Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Apple Watch
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Xiaomi Redmi Note 5 Global
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
-
Mobilarena
Microsoft Flight Simulator (MSFS vagy FS) és Prepar3D (vagyP3D) összefoglaló:
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geryson
addikt
Czakó!
Kérdésedre egy elég hasznos gyűjtemény egy másik fórumból: [link] itt a segédletek alatt megtalálhatod az óceán repülés szabályait, de mivel Te offline repülsz így ennek igazából semmi különösebb értelme nincs az ottani amúgy érdekes fóniázást megtanulnod.
Talán 2 dolog van, az egyik, hogy itt nincsennek fix navigációs pontok, hanem a szél függvényében koordinációs pontok, amiket érint a gép ill. az, hogy nagysúlyú járatoknál (ezt már írták korábban) nem mennek fel rögtön a teljes magasságra, hanem "step climb", azaz lépcsőzetes módszerrel emelekednek. Én pl. úgy mentem mindig, hogy FL300-320 körül kezdtem és csak Skóciánál mentem fel magasabbra. Az úgy nevezett NAT (North Atlantic Track)-oknak mindig megvannak a magasságai, amiket lehet repülni (ott nem törvényszerű, hogy nyugatra páros, keletre páratlan). A napi NAT-okat innen (is) lehet kivenni amúgy: [NAT] Általában kifelé tötymörgés van a nagy szembeszél miatt, hazafelé meg tépsz (nem ritkán 1000 körül van a GS). Példa: Budapest-New York kifelé kb. 9 óra, hazafelé 6 és fél - 7 óra.És, hogy milyen géppel repülj? Hát amelyikkel át tudsz menni!

Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Kuponkunyeráló
- Baldur's Gate 3
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Spórolós topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- AMD Radeon RX 7600 8GB OC HIBÁTLAN!!
- Hibátlan 2+ Év Garancia! GIGABYTE GeForce RTX 4060 EAGLE OC 8GB
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! AMD Ryzen 7 9800X3D 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5090 32GB GDDR7 1200W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 64GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- AZONNAL KÉSZLETRŐL! Intel Core i5 14600K 32GB 6000MHz RAM 2TB Gen4 SSD RTX 5060 8GB FSP 750W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy S22 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen , 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- HP EliteOne 800 G6 All-in-One i5-10500 32GB 1000GB 24" Érintőkijelző!! 1 év garancia
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Talán 2 dolog van, az egyik, hogy itt nincsennek fix navigációs pontok, hanem a szél függvényében koordinációs pontok, amiket érint a gép ill. az, hogy nagysúlyú járatoknál (ezt már írták korábban) nem mennek fel rögtön a teljes magasságra, hanem "step climb", azaz lépcsőzetes módszerrel emelekednek. Én pl. úgy mentem mindig, hogy FL300-320 körül kezdtem és csak Skóciánál mentem fel magasabbra. Az úgy nevezett NAT (North Atlantic Track)-oknak mindig megvannak a magasságai, amiket lehet repülni (ott nem törvényszerű, hogy nyugatra páros, keletre páratlan). A napi NAT-okat innen (is) lehet kivenni amúgy: 

