- Új Trónok Harca telefon érkezik
- Magisk
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Fold7 - ezt vártuk, de…
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ACE-
addikt
válasz
Szoszo94 #10664 üzenetére
Bár off, de simán jó lehet Vivid-re továbbra is, ha Curve-el vásárolsz. Nekem pl. múltkor volt hogy kaptam azt a Lidl-s kupont 10€ erejéig SD nélkül is, és az 1 hónapon belül Curve-ben történt Lidl-s vásárlásokat mindjárt át is tudtam húzni rá, így kb. 1 perc nyomkodás után megvolt a 10 euró. Ilyen gyorsan még sosem kerestem 3600 Ft-ot
-
válasz
Szoszo94 #9895 üzenetére
Update: hiába írtam azóta többször is nekik, semmi válasz. Természetesen a verifikációt is hiába csináltam meg, arról sem jött értesítés hogy okés-e.
Viszont megjelent tegnap appban a verifikálás lehetősége nekem és páromnak egyaránt, úgyhogy a supportos kör így felesleges volt. Újból személyi fotózás, szelfi, pár perc várakozás és: műűűűködik végre - vagyis próbálni még nem próbáltam, de verifikáció sikeres, illetve a limitre nyomva végre látom ténylegesen a limitjeimet, már a megemelt teljes értékű felhasználónak járót. Végül happy end lett, csak ne lett volna csomó idő, idegeskedés, felesleges körök a supporttalEgy kérdés viszont felmerült: ha megnézem a kártya adatait az appban, akkor kiírja alatta, hogy a lejárati dátum és CVC frissülni fognak ha aktiválom a kártyát (páromnak is ezt írja). Viszont mind a ketten többször is fizettünk a kártyával bedugósan, PIN-t is módosítottunk, úgyhogy bugnak tudom be, de: nálatok is ezt írja?
-
ddsteel
aktív tag
válasz
Szoszo94 #9889 üzenetére
Igen, na örülök, hogy valakinek segítettem. Nekem sajnos 2 hét után válaszoltak, de úgy tűnik, valakit épp a gép előtt kaptam el, mert vagy 5x válaszolt rögtön, azóta megint se kép, se hang (arra a kérdésemre, mikor leszek teljes user). Érdekes, hogy Neked ennyire nem működött, engem mindenhol engedett fizetni, kivéve ezt a 300E-t (mert ugye kiderült a 185E-s limitem, de hogy miért pont annyi?) Hihetetlen, hogy nekem kell könyörögni, hogy azonosítsanak be, nem értem, tényleg nem...
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- ÚJ Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Essential robotporszívó feltörlő 2db 1999 Ft
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AC Thunderbolt 3 docking station
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS B550M R7 5700X 32GB DDR4 1TB SSD RX 6800 16GB Zalman i3 NEO Gigabyte 850W
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest