Új hozzászólás Aktív témák
-
Aron1988
tag
válasz
bagyulajuve #1892 üzenetére
Lényegtelen, amíg nincs kikapcsolva a Dev mód (fogalmam nincs hogy lehet) addig bármit teszel, mindig ilyen lesz. Én is így jártam, ahogy te. Nem éreztem annyi lelki erőt, hogy utána nézzek, kitoltam a játékot másodjára is (utólag kód nélkül), azt csókolom.
-
Aron1988
tag
Két bajom volt a játékkal.
1., Túl sok volt az ilyen "pályaszerkesztő" szagú rész. Nem volt meg a pályadizájnban a DooM2 zsenialitását adó kézműves hatás. Rengeteg helyen éreztem hogy adott szakasz csak pályaszerkesztő által generált, elnagyolt, és nem volt semmivel se feldobva. Voltak kivételek (pl. a toronymegmászós rész, BFG körüli labor), de oroszlánrészt csak párhuzamos, merőleges folyosókon megyünk, majd 2 tengely mentén is szimetrikus arénákban harcolunk. A pokolban, meg abban a démoni tömlőc helyen kifejezetten zavaró volt, hogy még a pályaszéli sziklák is csont egyenesek, és derékszögben törnek mindenhol. Komolyan mondom, néha úgy éreztem magam, mintha egy Dungeon Keeper 2 motorjával generáltak volna amatőrök mapokat. Azért cink, hogy egy Quake1nél már tökéletes példát mutattak, hogy lehet a 3D teret kihasználni egy ilyen játékmenethez.
2., Ezt a "bezárlak az Arénába, és folyamatosan az arcodba spawnolok 3 percig szörnyeket" részt borzalmasan túltolták. Van 1 powerup középen, páncélok oldalt valami konzolon/ dobozon, kb 20 másodperc után jön 2 Hell Knight ... mindig ugyanaz! Baromira tetszett a játék, de hogy 12 órából 10 azzal ment el, hogy egy ilyen Legóbol összetákolt szögletes terepen szól a selyemrobot csávó, hogy bezár a bazár, meg démoninvázió van, majd ugyanabban a sorrendben spawnol 40 ellenfelet az elég gáz. Nagyon imádtam a DooM2 Dead Simple pályáját, de azért 50szer ugyanez kicsit "too much".
-
Aron1988
tag
válasz
Vistaboy #741 üzenetére
"A probléma az, hogy állandóan futkosni és ugrálni kell körbe-körbe, mint egy kerge vakegér. "
Fater, szerintem kevés játék van, amiben az oldalazás, a lövedékek kerülgetése olyan vitális volt, mint a DOOM 1,2. A maradék időben meg "run on" módban szaladtál kapcsolót kutatva.
"Elmondják a videóban, hogy a fegyverek váltogatása létfontosságú lesz a sikeres harc érdekében. Márpedig ez sohasem volt így a DOOM-ban."
Tegyük már szívünkre a kezünket... Kevés olyan játék volt, mint a DOOM2, ahol a kispisztolyon kívül minden fegyver használható volt, mindegyiknek szerepe volt, és a municiók adagolása a pályán is zseniálisan volt megoldva. Fater, pont a régi doomot hozod példának, hogy nem kellett váltogatni a fegyvereket? Ilyen kijelentések után csak nekem gyöngyözik a homlokom?
-
Aron1988
tag
Amúgy sosem értem, ezt a minigunt valahogy mindig elrontják a játékokban.. Különböző módjai ennek:
1. Nevetséges, 600 lövedék / perc tűzgyorsaság, ahogy a DooM3-ban és itt is (a fejlesztetlen változat). Valóságban ez 2000-6000 között van. Nyílván a hordozható a lassabb.
2. Egy, akár két másodpercig tartó felpörgési idő, ami teljesen nonsense.. Talán a sok western film hatása, ahol kézzel tekerték a Gatlingot??
3. Sátánian röhejes sebzés, kb borsólövő szintjén van.
4. Pár másodperc alatt felforrósodó, és használhatatlanná váló fegyver.
Ebből a négy változatból ollóznak össze 2-3-at, hogy sikeresen elrontsák minden játékban a fegyvert.Nem tudom ezek a fejlesztők hol élnek, hány látott közölük akárcsak dokumentumfilmben, vagy youtubon igazi minigunt, és itt csak legyen szó egy 70es években gyártott hordozható változatról (értsd a "leggyengébbről". ) Értem én, hogy kell a balansz, meg a sima gépfegyverektől való különbözőség, de bakker, még mindig nem tudtak ettől a gamedesignerek elrugaszkodni 2016-ban? Hány évnek kell még eltelnie, hogy esőerdőket írthassak egy hordozható minigunnal a videójátékokban?
Egy dologért megemelem a kalapom, hogy legalább a shotgun marha jó lett.. na még az, amit a játékok 80%-ban kb csak az első pályán lehet használni, ott is csak szúnyogriasztásra.
-
Aron1988
tag
Tudom, hogy kikapcsolható.. de majd meglásd, amikor 4.jére játszod végig a játékot, meg 200 órát beletolsz a Snap Mapos Coopozásba, kicsit zavaró lesz, hogy 3250. imp, akivel addig szembekerültél, 3250.szer ugyanazzal (ismétlem, nanocentire ugyanazzal) a "hello konzolkazsuál, itt vagyok" túltolt animációval elkezd dölöngélni, majd a 2-3 kivégzés animációt 1100.jára végignézheted. Ha meg "csakazértis" fegyverrel akarod megölni, ott kezdődik, hogy plusz 2 lövés legalább, emellé -20 töltény, amit nem dob el.. tehát valószínüleg pálya felén nafta nélkül leszel a nagyobb szörnyek ellen.. meg a dölöngélést akkor is végig kell nézned, ha a lövöldözést használod.. meg ha kikapcsoltad a highlightot akkor is...
-
Aron1988
tag
Na neee. aszondja az ürge, hogy a DooM3 jobban hasonlított az eredeti 2 doom-ra, mint ez a gameplay. Tegyük már szívünkre a kezünket.. 30-40 éves csávó azt ekkora sületlenséget hord össze itt a forumon. Ne mondja már senki, hogy nem elég doomos, főleg a video második fele.. Ezt a Glory kill-t kicsit "túltolták", elismerem. Kicsit zavaró, hogy minden szörny MINDIG, LÁTVÁNYOSAN dölöngélve, kéken villogva, max 3 halál animációval rendelkezve beadja ezt az opciót. Kötelezően kivenném a villogást, max 20% eséllyel adnám be ezt a stunolódást, és szörnyenként vagy real time, vagy 10-15 különböző animációt csinálnék. Ez a lőszereldobósdi is elég "csücskös" halál esetén.. De ezeket leszámítva eléggé rendben van. Pályák is tök jók, összetettek, meg lesz a labirintus feeling. Engem meggyőzött
-
Aron1988
tag
szerkesztve: ja már mindenki kirakta a videokat akkor sry..
-
Aron1988
tag
John Romero frissen bejelentett istenkirály játéka! A möster újra alkot!! A játékipar Tarantinoja!!
-
Aron1988
tag
bétában csak ez a két fakó acélkohós, meg poklos pálya van? minigun, bfg, csomó fegyver, az heló, nincs? rakétavető alapfegyver, 40-es max sebzéssel? nincsen, ismetlem EGY honlap se, ahol le lenne irva minden fegyver statisztikája? google nem segit..
-
-
Aron1988
tag
Nem értem, a "quake-es" multi már szitokszó? A DooM2 PvP része eléggé bárgyú volt, az egészben az irreálisan gyors futás próbálta az irreálisan erős fegyvereket ellensúlyozni. Na meg 2.5 dimenziós is volt. Kizárásos alapon, ha oldschool shoter feelinget akarnak hozni a multiban, nincs más választásuk, mint a klasszikus quake-ekhez hasonló játékmenetetet reprodukálni. Amúgy szerintem a Quake 2-höz hasonlít legjobban a játék ezen része, ami nekem örök favorit. Mondjuk egy +20% mozgási sebesség ráférne a figurákra, de ezt leszámítva minden patent.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Könyvajánló
- Hobby elektronika
- iPhone topik
- Magisk
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Windows 11
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- További aktív témák...
- Gyakorlatilag új, GARANCIÁLIS (2026.12.23-ig!) Asus ROG Strix G16 (G614JV) gamer laptop RTX 4060-nal
- Switch OLED piros-kék, 2025. novemberig Alza garis, dobozával és minden tartozékkal
- Eladó! MSI mag 360r-v2 komplett cpu hűtő (Csomagküldés az árban)+vezérlő
- NEOS BAZÁR számtek kellékek, kábelek, tartozékok, egerek
- Focal Chorus 726
- Bomba ár! Dell Latitude E6400 - Intel P8400 I 3GB I 160GB I 14,1" I Intel VGA I Garancia!
- Több Lenovo Thinkpad x1 carbon gen 4 / 5 / 6 / 7 X1 Yoga gen3 6-9. gen i7, i5 procik
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Lenovo ThinkPad X1 Carbon G8, i7-10510U, 16GB, 1TB SSD, 4K kijelző + WWAN (ELKELT)
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest