Hirdetés
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Okosóra és okoskiegészítő topik
-
Mobilarena
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
Egész jó lett ez az új fiesta.
-
SzlobiG
félisten
válasz ReFleXx #11334 üzenetére
Miáltal? a DMF által? Van 1.4 hdink semmit nem venni észre hogy egytömegű van benne a kettő helyett.
(#11335) zozyk Az enyém most nem rég lépte át a 200k-t (2008-as). Azt döntsd el, hogy mennyi időre és mekkora futás teljesítményre tervezel vele, na meg hamarosan nagy szerviz jön azzal is érdemes kalkulálni a legtöbbet ilyen futás után adják el.
[ Szerkesztve ]
-
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11275 üzenetére
Xenonnal ráadásul nem is működik, szóval ne bánd.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11101 üzenetére
Ne fossá már ennyire. Hogy fagyna meg pár deci víztől? Hígíthat rajta 1-2 fokot fokot azt annyi, nem kell itt megijedni 10 liter körül van benne. Töltsd fel deszt vizzel menj vele kicsit aztán méresd be. Én pont tegnap mértem meg magamnak.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #11098 üzenetére
Van minimum jelzés is, ha nincs alatta, akkor nincs gond. Tölts rá deszt vizet azt annyi nézegesd bizonyos időközönként nem fogy-e.
-
SzlobiG
félisten
válasz molnarpeter #11090 üzenetére
Mert döglött volt. A turbós ürge szerint ezt túl pörgés okozta, lógott a tengelye is. Kicsit megszívtuk, mert a próba úton nem volt érezhető, hogy valami gond lenne vele, de lényegében még így is ár alatt vettük. 2006, FAP nélküli.
tseba: Igen az 1.4 hdi után sokkalta jobb asszony előzgethet vele.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Végre tegnap felraktuk az új turbo-t és összeállt a paripa az 1.6 hdi-n.
A kis olajszűrőt a turbo olajzó cső végéről kivettük ami ugye a betegségük ezeknek szóval aki 1.6 tdci-t is egyszer megbont ne hagyja ott, a turbos ürge is mondta, hogy mindenképp vegyük ki...
Tök jól viszi ez a 110 ló ezt a 307-es bódét, meglepődtem.
-
SzlobiG
félisten
válasz RocknRoller #11025 üzenetére
Peugeot esetén meg tudom adni azokat a motorkódokat amikbe nincs FAP, de a fordnál sztem más a motorkód szóval nem sokra mész vele. A 90 lovas viszont tudtommal szűrő nélküli mind, ha gyengének érzed simán lehet ám azon állítani...
Mi pont most esünk át ezen a dolgon eléggé oda van a turbo még gyári 230e km van benne(1.6 110ló fap nélküli), a kis olajszűrőt kivesszük és ha minden jól megy hamarosan rakjuk össze az új turbóval.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #10936 üzenetére
Többnyire igazat mondott és részletesen is leírta a különbségeket, viszont FL esetén is van a kipufogó ütembe gázolaj befecskendezés csak jóval kevesebb mint az FL előtti verzióhoz képest, szóval ott is tud hígulni az olaj, ha valami gebasz van vele és össze vissza indítgatja a regent.
A másik, hogy egyáltalán nem egy hibátlan rendszer a fákja előszeretettel szeret eldugulni és így nem képes gyújtani ergo nem tud felhevülni 600fokra és jön a vészüzem az eltömődött DPF végett. Mondeo fórumon nagyon sokan küzdöttek ezzel és más hibákkal a szakszervizek több százezres javítási költséggel számoltak aztán csak tisztítani kell... Amúgy valóban nagyok a különbségek FL előtti siemens vezérlős utóbbi már Delphi.
-
SzlobiG
félisten
válasz ReSeTer #10915 üzenetére
A motor jó, sajnos ki fogtál egy problémás darabot ilyet akármelyik márkánál ki tudsz fogni, de nem is ez a lényeg.
Valami miatt tilt az autó egy motorvezérlőt se ártana megnézni könnyen lehet, hogy az a baja, vagy valami érzékelő fals adatot ad, csak hát ezt rohadt nehéz kideríteni.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #10861 üzenetére
Ha érdekel privibe megadom a számát. Tudja frissíteni a legutolsó convers verzióra ami hibajavításokat+funkciókat takar és még mellé magyar is lesz a menü. Szvsz sokkal jobb lesz az egész rendszer mintha egy új oprendszert tennél rá.
(#10862) Real_Necro Ugyanúgy kijelez mindent mint előtte, csak a Ford logó helyett ezt, vagy akármilyen képet be lehet rakni.
-
SzlobiG
félisten
Üdv.
Sztem nem nagyon van itt MK5 mondeo tulaj.
Ha jól látom anglia, itthon van egy tag aki sztem tudná frissíteni neked. Viszont ha fizikailag nincs benne a GPS antenna, akkor azt hiába frissíti, szóval először azt derítsd ki. Pl etis alvázsszám alapján meg mondja a felszereltséget.
