-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sordoran
addikt
Revolut-nál már regisztrációkor kéri azonosítást, és eddig semmi gondom nem volt vele. Nekem elsődlegesen Gpay és Apple Pay miatt kellett kártya, erre elég a Revolut, a Curve csak bónusz volt. Azonosítás óta már ez is megy, de elvétve használom csak. Viszont azóta ezzel se volt gondom.
-
Sordoran
addikt
válasz
david5745 #9903 üzenetére
A topikra gondoltam, hogy itt legyen összefoglalóba feltüntetve.
Azt értem, hogy a curve miért nem jelzi, de elég szemét húzás ha belegondolunk, hiszen többségnek az első 30 napos 1% cashback időszak alatt jön ez elő, és eddigi példák alapján hetekig is eltarthat a megoldás. -
Sordoran
addikt
Be lehetne tenni ezt az összefoglalóba, felülre jól látható helyre, mert úgy látom minden újonnan regisztrált belefut ebbe.
-
Sordoran
addikt
Szerintem azonnal írhat nekik, hogy azonosítást és limit emelést csináljanak (főleg ha nem is látja a limitét) a lassú átfutási idő miatt, és ne akkor kelljen kapkodni mikor jön a korlátozás. Én legalábbis teljesen hétköznapi vásárlásokkal, KP felvétel nélkül is belefutottam limitbe 170k fizetés után (aug-szept., 2-3 hét alatt). Vagy lehet én voltam peches.
-
Sordoran
addikt
Ugyanez volt nálam is, regisztrációkor nem kért azonosítást (személyi, selfie) így ezt utólag support által pótoltam. 2,5 hétig tartott míg feloldották a limitet.
pictigjis: Saját példámnál akkor adott hónapban a 90k-t nem értem el, szóval nem tudom milyen limitet értem én el. Ez valami hitelesítéses dolog miatti plusz limit lehet (android app nem mutatta, ios-en pedig már a feloldás utáni normál limitet látom), csak nem értem ha revolut már regisztrációkor kért ilyen hitelesítést, a curve miért enged enélkül regisztrálni, aztán hirtelen hetekig ellehetetleníteni a vásárlást.
-
Sordoran
addikt
Bő 2,5 hét után elintézte a curve az azonosítást és limit emelést. Elvileg így újra működik, majd ha lesz lehetőségem próbálgatni megnézem. Viszont android app-ban továbbra se látom limit-et, viszont közben becsúszott egy váltás iOS-re, ahol szépen írja. Ez valós iOS-Android különbség, vagy csak nálam volt valami gebasz?
-
Sordoran
addikt
Viszont ha augusztusban történt ez a kavarodás, akkor a szeptemberi hibajegyeket már kéne látniuk jó dátummal nem? Illetve értem én hogy összekavarodtak, de van hibajegy amivel másfél hónapig se kell foglalkozni? (lemaradásban kéne lenniük, vagy átállás előtti hibajegyeket lassan feldolgozni, de ami azóta jött mehet normál rendben) Vagy azóta is összekavarodva kapják meg ezeket? Mindegy, nem látok bele, de ez a kifogás elég gyenge lábakon áll szememben.
szerk.: Vagy úgy értik, hogy már lezárt, vagy soha meg nem oldandó (félrerakott) hibajegyek keveredtek be, és ezeket nem tudják kiszűrni? Ez már érthető miért problémás, de akkor is prioritásba kéne tudniuk tenni dátum alapján a friss hibajegyeket szerintem.
-
Sordoran
addikt
Nekem is ugyanezt írta ki, de nálam a hónapban 90ezret se érte el. Írtam nekik, ticketre magasról tettek, e-mailre hamar jött válasz, kérték említett azonosítást. Azonnal megcsináltam, azóta eltelt 2 hét és semmi. Jelenleg eléggé tojnak a fejünkre, de hát nekem mindegy, akkor használom revolut-ot.
Curve-el voltak korábban elutasított vásárlások itt-ott, ez nem tudom ugyaninnen eredő probléma-e (más volt a szöveg), de revolut-al ezeknél sincs probléma.
-
Sordoran
addikt
Nekem nincs ilyen problémám, mivel 1 hete ülnek már az azonosításos, limit emeléses ügyömön, 2 hete nem tudok fizetni sehol vele.
Amúgy volt írva (korábban) hogy a Gpay problémás lehet (néha nem megy mobil fizetés, de fizikai kártya működik). Ez ilyen Gpay probléma, Apple Pay-el nincsenek ilyen gondok? (alap esetben mikor működik a Curve rendszere) Rendszer váltás néz ki nálam, és ha Apple Pay normálisabban megy, akkor kap még egy esélyt a Curve. -
Sordoran
addikt
válasz
pictigjis #9436 üzenetére
Megírtam a kínom még csütörtökön e-mailben, jött válasz a ticket-re is, hogy már e-mailben folytatjuk kommunikációt. Ahogy sejteni lehetett, azonosítást kértek, jött link, megcsináltam, és mivel írták hogy 3 napom van rá, ha előbb végzek jelezzek vissza a gyorsabb ügyintézésért, így is tettem. Tehát azután hogy jött a link 5 perccel már megcsináltam és vissza írtam nekik hogy kész. Azóta semmi. Közben az első hónapos 1% cashback lejárt, a revolut-al pedig ott is tudok fizetni gpay-el és online is ahol a curve elvérzett. Nem tudom, miért is akarom még használni a curve-t?
(Nem szidni akarom őket, csak ez a sok szenvedés a semmiért frusztrál. A fizikai kártyájuk szép, és a levél amiben küldték jópofa volt.)
-
Sordoran
addikt
válasz
Sordoran #9351 üzenetére
Csütörtök reggel írtam ezzel kapcsolatban support-nak az app-on keresztül, azóta nincs válasz (48 órát írtak). Közben lejár szépen az első hónap, és ha nincs már az 1% cashback, akkor nem látom értelmét ezzel foglalkozni, Revolut-al megy Gpay. (Curve-el se mobilos fizetés, se online vásárlás nem megy spending limit miatt azóta se) Limitet nem tudom hol megnézni, és ha ez havi limit lenne, akkor következő hónapban előjön megint? (csak 90k-t költöttem a hónapban míg le nem tiltott)
-
Sordoran
addikt
Sziasztok!
Egy hónapja használok nagyjából Revolut és Curve kártyát, általános sorrendben:
Revolut feltöltve, berakva a Curve mögé, és a Curve kártya Gpay-en. Esetek többségében ez rendben működik is, de néha elutasításba futok. Kártya adatokat használva nem tudtam pl. egy weboldalon feltöltést csinálni, valamint vásárolni se tudtam (volt elegendő fedezet kártyán) máv bérletet állomáson illetve boltban vásárolni, máshol viszont nincs hiba. Eddig a revolut-ban is megjelent, hogy elutasítva, így az lehet annak a hibája, de utóbbi pár alkalommal már a curve-nél megakad limit-re hivatkozva. Vasárnap boltban 17ezret nem engedett költeni, ma egy másikban előbb tudtam 2.300-ért vásárolni, majd utána egy másikban 2.500-at utasított el.
Hol lehet ezt a limitet megnézni? Amit kiad kereső (Curve app -> Account -> Card limits) az behozza a "súgót", semmi kézzelfogható információt nem ad. Ha pedig hitelesítést kérnek tőlem (regisztrációkor se kért, míg Revolut-nál kérték személyit) arról nem kéne üzenetet kapnom?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Az adatközpontok szolgálatába állítja a nap- és szélenergiát a Meta
- Android játékok topikja
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bluetooth hangszórók
- Bittorrent topik
- FEJHALLGATÓ / FÜLHALLGATÓ / DAC beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Google Pixel topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- Dji Mavic Pro fly more combo
- iPad Pro 11" M4 wifi Silver hibátlan akku 100% 3 hónap jótállás!
- ASUS ROG Strix GeForce RTX 4070 Ti OC 12GB GDDR6X 192bit Videokártya
- RX570-es, RX580-as és RX5500XT eladó videó-kártyák - Garancia
- Canon EOS 1300D gép szettek, objektívekkel, kiegészítőkkel (1400 - 7900 expos gépek, újszerűek! )
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Macbook White 13" unibody
- Bomba ár! HP ZBook Studio G5 - i9-9980H I 32GB I 1TSSD I Nvidia I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650 R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3070 8GB MSI MPG Gungnir 100 Enermax 750W
- Lenovo ThinkCentre M720q/ Dell OptiPlex 3060- 3070/ Hp EliteDesk 800 mini, micro PC-Számla/garancia
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest