- Fenntartható, tartós kiegészítőket mutatott be a Fairphone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel topik
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Erős hardverrel érkezik a Honor 10 000 mAh-s mobilja
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
madrac
senior tag
Legyen szerencséd, de nekem az elutasított tranzakciók is véglegesítődtek egy idő után, és azóta is arra várok, hogy egyszer csak reagáljon a support az ezekhez a tranzakciókhoz írt üzeneteimre. Csak egyik üzlet esetén kaptam külön tranzakcióként visszatérítést, a másikra amit 3x vont le véglegesen, nem...
A gpay-es kártyás fizetés elutasítása egy dolog, de az, hogy lenyúlják a pénzt is, már sokkal meredekebb. Szerintem én innentől kezdve kerülni fogom a Curve-t. Ezek után simán elképzelhető, hogy nem csak gpay-es fizetésnél károsítanak meg, hanem ha mondjuk máshova akarok rajtuk keresztül feltölteni nagyobb összeget... -
pictigjis
Topikgazda
ebből még lehetne magyar is akár
itt nézd meg kérlek: binlist.net
mert arra utaló jelek is vannak, hogy néha a régebbi uk kártyák is rakoncátlankodnak. mielőtt én magyarra cseréltem volna (mekkora baromság volt, te jó ég), x éves használat alatt kb. egy elutasításom volt egy aldiban. azóta már számolni sem tudom, hányszor nem működött a magyar
a feleségem uk kártyájának is volt egy megingása mostanában, jó lenne látni valami mintát
-
pictigjis
Topikgazda
-
<Adamsky>
nagyúr
A többségnek megy, de van pár "szerencsés" - köztük én is - akinek nem. Szerintem jelezd, hogy neked sem megy. Nem tudom, hogy most egyesével javítják-e a hibát, vagy látják az összes problémás kártyát, de a support tempóját figyelembe véve én a helyedben nem várnék a bejelentéssel.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen autót vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Fenntartható, tartós kiegészítőket mutatott be a Fairphone
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- További aktív témák...
- Onkyo Integra A-8450 Amlifier
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2896, 100% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A13/Samsung Galaxy A33/Samsung Galaxy A53
- Xiaomi Redmi Note 9 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciáva
- AMD GAMER Setup! Rèszletre is!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest