Hirdetés
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatta a Vivo az Y29s 5G-t
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Előrendelhető a Nothing Phone (3a) Pro
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor 200 Pro - mobilportré
Új hozzászólás Aktív témák
-
gorbep
senior tag
válasz
#48584626 #13150 üzenetére
Pont ezért én szénné bírságolnám az összes olyan gyártót, aki javíthatatlan főelemeket (pl akku pakkot) készít... legyen az német prémium, Tesla, vagy kínai... lassan az autó eldobósabb lesz mint a telefon... és itt nincs mutogatás környezetvédelmi szabályozókra, hogy EGR/koromszűrő stb drága és bonyolult... egyszerűen a gyártók nem akarják (vagy tudják?) javíthatóra építeni a akkukat...
Vagy az autó várható élettartamára kötelező javítási garanciát írnék elő... ha a gyártók normálisak lennének, itt többszörös élettartam lenne várható, mint ICE esetén... de ez az előny a gyártóknak hátrány... az nem javítás, hogy ledarálják az akkut, és adnak másikat!
A Leaf /i3/trió akku javíthatósága a minimum elvárható etalon...
-
Ezekiell
veterán
válasz
#48584626 #13150 üzenetére
Garis akku szervízelését nyilván márkaszervíz csinálja, nem kérdés. Minden más szervíz a kérdéses itt - nagyságrendi különbség van az akksiproblémák és minden egyéb probléma száma között.
Érted, pl sima karosszéria munkára 4 hónap a várakozási idő most Tesla esetében...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- 16" Brock alu felni Continental TS830P 205/60 téli gumi szett, 5x120
- Eladó Wunderkid Luk babakocsi
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest