Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Korcsii

    őstag

    válasz Lambda #14687 üzenetére

    Hát, nem tudom. Véleményem szerint elég nagy az eltérés ahhoz, hogy perspektivikus torzítást lássunk a műholdképen (különben az autós navi is megbolondulna a környéken).

    Itt az alap gateway vs talán épp az Aerosoft verziója (de LHS szinte ugyanaz, csak frissebb):

    [kép] [kép]

    Egyébként közben a Marquee eszközzel próbáltam nyújtani, és végül is egész jól illeszkedik a kettő. Már csak azt kéne megtudni, hogy melyik a valós. Ahhoz viszont jól jönne egy gép D-n, hogy Flightradar24-en lehessen checkolni. Csak az meg alapból ritka, mint a fehér holló, hát még ha pályazár is van közben.

    No mindegy, ez amolyan side-project, ha van kedvem meg időm, akkor foglalkozok vele.

    Egyébként úgy rémlik, hogy VATSIM-en is mindkét verzió szerepelt anno az ATC szektorfájlokban. Aztán lehet IVAO volt, vagy mindkettő - sosem irányítottam, sry.

    szerk: mondjuk most a K-n felszállók alapján mégiscsak a műholdkép a pontos, az AIP lehet valamelyik irányban nyújtva van kicsit

  • Korcsii

    őstag

    válasz Lambda #14685 üzenetére

    Ja, láttam ezt is. Szerintem a lehetőségekhez képest elég jól össze van rakva, vannak benne ötletes megoldások! Csak persze kell hozzá néhány plusz library. Igazából egyedi objektumok nélkül nem lehet csodát tenni. FSX minőségű reptérre szerintem nem számíthatunk addig, amíg valamelyik nagyobb név (mondjuk LHS) nem portolja XP-re is.

    Gateway-en és így az alap X-Plane-ben viszont csak egy épületek nélküli verzió van. De még februárban próbálkoztam az LHS portolásával [kép] (saját célra), és megtetszett a WED, gondoltam kicsit közreműködök (a fene az opensource múltamba), mert egy update már egyébkét is ráférne.

    Mondjuk az első dilemma az volt, hogy a műholdképek alapján (és ha már több szolgáltatónál is az van, akkor valószínűleg nem az van elcsúszva), vagy az egyszer régen valaki által 10+ éve elkezdett hagyományt követve az AIP chart alapján dolgozzak. Igazából csak a két futópálya van kb ugyanott, a C, D taxyway totál máshol megy (akárhogy nyújtja az ember), meg az állóhelyek is rendesen el vannak csúszva (vicces, mert koordináta alapján meg kb a kettő közé teszi). Valószínűleg az online hálózatok miatt folytatja ezt a hagyományt az összes kiadó (mondjuk így is ha valaki default FSX-es verzióval tévedt fel, akkor az volt elcsúszva). Végül maradtam a műholdképnél, mert a gateway-es verzióban nagyon szépen rá van illesztve az összes gurulóút, nem lett volna szívem összegányolni - no meg mégiscsak ez a valóság, screw you FS community. Aki akarja, az felrakhatja az általad is linkelt verziót, amelyik szintén az AIP chartot követi, vagy majd megveszi valamelyik kiegészítő repteret, ha lesz.

  • Korcsii

    őstag

    válasz Lambda #14669 üzenetére

    Igazából itt jön képbe, hogy mivel akar repülni az ember.

    Nagygépes repülésnél kell a gép, a két reptér, meg esetleg FTX Global a látvány miatt (meg talán az FTX Global Vector a tavak/fjordok miatt), a többi scenery-t lehet is deaktiválni a scenery library-ben (bár erre elvileg P3D esetén már nincs szükség).

    Kisgépes repülésnél jöhet még pluszba az FS Global a szép domborzatért, maxra húzott FTX Global Vector, openLC, meg esetleg még valamilyen VFR scenery, ha van arrafele.

    Persze ezen felül vannak még az időjárással, látvánnyal foglalkozó addonok.

    Plusz nem árt egy autosave progi (pl FSUIPC fizetős verziója), hogy kevesebb repülés menjen a levesbe. Nincs annál rosszabb, mint amikor final-en feldobja, hogy Out Of Memory. Eddigi legnagyobb mentése talán egy 10 órás groupflight végén volt- így nem csak az élmény maradt meg, de visszatöltés után (igaz csak offline) leszállva a naplóba is bekerült.

    Egy VASkos leírás a PMDG-től: [link]

Új hozzászólás Aktív témák