Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geryson

    addikt

    Czakó!

    Kérdésedre egy elég hasznos gyűjtemény egy másik fórumból: [link] itt a segédletek alatt megtalálhatod az óceán repülés szabályait, de mivel Te offline repülsz így ennek igazából semmi különösebb értelme nincs az ottani amúgy érdekes fóniázást megtanulnod. :) Talán 2 dolog van, az egyik, hogy itt nincsennek fix navigációs pontok, hanem a szél függvényében koordinációs pontok, amiket érint a gép ill. az, hogy nagysúlyú járatoknál (ezt már írták korábban) nem mennek fel rögtön a teljes magasságra, hanem "step climb", azaz lépcsőzetes módszerrel emelekednek. Én pl. úgy mentem mindig, hogy FL300-320 körül kezdtem és csak Skóciánál mentem fel magasabbra. Az úgy nevezett NAT (North Atlantic Track)-oknak mindig megvannak a magasságai, amiket lehet repülni (ott nem törvényszerű, hogy nyugatra páros, keletre páratlan). A napi NAT-okat innen (is) lehet kivenni amúgy: [NAT] Általában kifelé tötymörgés van a nagy szembeszél miatt, hazafelé meg tépsz (nem ritkán 1000 körül van a GS). Példa: Budapest-New York kifelé kb. 9 óra, hazafelé 6 és fél - 7 óra.

    És, hogy milyen géppel repülj? Hát amelyikkel át tudsz menni! :)

Új hozzászólás Aktív témák