- Fotók, videók mobillal
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Telekom mobilszolgáltatások
- Vivo V40 5G - az első benyomás fontos
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Yettel topik
- Brutál akkuval érkeztek az Ulefone X16 modellek
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- iPhone topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oliverda
titán
válasz
Anathema67 #13159 üzenetére
Szelfit és a személyidről fotót küldtél már be nekik?
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67 #13157 üzenetére
O.K. kicsit visszaolvastam, és látom, hogy nem az a gondod, ami mostanában sokaknál előfordult (és ami az összefoglalóban is ki van emelve), hanem valami teljesen más.
Mindenhol, ahol kapsz hibakódot, ezt a 076-ot kapod? Én a support-hoz fordulnék ezzel, mivel gondolom a Curve mögötti kártyákkal egyébként vígan tudsz fizetni.
Az is elég beszédes, hogy mióta X-re váltottál, egy ideig ment, aztán - ha jól értem - az össze tranzakció hibára futott. Sajnos nem hiszem, hogy mi ebben, itt tudunk neked segíteni. -
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Anathema67 #13154 üzenetére
"Ezen a héten a Curve 7x nem működött 7 alkalomból."
A klasszik "a Curve szerint minden OK, de közben a fizetés el lett utasítva" típusú hibáról beszélsz? GPay-en keresztül használod vagy valami mással? -
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67 #13154 üzenetére
en megprobalnam a rendes otp kartyaddal is, az a lenyeg
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67 #13150 üzenetére
ilyesmi viszont megesik, szoval ez alapjan siman lehet, hogy az otp webkartyaddal van baj. mondjuk nem is ertem igazabol, mi szukseg van ra, ezek mar idejetmult termekek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67 #13148 üzenetére
es a granit kartya is fixen nincs fedezetet dob? ott be van allitva rendesen az internetes vasarlasi limited (online limit)?
-
kapasz
tag
válasz
Anathema67 #13144 üzenetére
Az OTP-nél virtuális limitnek hívják, amit emelni kell. Biztosan ezt emelted?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67 #13144 üzenetére
fizikai kartyaval vagy mobillal fizetsz? ha mobillal, torold a kartyat a walletbol is, aztan tedd vissza. es nezd meg az appban, nincs-e veletlenul lockolva a kartyad
egyebkent support, mert ennel tobb otletunk nem is lehet. a nincs fedezetes elutasitas abszolut nem normalis
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
Anathema67 #13142 üzenetére
nem hiszem, hogy ezt meg tudjuk fejteni. probald meg eloszor is mindket kartyadat torolni, es visszatenni ujra
es ellenorizd mindket kartyadon az internetes vasarlasi limitet
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Vírusirtó topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Kuponkunyeráló
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Synology NAS
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7500F 32/64GB DDR5 RTX 5060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55G3 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 0.1ms - MLA - 2000 Nits - NVIDIA G-Sync - AMD FreeSync - HDMI 2.1
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest