- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple Watch
- Telekom mobilszolgáltatások
- Rekordbevétel az Apple-nél a csökkenő iPhone érdeklődés árnyékában
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android szakmai topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
válasz Tiédetis #10841 üzenetére
Egyre több olyan új PHEV van, ami tisztán EV módban már 100km távot tud. Pont egy ilyet néztem ma (Mercedes C300e). Nekünk tökéletes lenne egy ilyen, mert jellemzően 60-80km-t megyünk egy nap, tehát kvázi elektromos autóként lehetne használni. Hosszabb úton viszont nem kéne töltögetni mint egy EV-t. Ebbe az irányba halad az ipar, bár még mindig vannak rettenetes PHEV konstrukciók, ahol az EV hatótáv még az 50km-t sem éri el. Ugyanakkor ha eljutunk oda, hogy ez a 100-150km már általános lesz, akkor gyakorlatilag EV-ként használhatók a PHEV-ek városban és a füstös része már csak akkor kell, ha hosszabb távot megy az ember.
Abban persze igazad van, hogy a töltése nem kényszer és működhet tisztán ICE módban is. Akkor pedig tényleg felesleges a zöld rendszám. Bár, hogy őszinte legyek, eddig sem értettem miért venne valaki 4-6 millióval drágábban egy autót csak a zöld rendszám miatt, amivel maximum pár százezret spórolhat meg évente és akkor már sokat mondtam. Szerintem ez is egy ferdíítés, mert nem jön ki a matek. Csak akkor lenne értelme, ha azonos árban lenne egy ICE-vel, vagy nem lenne jelentős árkülönbség.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest