- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
darál0w
Jómunkásember
válasz Motion_Blur #25751 üzenetére
teljesen természetes a mozgása
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Pá
addikt
válasz [CS]Blade2 #25753 üzenetére
Sztem a zavart az okozza, hogy néhány csapat (pl Merci) nem a kormányról szabályozza a DRS-t, hanem egy harmadik pedállal, amit bal lábbal nyomnak. Ez is úgy működik, hogy addig van nyitva, amíg bal lábbal nyomja a pedált.
Úgy emélkszem a közvetítésben is úgy mondták, hogy milyen logikus ez a pedál elrendezés, mert az egyenesben úgysem kell használja a bal lábát, amikor viszont kanyar jön és fékeznie kell, akkor muszáj elengedni a DRS pedált. De ettől még nem a fékpedál teszi helyre.szerk: egyébként valamelyik kisebb csapat, akinek a kormányról irányítható a DRS-e nyilatkozta, hogy be lehet állítani, hogy addig maradjon nyitva, amíg nyomja a gombot, vagy úgy is be lehet állítani, hogy 1 nyomásra kinyílik, következőre bezárul. Esetleg el tudok képzelni, olyan vészrendszert, hogy nagy fékezés esetén mindenképp bezárul. De akkor is elsődlegesen a DRS gomb szabályozza.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Pá
addikt
válasz Motion_Blur #25755 üzenetére
Egyébként ha belegondolok, 2 okból logikus is, hogy nem a fékezés teszi helyre.
1. Ahogy bezárul a szárny nem jön meg azonnal az aerodinamikai tapadás, hanem el kell teljen egy nagyon kis időnek, amíg beállnak az áramlatok. Ezért is megfigyelhető, hogy a pilóták nem pont féktávon engedik el a DRS-t, hanem picit fékezés előtt, hogy még legyen idő helyreállni a tapadásnak.
2. Futamon elvileg 600m amíg nyitva lehet tartani a rendszert (Melbourneben meghosszabbították a teljes egyenesre). Ha pl a féktáv előtt elfogy a 600 méter, akkor a pilóta bele kéne fékezzen az egyenes közepén, csak hogy bezárja a szárnyat?
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
-Mike-
addikt
Megnézve az Fp1-et, fp2-t, az biztos, hogy Perezék kormányról, gombbal nyitják, gombbal zárják a szárnyat. Vettel a kormány mögül a váltókar feletti új pillangóváltóval aktiválja, de nem ő zárja, fék ill. gázelvételre csukódik vissza. Alonsóék is manuálisan nyitják zárják, de még nem jöttem rá honnan. Hangsúlyozom ezt ma használták így, hogy ezelőtt és ez után hogy fogják, nem tudom.
[ Szerkesztve ]
-
sekli
addikt
Nem tudom, hogy lesz most, de úgy lenne logikus, ha a fék érintési pontjáig lehetne használni a DRS-t, onnan mérnék fel visszafelé a hatszáz métert. Nyilván nem mindenki ugyan ott fékez, de akkor is így kéne hogy legyen, több okból is:
- minél gyorsabban megy, annál többet számít a DRS
- ha az egyenes vége felé - az előzési manőver közben - még azt is néznie kéne, hogy hol a vonal, ahol már el kell engedni a gombot, az aztán érdekes mutatvány lenne -
Pá
addikt
válasz -Mike- #25757 üzenetére
Úgy tudom a ferka is pedállal aktiválja, mint a Merci.
sekli: én láttam már egy ábrát ezzel kapcsolatban és ott rögtön a célegyenes elejére volt bejelölve, hogy honnan lehet használni. Arról viszont nem volt szó, hogy meddig. Én gyanítom, hogy most is lehet majd féktávig, de hivatalos infot ezügyben még nem hallottam.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
C0d3r
addikt
válasz Motion_Blur #25751 üzenetére
Tökéletes munkaerő! Munkahelyi baleset miazmár, toljuk tovább!
-
Motion_Blur
félisten
"a fék érintési pontjáig lehetne használni a DRS-t, onnan mérnék fel visszafelé a hatszáz métert."
Sokkal hatékonyabb ha a a szélárnyékba kerüléshez tudja a támadó pilóta használni a rendszert. Én is úgy tudom hogy az egész célegyenesben lehet használni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
-Mike-
addikt
Nem tudom Pompinak sikerült e már letölteni, de ha még nincs meg:
-
qfm
senior tag
Mondjatok valami jó tippet, amég a castrol-os tippem tudom módosítani, mert az expertekkel ismét nem értek egyet
-
Pá
addikt
Kérdezd a Predictort
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
qfm
senior tag
Nem bírom eldönteni hogy a merci hol áll a renaulthoz képest, nagyon hiányzik az a futam amit "kihagytak"..
Konkrétan schumi vs. petrovon rágódok, előbbit szeretném ha előrébb lenne, de utóbbit érzem valószínűbbnek.
(#25766) Pá
Köszi, néztem azt is, de itt van pár jobban hozzá értő ember, mint egy ilyen predirector mint már párszor kiderült.
[ Szerkesztve ]
-
Dumb
senior tag
-
DeckardCain
senior tag
-
Motion_Blur
félisten
válasz DeckardCain #25770 üzenetére
Úgy látszik hogy a tavaly P3-on elért 1:33-as körök közelébe se kerülünk
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
proof88
addikt
megint esnek szét a kocsik ehh
-
darál0w
Jómunkásember
reggelt.
volt eddig vmi érdekesség?
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
Motion_Blur
félisten
Ez a Maldonaod a hátsó egyenesben addig-addig nyúlkált át a jobb kezével a cockpit bal oldalára, hogy féktávra egy kézzel és későn érkezett meg ha az a kanyart rendesen megcsinálja, bent marad...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
szőröscica
addikt
Barrichello továbbjutott! Ő a kedvencem!
-
JColee
őstag
válasz szőröscica #25782 üzenetére
Mindenkinek lehet valami hibája
-
Motion_Blur
félisten
válasz szőröscica #25782 üzenetére
Köszöntünk a topikban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
darál0w
Jómunkásember
Button elég komolyat jött.
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
JColee
őstag
Hehe redbullék nézelődnek.
Még így is elmaradnak a 2008as 34es időtől. -
Motion_Blur
félisten
válasz JColee #25786 üzenetére
Red Bull és a McLaren nagyon a mezőny előtt jár.
És mind a két csapat nagyon erős az évközi fejlesztésekben.
Nehéz lesz őket megfogni..Már megvan az, hogy honnan vettem a hátsó szárnyas sztorimat arról hogy aut. visszaáll.. Gyula..
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JColee
őstag
válasz Motion_Blur #25787 üzenetére
Pont ezt akartam én is írni. Gyulám terjeszti az igét.
-
zolynet
addikt
Rosberg again
Life is too short to stay stock!
-
dangerzone
addikt
Sumi gyenge mint a fene. Ajj....
-
Gyusz
őstag
Szabadedzések alapján tartottam tőle, hogy nem fog sikerülni, de szerencsére Kobayashi megint ott van az első 10-ben.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
izgi lesz a Q3 vége
-
stvnppp
senior tag
Vicces, csak a két RB meg a két Mclaren van kint... Többiek nem is próbálkoznak.
-
darál0w
Jómunkásember
Vettel....tuti tudott volna jobbat is...
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
Aktív témák
- Házimozi belépő szinten
- nVidia tulajok OFF topikja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- BestBuy topik
- Gaming notebook topik
- Napelem
- Milyen processzort vegyek?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest