- „Új mérce az Android világában” – Kezünkben a Vivo X300 és X300 Pro
- One mobilszolgáltatások
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Yettel topik
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
-
Mobilarena
Minden ami HTPC, legyen akár hardveres akár szoftveres kérdés!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Celtis
veterán
Én ezek alapján inkább valami alapvető beállítási különbséget feltételeznék és nem valami különleges minőségi eltérést. Valami gond van a mélycsatornával. De hát én csak egy mérnök vagyok, nem audiofil.
Amúgy egy valamirevaló összehasonlító teszt nem úgy indul, hogy egyenlőre szintezzük a két rendszer csatornáit? Lehet, hogy egyszerű hangerő különbség az, ami mögött valami nehezen megmagyarázhatót tételezel fel.
-
Peak
addikt
Egyetlen egy dolgot tudok elképzelni, hogy az erősítő másképp kezeli a megkapott LPCM jelfolyamot, mint amit a DSP nyit ki LPCM, tehát az egyikre valamiért végrehajtja az esetleges előre beállitott akusztikai módosításokat, kiemelést, vágást, mig a másikra nem.
Logikusan számomra az lenne az alapértelmezett, hogy minden ilyesmit végezzen el a kapott és a kikódolt LPCMre is, de ha valóban jobban remeg egy sub egy-egy hangon, akkor csak ezt tudom elképzelni, hogy az erősitő másképp kezeli a két streamet. -
"Ez mégis hogy a pcsba lehet placebo?"
Es hogy a csudaba kovetkezhet a dekodolas kulonbozosegebol? Most oszinten, el tudod magyarazni? Mert en nem.