- One mobilszolgáltatások
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Szilícium-szén teleppel készül a Galaxy S26
- Honor Magic7 Lite - erősítést kérek
- Karcsúak a Galaxy S25 Edge várható specifikációi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz
Shadowbull #12639 üzenetére
Úgy tűnik valóban az, de ha szeretnének még autót eladni, akkor össze kéne szedni magukat, mert amit a linkelt cikkben olvasni lehet -és amit egyépbként is látunk, pont pár napja volt itt is téma-, az siralmas! Gyakorlatilag kezdünk ott tartani, hogy teljesen felesleges garaciális új autót vásárolni, mert a szeviz sz*r, alkatrész hónapokig nincs, és lehetne sorolni. A felelősséget meg tologatja mindenki a másikra, jogászkodik a gyár, az importőr, a márkaszerviz, csak a user marad hoppon. Én még próbáltam a kínai autók ellenében azzal érvelni, hogy a német gyártóknál legalább a szerviz és a support jól működik...közben meg nagyon úgy tűnik, hogy nem.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
- One mobilszolgáltatások
- Kilenc képet osztott meg idő előtt az iPhone SE-ről a Spigen
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házi hangfal építés
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Az OpenAI szerint az USA-nak sürgősen újabb adatközpontokra van szüksége
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest