- Fenntartható, tartós kiegészítőket mutatott be a Fairphone
- Telekom mobilszolgáltatások
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Google Pixel topik
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- One mobilszolgáltatások
- Erős hardverrel érkezik a Honor 10 000 mAh-s mobilja
Hirdetés
-
Mobilarena
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
bollokcs80 #15832 üzenetére
és ha addig kiválasztod a curve casht? egyébként ha nem megy így se, hozz létre egy virtuális revolutot, tedd be a curve-be, válaszd ki azt, töröld az otp-t, szüntesd meg a revolut virtuálist - problem solved
-
emeritus
tag
válasz
bollokcs80 #11950 üzenetére
Különös, hogy nálad a régi kártyát nem cserélte le a GPay alkalmazásban a Curve, míg nálam ezt tette. Rájuk írtam, válaszoltak: locking/unlocking az appban, szükség szerint removing/re-adding a GooglePay alkalmazásban. Az appban levő kártya lockig/unlocking után feldobta a kártya GPay alapértelmezését, ezt választva törölte a felfüggesztést. Úgy tűnik kártyacsere esetén az új ügyfelekéhez hasonló az egységes eljárás. Először a digitális kártya jelenik meg, amely telefonnal rögtön használható. A fizikai érkezése után az aktiváció hatása szokásos.
-
emeritus
tag
válasz
bollokcs80 #11939 üzenetére
Zavar támadt az erőben. Aggályos, hogy a meglevő fizikai kártya használható, hiszen az appban - mivel már nem látszik ott - nyilván nem kezelhető, ha elvész, nem tiltható. A Curve - meglepetésemre - a Google Pay-ben lecserélte az érvényes régi kártyát az úton levőre és egyúttal fel is függesztette. Szóvá tettem bár hasznos választ nem remélek.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz
bollokcs80 #11939 üzenetére
nálunk is így volt, nincs mit tenni. meg kell várni az újat sajnos
-
emeritus
tag
válasz
bollokcs80 #11796 üzenetére
Lejáró/lejárt kártyák cseréje ingyenes. Eltünt/ellopott kártya cseréje jár költséggel. (5 GBP)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen autót vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Fenntartható, tartós kiegészítőket mutatott be a Fairphone
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- OLED TV topic
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Telekom mobilszolgáltatások
- Hardcore pizza és kenyér topik
- További aktív témák...
- Onkyo Integra A-8450 Amlifier
- Thermaltake Toughpower SFX Platinum 1000W
- Gigabyte B650M Aorus Elite AX ICE + 3 év garancia
- Sony DSC-HX300 digitális fényképező + 3 extra akksi + 8GB memóriakártya + Hama Star 700 állvány
- BESZÁMÍTÁS! LENOVO LOQ 15APH8 15 notebook - R7 7840HS 16GB DDR5 1TB SSD RTX 4060 6GB WIN11
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- Új és újszerű 17.3" Gamer, irodai, üzleti készülékek nagyon kedvező alkalmi áron Garanciával!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest