Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArrayOfLilly

    aktív tag

    válasz mecsek20 #9981 üzenetére

    Oké, akkor mondom.

    A Dell.com-on található egy International Tag Transfer Form nevű formanyomtatvány.

    Ezen az oldalon: [InternationalTag Transfer Form], a jobb oldali hasábban szerepel több különféle formátumban az, ami az olyan indirekt forgalmazású országokba, mint Magyarország kell.

    Ez itt a miénk wordben: [Ezt töltsd ki].

    A kitöltésnél az eredeti tulajdonos adatainál pontosan azokat az adatokat kell megadni, amiket vásárláskor megadtatok, ekkor nem is lépnek kapcsolatba az eredeti tulajdonossal, ha nem stimmel valami, akkor viszont mailben megkeresik.

    A saját címnél nem érdekes, hogy állandó lakcím vagy tartózkosdási hely, semmi nem érdekli őket. Ez egy formalitás - de gondolom, nem árt, ha később tudod igazolni, hogy te te vagy...

    A form végén van egy táblázat , amiben eldöntendő kérdések vannak arról, hogy atomfegyvert akarsz-e előállítani a géppel vagy pedig vegyi fegyvert - az exportot övező szabályok miatt érdekli őket-.

    Ezek közül az utolsó kettő az ötből elvileg csak akkor érdekes, ha a 3. kérdésre, miszerint UN vagy ENSZ alkalmazott/tag vagy, esetleg CIA, igennel válaszoltál. Ennek ellenére tőlem nem fogadták el, hogy erre eleve nemet mondtam, kérték, hogy az utolsó két kérdésre is ikszeljem be a választ (plusz egy levélváltás - plusz egy hét). Ez volt az USA, Németországból Fulminak elég volt az első háromra nemet mondani.

    Ezek után a kitöltött doksit az alján szereplő címre kell elküldeni.

    Elvileg az átfutási idő 8-10 nap, gyakorlatilag lehet pár óra, de még senkinek nem volt 5 napnál több, akit hallottam.

    A válaszlevélben, amit az általad megadott mailcímre küldenek, megtalálod a dell magyar ügyfélszolgálat 06-80-as telefonszámát.

    Ha gondod van, ott kell bejelenteni.

    Ők a hibát felveszik és rögtön tudod, hogy elfogadták-e a panaszodat, ha igen, akkor a Getronicstól küldenek egy szerelőt, aki a cserealkatrész megérkezésétől számított 24 (18) órán belül az otthonodban, vagy ahol kéred, kicseréli/megszereli a gépedet.

    Az alkatrész, ha nem hiánycikk, másnapra ott van. (Nem baj, ha van csavarhúzód, az hiánycikk náluk. :)

    Hibás vinyót bemondásra elfogadták hibakód nélkül - kattogott és 6000 bad sectorom lett 3 hét alatt, napi párszázával, a Dell Diagnostic szerint hibátlan - délután négykor jelentettem be, másnap reggel 8-kor hívtak és 12-kor készen volt a csere.

    Ezért a Getronics pénzt nem fogadhat el - nem is kértek.

    Viszont az eljárás 2008. január előtt nem így zajlott, amiről a többi disztribútort (Humansoft, Dunaelektronika, stb.) elfelejtették tájékoztatni, ezért ők a tag transzferért, a szervizbe általad bevitt cucc javításának munkadíjáért és egy most tök felesleges garanciakiterjesztésért külön-külön meg akarnak sarcolni. Ezek egyenként olyan 7-10+áfa körüli összegek.

    A tag transzfer után ugyanolyan garanciád van itt, mint amiért kint fizettél. És nem kell senkinek szólni, ha nincsen hibád.

    Elég akkor, ha hibát akarsz bejelenteni.

    Mint lejjebb írtam egyéb Dell kiegészítőket is lehet rendelni a Getronicstól, és nekem úgy tűnt, hogy nem rossz áron. Ha kell valami, érdeklődj náluk. Privátban esetleg megadhatom a nálam járt technikus elérhetőségét, ő biztosan tudja, kit kell hívni, ha van valami.

    Na azt hiszem, elég alaposan és szájbarágósan leírtam. Eldugulok. :)

    http://www.arrayoflilly.com

Új hozzászólás Aktív témák