a témában, mert Webbernek szurkolok, de más sem a Red Bullt akarja felmenteni, csak a nyilvánvaló hülyeség hajtogatását vitatja.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
sekli
addikt
válasz MPowerPH #25435 üzenetére
Nagyon türelmes vagyok és próbáltalak rávezetni, de megpróbálom máshogy megközelíteni:
Most nagyon hajlik a RB szárnya, ez kétségtelen. Mit szólnál hozzá, ha fele ennyire hajlana az is túl sok lenne? És ha negyed ennyire? Szerinted a Ferrari szárnya a képen nem hajlik?*a dőlt betű az általad oly kedvelt ám a szabályalkotáskor kerülendő ún. szubjektív kifejezéseket jelöli.
-
Pá
addikt
válasz MPowerPH #25432 üzenetére
"az lenne a fair, ha az FIA eldöntené, hogy szabad e hajlania, vagy nem"
Azt ugye tudod, hogy a jelenlegi fizikai ismereteinkkel lehetetlen olyan szárnyat készíteni, ami nem hajlik.
Innentől szabályozni csak azt lehet, hogy mekkora terhelés hatására mekkora lehet a maximális elhajlás. A jelenlegi szabály pontosan ezt teszi. És a mezőny összes tagja megfelel ennek a szabálynak. Vannak köztük gyorsabb meg lassabb autók.De mondom, ha neked van ötleted egy olyan módszerre, ami a jelenleginél egyértelműbb, tisztább helyzetet teremt, valamint egyszerűen és egzaktul mérhető, ellenőrizhető és betartatható, akkor azt szívesen meghallgatjuk.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
hoffman_
nagyúr
válasz PazsitZ #25438 üzenetére
Én is elfogult lehetnék, talán vagyok is, mert a McLarennek szurkolok? Teljesen mindegy. Szerintem nem fair* amit a redbull csinál, az én szememben egyedül Sumi csinálhatott ilyet a Ferrarival. Annak ugyebár sajnos vége, ergo több ilyennek helye nincs De most nem fogok itt kardoskodni teljesen feleslegesen senki mellett. Lesz ami lesz, én - itt sokaktól különbözve - élvezem a futamokat, akármi van
* És ezt nem féltékenységből mondom. Ha Whitmarshék csinálnák ezt, akkor ugyanúgy nem örülnék, én azt szeretem, ha nincsen semmilyen sumák a pályán.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
cyberkind
félisten
Lassan már annyira fognak hajlani a szárnyak, hogy el is törnek, és akkor neki csuccsannak a falnak, de jó is lesz majd az !
Beírtam a Red Bull Racing oldalán a keresőbe, hogy front wing, de semmit nem adott ki, valamit nagyon elakarnak rejteni ![ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Male
nagyúr
Tudtommal nincs ezen a szinten belül (meg van adva a min. távolság az aszfalttól, aminél nem kerülhet közelebb), csak a teszten van a határon beül, ahol elhajlást mérnek terhelés hatására.
A Ferrari esetén is ezt mondtam, és itt is: nincs ezzel baj, kihasználtak egy kiskaput. Ez a dolguk... az FIA-é pedig hogy bezárja ahogy tudja ( vagy eljussanak odáig, hogy csak olyan szabályokat hozzanak, amit be is lehet tartatni... a csapatutasításnál már eljutottak idáig, ugyhogy talán nem reménytelen ).
-
Pá
addikt
Most átnéztem a szabályzat idevágó részét, de nem találtam benne semmilyen ilyen részt. Egyébként nem is lenne logikus az aszfalttól megadni a távolságot, mert ennyi erővel minden kocsit ki lehetne zárni, amelyik egy picit ferdén hajt rá egy kerékvetőre.
Egyébként minden ilyen távolság a referencia síkhoz képest van megadva, ebben nem találtam idevágó részt, bár elég felületesen néztem át, mivel ki******* hosszú, de azért becsülettel átfutottam.
Az egyetlen rész a szabályzatban, amit találtam és bele lehetne kötni az ez:
"Any device or construction that is designed to bridge the gap between the sprung part of the car and the ground is prohibited under all circumstances."
De ez meg megint túl általános és nem bizonyítható.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
kpal
veterán
válasz Motion_Blur #25428 üzenetére
Van ott minek lehajlani
-
D.Orion
veterán
Kár, hogy nem nagyobb felbontásúak a képek. A csupasz "oldalszekrényes" képet megnézném nagyban.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest