- Apple iPhone 17 - alap
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Apple iPhone Air - almacsutka
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
Új hozzászólás Aktív témák
-
Petiapó
tag
bzs73: amolyan erős kezdő vagyok, sokak szerint félprofi, de ez úgy hangzik mitha értenék hozzá...
kimi02: csak 4005MHz -et bír ezzel a viddel, ha nézted a képet. A 4500hoz, már 1.46-nál jártam ami 1.39-1.4 körül volt drop után. De 78 foknál kilőttem az orthost, mert 80 fokra van állítva a BIOS-om.
akoska07: semmi sem változott, hacsaknem annyi, hogy már 2*2GB 10066os GEIL van bent. A hűtés egy saját kézzel mart 50*50-es vörösréz blokk, amit még egy 1800+-os procihoz csináltam annó, de úgy tűnik elég szépen sikerült
A többi része: két 40*40-es blokk (VGA, NB), egy Suzuki Swift fűtőradiátor, pár szilikon gumicső, egy akváriumi szivattyú, és egy 110-es KG csőből csinált víztartály
de szerintem ez nem ide tartozikvalahol ott vagyok a gányolás,tákolás topikban egy jó pár képpel is
De mindjárt javítom a konfigom
ui.: most nézem a memóriát már korábban átírtam... -
Petiapó
tag
válasz
krammerka #8123 üzenetére
Jó napot még nem volt szerencsém ide írni, mert nem volt még eddig ilyenem
Próbálgattam a 4500at, de csak jóval 60 fok fölött sikerült, úgy ahogy stabillá tenni...
Ez még a jövő zenéje.
Így a 24/7-es használatot kísérleteztem ki.
Lehet, hogy a fesszel 1-2 lépcsővel tudok lejjebb menni, mert mérgemben rányomtam plussz 3 lépcsőt, hogy tuti jó legyen.(előtte már volt vagy 30 próba minden szinten, minden frekin
)
Érdekes megfigyelni a feszeket, hogy mennyire eltér. BIOSban egyébként 1.325 körül járhat, már nem emlékszem
Új hozzászólás Aktív témák
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Apple iPhone 17 - alap
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek