Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Mutt

    senior tag

    válasz AOD #40359 üzenetére

    Szia,

    Jobb klikk a "Monthly Budget Report" lapon a slicer alatt található Pivot-on és beállítások részben az Data/Adatok fülön a törölt elemek megőrzését automatikusról állítsd át None/Semmennyire.

    Az 'Additional data' fülön a 'PivotTable for Budget Overview chart' táblázatban nem tudom ugyanazokat a szavakat beírni mint a mellette levő táblázatban,

    Ezen a fülön csak az E-oszlopban lévő kategóriákat módosítsd, majd pedig a "Monthly Expenses" fülön a kiadásokat a C-oszlopban tedd a megfelelő kategóriákba (ha egy kategória nevét módosítottad az utolsó fülön), akkor itt kézzel újra ki kell választanod a kategóriát.
    Ezek után Pivot frissítés és a többi fülön mindenhol frissülnek a kategóriák.

    üdv

Új hozzászólás Aktív témák