Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 60 Fusion - nem csak a forma időtálló
- Ismét elérhető a One UI 7 a Galaxy S24-re
-
Mobilarena
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Arni9010 #49689 üzenetére
Nekem az szokott lenni a taktikám (nem mindig működik, de sokszor), hogy igyekszem a problémát úgy előadni, hogy tényleg csak az értse meg, akinek ez szakterülete. Elsütöm az összes adatot vagy szakszót, amit csak lehet (és persze illik is oda).
Ilyenkor vagy kiderül, hogy szakemberrel beszélek és örül neki, hogy végre valaki normálisan el tudta mondani, vagy a telefonos kisasszonnyal, aki nem tud az előre betanított válaszokkal nyaggatni, mert nem is érti, amiről beszélek és kénytelen szakembert hívni.
De néha van, aki a nem érti rész után elkezdi felolvasni a 10 pontból álló problémamegoldó listát, amit a betanításon kapott. Velük nem lehet mit csinálni...Most is amikor 100-as portra dugták a 200-as netemet, akkor úgy tettem hibabejelentést, hogy világossá tettem még azt is, hogy CAT5E kábel jön be és bent a lanomon CAT6 van... stb, mindezt olyan embernek, aki ebből nem értett semmit, cserébe akadékoskodás nélkül továbbadta egy szerelőnek. Amikor neki elmondtam, akkor meg nem nyaggatott ilyen mérjük meg, nézzük meg hülyeségekkel, hanem egyből felment a dobozhoz megnézni.
Ha nem így csinálod, akkor az a tapasztalat, hogy kb ez zajlik:
- Mi a panasza?
- Nincs net, mert egy atomrobbanás miatt leomlott a felső 5 emelet, és a 8. emeleten volt a központ.
- Próbálta már újraindítani a modeme?
- Nem az a baj, mondom nincs felső 5 emelet a házban már.
- Újraindította már? Én innen nem látok hibát.
- Igen újraindítottam, de nem ezért nincs net.
- Ellenőrizze, hogy minden kábel rendesen be van-e dugva. Húzza ki és dugja vissza.
- Anyád!
- Frissítem a fjörmvert, kérem várjon... Most próbálja meg.
- ...
- Próbálja meg újraindítani a modemet!
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Samsung, WD, Micron 2TB Gen4 NVMe SSD!
- Macbook Pro 16" - 2020 gyártás, 8 mag i9 / 6 mag i7, 32/512GB, 4GB Radeon - garancia ( 4442)
- Macbook Pro 15" - 2017 gyártás, 4 mag i7, 16/512, 4GB Radeon - garancia ( 97)
- Macbook Pro 13" - 2018, 16GB RAM, i7/i5, 512/256GB SSD, touchbar - garancia
- Macbook Pro 13" - 2020, 4 mag i7, 32/512GB, touchbar - garancia ( 901)
- Lenovo ThinkPad 40AF + Lenovo 135W + Lenovo USB-C kábel (hybrid) DISPLAYLINK
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix OC RTX 3070 8GB GDDR6 Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13600K 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Zalman S2 TG Seasonic 650W
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Tab S9 8/128GB Csak kipróbált 12 hó jótállás! Állapot 10/10
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest