Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • garga01

    őstag

    válasz pjen #71869 üzenetére

    Részemről passz, majd megnézem a telefonszámlát fel van-e külön tüntetve, pár napja hívtam az üf szolgálatot. De alapból olyan csomagban vagyok, hogy korlátlan hívok belföldi nem emelet díjas számokat, max akkor derül ki ha külön sorba írják ingyenesként.

    MÁS: Mamánál lemondtuk a net+tv előfizetésből a tv-t (azért hívtuk az üf szolgálatot). Mindezt 3 hívásból sikerült, mert elsőnél belépve a lemondó menübe a szerz.szám után bemondta az automata nincs PIN kód beállítva, ehhez kell az utolsó számla sorszáma. Na most e-számla miatt mire kikerestem telefonon közben, le is rakta az üf szolgálat automata (nem voltam elég gyors pedig kapkodtam :D) . Sebaj újrahívás, beírom a számla sorszámát (ami az automata szerint a bal fölső sarokban van, holott a a PDF-en jobb oldalon van... azt se tudják milyen a saját számlaképük? :C ) majd sikeres beazonosítás után 2x begépelve beállítottuk a PIN kódot. Erre ahelyett, hogy tovább lépett volna a menüben jött egy viszonthallásra majd hívhattam újra 3-jára, hogy kapcsoljon is egy ügyintézőt :D Nekem nem gond, mert korlátlan a csomagom, de akinek nem jogosan anyázhat, mert egy baromság ez a PIN-kódos story, meg hogy beállítás után rádb.ssza a telefont az automata...

    Nincs support privátban! Írj a megfelelő topikba!

Új hozzászólás Aktív témák