Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 400 Pro - Gép a képben
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- MIUI / HyperOS topik
- Újabb magyar banknál elérhető a Xiaomi Pay
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Kézbe fogható paradoxon lett az iPhone Air
- IFA 2025: Meglepetések helyett Galaxy S25 FE
- Fotók, videók mobillal
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rendben, hétfőn át fogom írni akkor. Amikor azt kerestem a neten, hogy hogy lehet vector-t átadni függvénynek akkor ezt a két módszert láttam. Már kicsit rozsdás a C++ tudásom, de próbálom feleleveníteni. Nem programozó vagyok, hanem fizikus, aztán van, hogy hosszabb ideig nem kell programozgatni és ilyenkor feledésbe merül pár dolog.
(#2619) proof88
Az *E1 és az *sz_E nem tömbökre mutató pointerek. Az E1 a foton aktuális energiája, az sz_E meg egyszerűen azt számolja, hogy hányszor lépett kölcsönhatásba (azaz hányszor történt energialeadás). Ugye a program úgy működik, hogy mindig indít egy adott energiájú fotont, az pedig a detektorba belépve kölcsönhatásba lép a detektor anyagával, szóródik, elnyelődik stb. és egy ilyen kölcsönhatás után veszít az energiájábólKöszönöm még egyszer a segítségetek.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
- iPhone topik
- Home server / házi szerver építése
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Milyen processzort vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3427, 100% Akkumulátor
- 3DKRAFT.HU - 3D NYOMTATÁS - AZONNALI ÁRAJÁNLAT - GYORS KIVITELEZÉS - 490+ POZITÍV ÉRTÉKELÉS