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #10774 üzenetére
Ja csak van olyan hiba amit nem fog, tud jelezni. A céges 208-ba is belerakták az után gyártott hűtőt és pálya tempónál forralja a vizet, de nem dob hibát, hanem csökkenti a sebességet. Kétszer voltunk vele a szervizbe azt mondták semmi baja... Még videót is csináltam róla nekik ott volt a 110 fokos víz.
-
SzlobiG
félisten
válasz TayRol #10619 üzenetére
Pofás darab elfogadnèk egy ilyet,viszont feltelezem a kocsi súlya elírás, kizárt hogy 1.5 tonna felett legyen egy focus mikor nekem a mondi nincs annyi.
Amúgy PSA a motor úgy mint az előd 1.6 is.
Nem kell annyira fosni a dpf-től a lényeg, hogy ne adblue-s legyen, mert azzal aztán lehet szívni. A céges 208—akat hetente visszük kb szervizbe az adblue végett. Nem értem mi a fenének rakták bele, mikor a ford ugyanúgy teljesíti az euro 6 normát adblue nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Goose-T #10454 üzenetére
Valóban jobban bírja egy benzinesbe, de ott is el fog romlani egy idő után. Jó pár benyás mondeóba cserélni kellett már olvastam a mondeo fórumon és nem kellett hozzá 300k km. Nyilván használat függő a dolog. Amúgy igen szerencsére nem horror áron van nekem az mk4-be 170k-ból meg volt a luk szett kedvezménnyel.
Zolika: Lánc.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #10134 üzenetére
Enyém fl előtti és van benne. (már ha mk4 mondirol van szó)
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #10102 üzenetére
Jó választás, még áprilisba én is azt öntöttem bele.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #10081 üzenetére
Az Edge nem lesz jó, mert nem tudja a Ford előírását. Magnatec 5W30 A5 ilyet keress, de már lehet csak Start Stopos verziót találsz az is jó.
-
SzlobiG
félisten
Nem tudják ellenőrizni, csak akkor ha lementik a romot és megnézik, hogy volt-e módosítva, de most őszintén szerinted szarakodnak ilyenekkel egy szerviz alatt? Biztos nem, csak ha olyan garanciális probléma van amivel károsodott a motor, akkor esetleg ránéznek ezekre. Ha esetleg van szoft frissítés akkor se derül ki, mert felül írják a romot, de ugye ilyenkor visszaáll gyárira és lehet elvinni újra.
Nekem van eszközöm már próbáltam jó pár remapot azt amelyik a legjobban tetszett azt használom a mai napig.
-
SzlobiG
félisten
válasz Tsebacsi #9959 üzenetére
Pedig azt hittem dízel lesz. Ezt a leáldozóbant el ne hidd, ugyanúgy lesznek dízelek mint idáig csak most a botrány miatt megy a hype...
Ettől függetlenül teljesen jó az ecoboost simán bevállalnám én is. Egyik ismim most vett ugyanilyen st csomaggal, majd megsasolom ha összes futok vele.
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #9934 üzenetére
Pont nem rég beszéltük castrolt.
-
SzlobiG
félisten
válasz ReFleXx #9899 üzenetére
Akkor a formulanak már mi értelme?
Amúgy én is castrolt használok,de rengetegen a formulát.
-
SzlobiG
félisten
Tudtommal a 90 lovas 1.6-ban nincs, de olyat elég nehéz találni. Hibakódot dob, de az már régen rossz ha egy autó hibakódos és úgy akarjuk megvenni... Az a baj, hogy sajna nem vehető észre ugyanis ha nem dob hibakódot, vagy nem tiltja le az autót akkor nem fogod megtudni milyen állapotban van. Esetleg egy diagnosztikával lehet némi támpontot kideríteni az állapotáról.
-
SzlobiG
félisten
Ahogy mondták felejtő az 1.8 tdci. Nagyon régi konstrukciós blokk, bonyolult vezérlése van kombinált szíjas, láncos ami még drága is a cseréje. Hamarabb döglik a kettőstömegű a gyorsan felépülő turbo nyomás végett. Szeret megdögleni a turbo elektronika is. stb.
Egyedüli pozitívum , hogy nincs benne DPF.
Én is inkább 1.6 vagy 2.0-t ajánlom.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz bajnokpityu #9344 üzenetére
Akkor jobb ha nem is tudod hány autón van kiiktatva... Pl mondi fórumon állítom a tulajok 70%-a ledugózta már és ez csak egy konkrét típus, csomó másik márkánál is így tesznek a tulajok. Én nem bántottam volna a dpf együtt, ha normálisan működne...
-
-
SzlobiG
félisten
válasz westcoastog #9231 üzenetére
Ez még így is vakító a mögötted jövőnek.
Nekem is ledesre van cserélve, de én fekete alkoholos filc-el a 3db csíkból kettőt befestettem és így tökéletes, nem vakító.
-
SzlobiG
félisten
Hatodszorra is nyert az 1.0 ecoboost.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Okos Otthon / Smart Home
- Gaming notebook topik
- Milyen notebookot vegyek?
- Környezetvédelem
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Ma fejezi be karrierjét a Windows 7
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Xiaomi Yimmy H10 porszivó
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest