Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz hajbazer #745 üzenetére

    a mobilszolgáltatók szabályozatlanságát és jogosultságkezelési hiányosságait.

    Ezzel kapcsolatban az jut eszembe, hogy eleve kvázi asszisztálnak a bűnözők tevékenységéhez, mert gyakorlatilag már minimum 10 éve használnak csalók egy rahedli olyan telefonszámot, amikről nyilvános vélemények/jelentések is olvashatók a neten. Ennek ellenére nem vizsgálják, hogy a telefonszám mögött ki a valódi előfizető és azt sem, hogy miért pont az adott előfizető telefonszáma lesz spoofing áldozata... vagy egyáltalán, hogy a mögöttes bűnszervezeteket felszámolják. Persze könnyű arra hivatkozni, hogy kinyomozhatatlan, lenyomozhatatlan, de tuti van rés a pajzson... valaki valamit egyszer el fog cseszni, ami miatt bukik az egész.
    Mindenesetre a mobilszolgáltató részéről a legrosszabb kommunikáció arra hivatkozni, hogy bocs, nem tudunk ellene tenni. Tipikus magyar bürokrata hozzáállás: ujjal mutogat egyik szerv a másikra, az ügyfél meg két szék közé kerül.

    Jelenleg Ügyfélkapu+-on nincs ilyen lehetőség, tavaly augusztustól a személyijére nem kap már senki aláíró tanúsítványt, csak és kizárólag az okostelefonkényszert hozó DÁP tudja és az is csak elvileg, mert sokaknak abban sem működik.

    Az hagyján, hogy nem kap, de amíg még osztogatták ezt, az időközben mondjuk 2022-ben vagy 2023-ban lejáró tanúsítványokat sem lehetett megújítani, mert más cég bocsátotta ki az újabbakat. Erre volt jelen topic tanúsága szerint is az a válasz, hogy de új tanúsítványokat, csak a 2021 nyara után kibocsátott eszemélyikre adnak ki. Nem tudom, hogy egy 2016-2021 közt kiállított eszemélyi 2021 utánira cserélése került-e pénzbe korábban, most már állítólag egy ilyen mutatvány 7200 Ft lenne. (a semmire)

    És mint kiderült külalakban totál ugyanaz a két verzió, csak réginél nincs EU-s zászló bal felső sarokban, és nem volt kötelező hozzá ujjlenyomatot adni. Igen a lovak is ugyanúgy állnak. :DD

Új hozzászólás Aktív témák