- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Bekékült a Pixel 10a
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
-
Mobilarena
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket újabban nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Capella
senior tag
válasz
Capella
#15686
üzenetére
Korábban én is említettem a fizetési problémát a Szentendrei úti Auchanban.
Azóta kétszer is fizettem ott gond nélkül az órával.
Talán user error volt korábban, hogy nem elég ideig, vagy nem a legjobb helyre próbáltam érinteni. Vagy más miatt, de már jónak tűnik ott is. -
ddsteel
aktív tag
válasz
Capella
#15686
üzenetére
Auchannal nekem is van bajom, igaz, én 1 évben egyszer megyek oda, amikor karácsonyfát veszek
Órával ott is elutasít engem mindig. Ugyanakkor mindig Auchan kúton tankolok, ahol viszont sokszor (nem mindig) telefonnal nem tudok fizetni, csak órával. Szerintem az van, hogy a telónak pont úgy van az NFC chip, hogy nem tudom rendesen odatenni az érintéshez. Valahogy a kúton kicsi a hely az érintéshez... Vagy mittomén. -
TrollBalint
addikt
válasz
Capella
#15686
üzenetére
Most gondolkodom, hogy Auchanban mivel szoktam fizetni, kártyával, vagy órával, de gondom sose volt. Milyen kártya van mögötte és melyik Auchan? Én a maglódiba járok és rendszerint önkiszolgáló kasszánál fizetek (azért volt már példa, hogy nem ott fizettem és a rendes kasszánál biztos, hogy órával fizettem).
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- FELVÁSÁRLÁS A GYŐRÚJBARÁTI BOLTUNKBAN!
- iKing.Hu-Nothing Phone 3a Pro Grey Glyph stílus, 3 optikai zoom 12/256 GB -3 hónap garancia
- AKCIÓ! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 üzleti notebook - Ultra 5 135U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Win11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest



Órával ott is elutasít engem mindig. Ugyanakkor mindig Auchan kúton tankolok, ahol viszont sokszor (nem mindig) telefonnal nem tudok fizetni, csak órával. Szerintem az van, hogy a telónak pont úgy van az NFC chip, hogy nem tudom rendesen odatenni az érintéshez. Valahogy a kúton kicsi a hely az érintéshez... Vagy mittomén.
pictigjis

