- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz jones965 #25199 üzenetére
Amire válaszoltál ott nem a KERS-ről volt szó, hanem a DRS-ről
Egyébként a KERS akkumulátorai kb. 2 féktáv alatt a nulláról teljesen feltöltődnek szal ha 16mp-ig szeretnék használni az nem lenne gond, csak mondjuk 2x8mp lenne ideális, vagy minden mérési pontnál (vagy a pálya adott 3 pontján) kapnának 3x5mp-nyi egységet.
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mrlujoak
veterán
Csalódott vagyok a futamot illetően.
Nagyon.Nem igazán voltak izgalmak, Vettel kocsijának orra szinte szántotta a talajt , a verseny után kizárnak egy csapatot (Sauber) olyan "hiba" miatt, amit már a futam előtt is észre kellett volna venni...
Button hülye volt - a csapattal együtt - mert mégis mit gondolt, amikor nem engedte vissza Massát? (egyébiránt a Ferrari gerinctelen volt, hogy rettentően hamar "engedték" Alonsot Massa elé a Buttonos mutatvány után... )
A Mercedes GP hagyján, hogy gyengén muzsikált a 7végén, de előbb Schumit tolták meg hátulról a rajtnál, sérülést okozva ezzel, majd az öreg (Rubens) beleszáll oldalról a másikba...
Hamilton szépen ment, csak gratulálni tudok neki!
A Force Indiák meg szépen felcsorogtak a pontszerzők közé, így "csak" a Mercedes GP kiesése miatt fáj - de nagyon - a fejem
A DRS meglétének fontosságát még nem láttam, na de ne törjek pálcát egy megoldás felett, amíg csak ennyi ment le a szezonból.
A Redbullok meg olyannyira lent hordják az orrukat, hogy nem hiszem el, hogy az FIA szemét nem veri ki...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
JColee
őstag
Még azt akartam kérdezni, hogy nem volt haminek valami műszaki problémája? Splitter, vagy mi a fene eléggé szántotta a talajt.
-
darál0w
Jómunkásember
válasz mrlujoak #25203 üzenetére
(egyébiránt a Ferrari gerinctelen volt, hogy rettentően hamar "engedték" Alonsot Massa elé a Buttonos mutatvány után... - gondolod csapatutasítás volt?
idejük nem lett volna reagálni rá...
#25204) JColee gyakorlatilag a kocsi alja leszakadt. a takarolemez.
[ Szerkesztve ]
Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]
-
mrlujoak
veterán
válasz darál0w #25205 üzenetére
Nem merek belemenni a részletekbe - meg ugye már a csapatutasítás legális - de nehezen képzelem el, hogy ne vették volna észre a lehetőséget, hogy Buttont félre állítsák ezzel a húzással...
Természetesen - a félreértések elkerülése végett - a büntetéssel teljesen egyetértek, Button ott előzött, ahol nem szabad.
Massát azonnal vissza kellett volna engednie, de pár kanyarral később már nem is Massa volt közvetlen mögötte...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
MPowerPH
félisten
válasz mrlujoak #25206 üzenetére
Pár kanyarral később? Az eset után azonnal megelőzte Alonso Massa -t. Mire a csapat reagálhatott volna, már Massa sokkal mögöttük volt. Érthető volt Alonso manővere, mivel tavaly pont ilyen helyzetben volt végig beragadva Massa mögé. Most kihasználta a lehetőséget, hogy még véletlenül se fordulhasson ez elő.
Ráadásul Button nem is akarta visszaengedni, meg is mondták, a sportbírók döntésére vártak. Pedig evidens volt, hogy bünti lesz, mert mögötte volt, amikor levágta a pályát. Akkor el kellett volna venni a gázt, és visszaengedni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz mrlujoak #25206 üzenetére
Azért azt illik megjegyezni, Massa eléggé tolta (eröltette) neki, és még így is lassabb volt Alonso-nál. A védekezős körei alatt valszeg a gumit is rendesen lezabálta, s miután Gombos elment valszeg visszavett a verdából. Szvsz, ha legálisan előzi meg, akkor is elengedte volna Alonso-t...
Csapatutasítás terén meg Börni bá' véleményét osztom. Ez csapatjáték is, és a pilóták zöme félévig nyílt sisakkal küzdhet.
Ha az 'én csapattársam' számottevően gyorsabb nálam, saját érdekem is, hogy minél előrébb végezzen, mert ezzel (mostmár) sokkal több pontot rabol az 'ellenfeleimtől', mint tőlem.Vagy rosszul látom?
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrlujoak
veterán
válasz MPowerPH #25207 üzenetére
Az előzés után volt egy hosszú jobbos, majd egy sima jobbos - itt Alo mellette volt Massának,(Ide már eleve be sem fért volna Button, és így a 2 ferrarit engedte volna maga elé, ha mégis visszaadta volna a jogtalanul szerzett előnyt) majd a jobbosból kigyorsítva Massa feltűnően lassan tolta, így Alo simán elment mellette (0:28).
A harmadik jobbosban pedig már Button mögött Alonso volt, az ominózus "előzést" követő 15-ik másodpercben...
Így kicsit furi a helyzet, mert max annyit tehett volna Button, hogy azonnal "satuzik" és a hosszó jobbosban elengedi Massát...
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Pá
addikt
Barikának, hogy volt 4db lágy gumis etapja, amikor az időmérőre és a versenyre összesen 3 szettet kapnak? Futam közben fel sem tűnt, hogy ennyiszer cserélt volna.
[ Szerkesztve ]
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Sanya595
senior tag
válasz darál0w #25212 üzenetére
Mig a csapatrádió gombját megnyomhaták volna,már Alo elötte volt.
Közze nem volt ehez a csapatnak.Jahh.......és ha csak úgy tudta volna vissza engedni,hogy ezzel búkik 1 poziciót,mert ott volt mind a 2 ferka,akkor is ez lett volna a szabályos.
Volt már ilyen,hogy vissza engedést kihasznált egy 3.-dik pilota,ez benne van.[ Szerkesztve ]
-
Male
nagyúr
Heidfeld autója: ezzel nem csoda, hogy lassú volt...
-
Qorthral
őstag
válasz Oliverda #25161 üzenetére
Ebből nekem is elegem van, hogy minden "okos" az első futam után temeti az évet, elmondja, hogy midnen futam unalmas lesz, augusztusban Vettel VB, akik ma rosszul mentek azok tehetségtelenek vagy nyugdíjazandók, akik jól, azok nagy tehetségek... Ugyan mikor lett divat a Formula 1-ben egyetlen futam után ítéletet hirdetni 24 versenyző további 18 futama "felett"? Pláne hogy ez az egy futam az Ausztrál GP, mely nem igazán mérvadó a szezon hátralevő részére nézve. Ráadásképp szerintem nem volt ez rossz verseny annak, akit a győztesen kívül más is érdekel ebből a sportból...
Jók a linkjeid, remélem ez az oltsá kicsit elhallgattatja a nagyokosokat Gondolom másoktól is könnyen találunk hasonló érdekességeket, ha kicsit is keresgélünk
PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))
-
Oliverda
félisten
válasz Qorthral #25218 üzenetére
Olvass el kb. innen kezdve pár 10-20-50 hozzászólást.
Amúgy számomra a hétvége egyik nagy csalódása a Lotus. A mostani futam alapján majdnem ott állnak mint tavaly ilyenkor. Mondjuk A Ferrari-tól is többet vártam, bár őszintén szólva nem bánom, hogy sebességben a McLaren mögött voltak a hétvége folyamán.
Bízok benne, hogy a Red Bull nem nagyon fogja tudni használni a KERS-t. Akkor talán lesz esély arra, hogy lerajtolják őket, illetve a lassabb kigyorsításokkal teli pályákon (pl. Monaco) az időmérőn is nagy hátrány lesz a hiánya.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
MPowerPH
félisten
válasz mrlujoak #25210 üzenetére
Hát, én továbbra is azt mondom, hogy ennyi idő alatt nem volt csapat utasítás, mert nem lehetett. És nem lassú volt, csak gumival nem bírta, Alonsonak jobban sikerült kigyorsítania. Ez ennyi, Buttonnak amikor levágta, egyből lassítani kellett volna. Erre ő mit csinált? Nyomta neki, mert vagy 2s-re otthagyta Massa -t. Esze ágában sem volt visszaengedni, de ezt lenyilatkozták ők is.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Oliverda #25219 üzenetére
Mi van, élvezed? Tavaly vártam a Te általad jósolt mekis csodát, de valahogy nem érkezett meg. Csak a bénázás ment. Ennyit arról, ki mit mond.
A tavalyi év pedig azért lett izgalmas, mert az RBR sikeresen eltolta, amit csak el lehetett. Idén ahogy nézem ez máshogy lesz."Bízok benne, hogy a Red Bull nem nagyon fogja tudni használni a KERS-t. Akkor talán lesz esély arra, hogy lerajtolják őket"
Mester, és akkor azt mond már meg nekem, hogy Vettel Kers nélkül miért tudta állva hagyni a mezőnyt a rajtnál?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
#70869248
törölt tag
válasz MPowerPH #25224 üzenetére
Vettel nagyot rajtolt, piszok jól elkapta....Lewis-nek elmondása szerint kipörögtek a kerekei, de szvsz ez a rajt inkább Vettel érdeme volt mint Hamilton hibája....az tény hogy Hamilton-nak nem sikerült jól, mert Webber meg tudta támadni. De Vettel látványosan nagyot rajtolt mindenkihez képest.
A KERS szinte semmit nem számított....egy olyan rajtnál ahol nagyobb a távolság az első kanyarig talán támadhatóak lesznek a Red Bull-k, de ha Vettel ekkorákat rajtol akkor kérdéses hogy a KERS segít-e ebben a többieknek.Ettől függetlenül ha a Red Bull nem használja a KERS-t az szvsz sebezhetővé teszi őket az idény során, Egy hosszabb egyenes, és a KERS+a szárny nyitása el fogja őket kapni, nagyon kevés hiányzik.
Továbbra is úgy gondolom hogy a McLaren-ben nagyobb a fejlesztési potenciál.
...és a többi futamon arra leszek kíváncsi hogy Webbo és Vettel azonos autóval megy-e....mert eddig nem úgy tűnik.. -
MPowerPH
félisten
válasz #70869248 #25226 üzenetére
Miután elindultak, Hamilton akkor is hiába nyomkodta a Kers -t. Én még emléxem a 2009-es évre, itt Melbourne -ben. A rajtnál mikor a két Ferrari megnyomta a Kers -t, alaphangon állva hagyták a körülüttök állókat. Látható volt az a plusz lóerő. Ellenben itt Vettel elindult, és Hamilton még csak nem is közelítette, ráadásul Webber is simán mellé ért.
Szvsz, nekem az jutott eszembe, anno a gyári Renault csapat, talán 2004-ben tudott ekkorákat rajtolni. Akkor még ugye volt rajtautomatika, de ha vissza emlékeztek, brutálisan kilőttek a rajtoknál. Csak arra akarok kilyukadni, hogy elképzelhetőnek tartom, hogy az RBR-eknek sincs nagy szükségük a rajtnál Kers -re, mert alapból kedvezően viselkedik olyankor az autó. Ettől függetlenül még rontani lehet, de ha Haminek ideális lett volna a start, akkor sem gondolom, hogy megfoghatta volna.Amit mondtál, az teljesen rendben van. Futam közepén hátrány lehet. Persze akkor, ha valaki gyorsabb tud náluk lenni. Arra most nem igen látok lehetőséget. Egyébként lenyilatkozták, hogy olyan pályákon bevetik, ahol sok a hosszú egyenes.
Webber -el kapcsolatban én is így vagyok, szvsz idén az RBR elintézi, hogy ne legyen kérdés, ki az első számú pilóta. De ugye ez már tavaly is így volt, Vettel a kis kedvenc, bár félig-meddig érthető is, csak túl látványosan csinálják.
Don't Tread On Me
-
[CS]Blade2
addikt
válasz MPowerPH #25228 üzenetére
Szerintem már a "Redbull előz Redbull-t" szituáció is csak akkor jöhetne létre, ha Webber van elől, és még neki is bénáznia kellene.
Bármelyik másik autó előz RedBull-t szituáció ezzel ki is esett, ideális körülmények között. Jó, ha valaki tudna menni velük, de az előzéshez kell a 1,5sec. Ennyit meg nem ér a szárny + full KERS sem.[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #25233 üzenetére
"Jaws" (Richard Kiel) a korai James Bond filmekből.
mod: A 35 fokban már nem lesznek túlmelegedési problémáik?
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #25234 üzenetére
Én azt olvastam hogy megbízhatósági problémáik voltak. Hogy ez konkrétan mit jelent...
Egyébként most szombat/vasárnap egyáltalán be volt építve az autóba és nem használták ('kikötötték'), vagy ki is szerelték? Mert az is elképzelhető hogy köridőben többet hozott ha nem volt beszerelve
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
MPowerPH
félisten
-
D.Orion
veterán
válasz Motion_Blur #25235 üzenetére
Én úgy olvastam, hogy bent volt a kocsiban, csak ki volt kötve. A súlyelosztás miatt bent hagyták.
-
Flashcash
Közösségépítő
válasz Motion_Blur #25235 üzenetére
Kiszerelték már pénteken az autóból.
-
Atlantis
veterán
Dögunalmas futam volt, ennél sokkal jobb ausztrál versenyek szoktak lenni. Sehol egy SC, semmi, unalmas körözgetés. DRS még akár jó is lehetne, ha nem lenne ennyire korlátozva a használata.
Én ezt a Vettel gyereket nem komálom, vagy talán nem is őt, hanem a Red Bullt. Igazat adok Hamiltonnak, csak egy italgyártó, szégyellhetik magukat a nagy múltú gyári csapatok, hogy lenyomják őket már második éve. Mercedest még nem írnám le, versenyen nem sok esélyük volt mutatni valamit, ill. Rosberg nem ment rosszul, míg az a nyomorult öregúr el nem találta. McLaren pozitívan meglepett, remélhetőleg nem csak erre a pályára érvényes a jó forma. Ferrarit szintén nem írnám le, Ausztráliában ritkán mentek jól. Petrov dobogójának örülök, szegény Kubica asszem átkozhatja magát, nem rossz a Renault. Heidfeld talán belejön, tud ő ennél többet is.
Summa summarum: ez még csak egy verseny, ráadásul hűvösebb is volt az átlagosnál így a gumikról is korai lenne messzemenő kijelentéseket tenni. Szerintem amúgy jót tett gyártócsere vagy még inkább a lágyabb keverékek preferálása, így legalább többször is cserélniük kell. Már csak a verseny közbeni tankolást kéne visszahozni.
Félek, ez a szezon még rosszabb lesz, mint a tavalyi. Persze azért nézem, mert hátha mégse...
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz Motion_Blur #25241 üzenetére
Az. Ha nem volt eső, gyakorlatilag semmi nem történt a pályán. Egy cserével végigmentek, boxban előztek, stb. Műszaki gond is ritka már, mert agyon van szabályozva minden.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
-
Atlantis
veterán
válasz Oliverda #25243 üzenetére
Könnyen vigyorog a hülyéje, remélem, majd lesznek ők is kavicságyban és/vagy gumifalban, meg talán idén is kilökik egymást majd a versenyzőik.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Oliverda
félisten
válasz Atlantis #25244 üzenetére
Elég nagy az arc, ez tény. Na majd meglátjuk, hogy ki nevet a végén.
...és még Dennis-re mondták anno, hogy nagyon unszimpatikus.
mod:
Az FIA pontosít a hátsó szárnyra vonatkozó szabályon
Erre kíváncsi leszek. Szerintem idén ötször megváltoztatják, aztán jövőre betiltják. Csak azért, hogy ne csalódjunk a döntéshozó képességükben...
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
qfm
senior tag
Kiírták a http://predictor.castroledgerankings.com/ -on a pontokat,
Total Points: 44
59-76.helyig van ennyi pontja az embereknek.
Kíváncsi lennék hányan játszanak összesen. Esetleg ha valaki még próbálta (itt volt linkelve korábban), hány pontot kapott?
Mod: megvan hányan játszottak: 4837
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz Oliverda #25245 üzenetére
Malajziában majd kiderül, hogy mire képes a DRS. Én a FIA helyében pénteki napon némi tesztet hajtatnék végre. Felküldeném a versenyzőket körözgetni és az egyenesekben egy illetve két másodperces lemaradásokkal futtatnám a kocsikat. Ha az jön le a tesztből, hogy igenis 2 másodpercnél is megfelelő pluszt nyújt a rendszer, akkor engedném használni nagyobb lemaradás esetén is.
Az a baj, hogy nem gondolták végig, hogy mégis mi legyen ez a követési távolság ahol bevetheti. Az ilyen 10 másodperces távolságokra én pl. már ellenzem, mert igenis tessék önerőből utolérni a pilótát. A védekező félnek is kell esélyt adni, de a támadónak is. Ez az egy másodperc szerintem kevés, szerintem 4-5 lenne a max amire engedni kéne.
Talán úgy lenne tökéletesebb a rendszer, hogy csak akkor lehessen használni nagyobb(4-5 másodperces) üldözési távolságoknál, hogy ha anélkül is fel tud zárkózni a pilóta az előtte haladóra. Ha sikerül megközelíteni önerőből mondjuk 4 sec-re, akkor rá lehet szabadítani a DRS-t a pilótára. Ha nem megy önerőből a támadás, akkor meg minek... Azért nem kell senkit megelőzni DRS-el, hogy utána majd feltartsa, mert DRS rendszer nélkül lassabb. Szvsz, akkor a hátsó pilóta simán lenyomja DRS-el, igaz így egy oda-vissza előzést láthatunk, de a helyezés nem fog változni.
Ui.: A hsz persze nem csak neked szólt, csak a cikkre reagáltam így.
-
Nowhereman
őstag
válasz sh4d0w #25196 üzenetére
A különböző állapotú gumik - hát valszeg ez a legtöbb előzés oka. Ilyen szituban még Vettel is le tudta előzni gombost...
Ha meg hiányolják a mélyen tisztelt fórumtársak az akciókat, akkor miért kell habzó szájjal azonnali nyugdíjaztatását követelni egy olyan akcióhősnek, aki mellényúlt. Birka vörös ködben versenyzett, kötve hinném, hogy nem egy reflex volt nála, hogy meg próbált bevágni Rosbergson mellé.
Nekem a hétvége csúcsa mégis az volt, amikor Tost a verseny után egy-két órával Webber gyengélkedését egy bizonyos műszaki hibának tulajdonítja.
Nos, nem az az érdekes, hogy Tost nem esik szokás szerint neki Webbernek habzó szájjal, hanem: HONNAN A FRANCBÓL TUDJA MI VAN ELROMOLVA EGY VERSENYAUTÓN EGY OLYAN EMBER, AKI AZT SE TUDJA VAN-E KERS A JÁRGÁNYBAN, VAGY NINCS, MÉG A VERSENY UTÁNI ÁTVIZSGÁLÁS ELŐTT? /megj. olyan hibára utalt, ami teljes vizitet követelt!/Utánam a kondenzcsik!
-
proof88
addikt
-
Motion_Blur
félisten
válasz Nowhereman #25248 üzenetére
Onnan, hogy maga Tost Úr feküdt be Webber autója alá a verseny előtti éjjel. Nem kérdés, szabotázs történt.
Tényleg paranoiás vagy. Nem tudod elfogadni hogy Webber gyengébben teljesített. Nézd meg a tavalyi évadnyitót. Ott is gyengébb autót kapott? Vagy Massa-nak is menet közben lőtték szét a verdáját, hogy 50mp(!!)-el verte meg a Alonso, aki 15 körig mögötte autózott??
Rubinnyó akcióhős? Amikor Schumacher rászorította a falra, akkor egyből összef*sta magát meg fekete zászlóért ordibált, pedig senkinek nem lett semmi baja, most meg szimplán megtorpedózott egy másik autót.
Nyugodtan éltetheted tovább a lúzer-sort (Quick Nick, Webbo, Bari), de az összeesküvés-elméleteiddel csak kinevetteted magad
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen