- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Fotók, videók mobillal
- Mobil flották
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 14 - tavalyi termésből főzve
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #29154 üzenetére
[link]
A téli jeges résztől eltekintve nem hülyeség, bár ez a videó pont azt feltételezi hogy nem jó sebességgel megy mindenki a kanyarokba.
De szerintem ha városba használod tök felesleges az xdrive, maximum a nyári monszunok idejére ajánlatos, meg a téli "nem várt" havazáskor jó.Én mondjuk jó dolognak tartom összességében.
Ha tehetném nekem is az lenne már, de majd idővel egy E60 525d/530d xdrive lesz.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #29154 üzenetére
Mo.-n? Kb. semmi, cipeled magaddal a plusz sulyt, lomhabb is, igaz allorajtnal tudsz jampiskodni(de azt jobb meghagyni az 1.3-as bolhaknak). Szivhatsz is vele, ha valami azzal kapcsolatban megkotlik. De ez emberfuggo. Szerintem maga az RWD szarazon verhetetlen. Nedves, csuszos uton meg egyertelmuen jobb az AWD. Toled fugg, bevallalod e. A biztonsagrol annyit, hogy meg kell tanulni kezelni az autodat. Ha ez sikerult, akkor DSC nelkul is elvagy a csuszos utakon. En amikor itt nagy ritkan leesik egy kis ho, vagy fagy az ut, akkor azzal kezdem, hogy teljesen kikapcsolom az elektronikat, es elvezem az osszes korforgalmat.
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz crissprivat #29154 üzenetére
Csak annyit mondok, tavaly előtt voltam téli vezetéstechnikai tréningen, semmilyen, még egyszer hangsúlyozom, semmilyen hátrányom nem származott attól, hogy hátsókerekes a vas. Az tény, hogy az egy szem a4 quattro, ami a csoportomban volt az jobb volt, mint én az e46-al, de közvetlenül én jöttem utána.
Volt egy olyan feladat, amikro az egyik pár kerék a jégen ment a másik szárazon, itt konkrétan padlógázzal mentem körbe körbe, semmi motorfék (nem, nem drifteltem, azt nem mertem bevállalni)
A rántópadon egy csomóan pörögtek, forogtak én 2x is 70-nel mentem be és persze kivágta a seggét, de szépen lehetett korrigálni. A jeges lejtő szimulációnál, meg szintén 70 km/h volt a tűréshatár (40-nel kellett bevenni a kanyart), ahol már kezdett leesni az ívről.Szóval azt mondom itthon nem szükséges az X...
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
negro
őstag
válasz crissprivat #29235 üzenetére
Annak igen. Amugy oda is van irva. Ezek a high performance nyarik semmit de semmit nem fognak hoban.
(OFF)Btw ilyenkor szoktak jonni az audis meg subarus meg tokom tudja okosok, hogy a bmw meg a hatso hajtas milyen gaz(/OFF).
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #29308 üzenetére
Nem hiszem, hogy hülyeség, azért majdnem 2x-es Nm-hez kell az erő megfogni is.
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #29308 üzenetére
Persze, nem mondasz hulyeseget. Nagyobb motorhoz nagyobb fek is dukal, evidens. Suly is nagyobb. Egyszeruen csak a 19"-os felnihez kicsinyeltem azt a fektarcsat, olyan butan mutat. 18" fole nem mennek, sot, maradnek 17"-nal a 20D-nel, mivel az nem a sport kategoria. Es akkor a tarcsa is kitoltene a felniben tatongo lyukat. A komfortot nagyon rontja a 19", sajat automon tapasztalom. Ahol masok atmennek fekezes nelkul 50-el, ott nekem 20-ra le kell lassitanom, mert szetesne az auto. Haverom vitt a Mazda 3 -asaval, es ahol nekem olyan volt az auto, mint egy szeker, ott nala eszre sem venni, hogy vannak az uton lyukak, vagy eppen fekvorendor. Ossze sem hasonlithato a komfort. Pontosabban nalam az a szo nem is letezik, igaz, vesekovem sem lesz soha.
fullextra: Kinezetre lehet nem mutat, foleg ugy, hogy az eleje van magasabban. Ellenben a mindennapokban praktikusabb az a magassag. En is a kinezet miatt vettem ulteto rugokat, de abbol a legszolidabbat. 25 - 5 -nel nem volt enyhebb, es igy is mindenki azt mondta, hogy a helyemben 45 -25 -ot raknanak az autora. En orral nem tudok sehova sem beallni, mert a padka leuti az elejet, es sokszor gondban vagyok, mert leer az auto. De legalabb a komfort javult a gyari rugokhoz kepest. Majd most kivancsi leszek az uj gatlokkal, es egyeb futomu elemekkel milyen lesz. Ha meg kellene tippelnem, akkor rossz uton meg ramatyabb, rendes aszfalton meg fekudni fog mint allat.
Tied az auto? Nagyon szep lehet a belsoje, a kedvenc szinosszeallitasom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
S. Szabi
őstag
válasz crissprivat #29988 üzenetére
Köszi!
Esetleg azt meg tudjátok mondani, hogy milyen viszkozitású olajat érdemes használni (E90 318i Facelift)?
Amit vettem hozzá "Így csináld" könyvet, abban ezek vannak ajánlva (BMW Longlife-01 elsősorban):
0W-30, 0W-40, 5W-30, 5W-40
Márkából Castrol.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #30465 üzenetére
Mondjuk ez sem igaz... Mert mig a sima 30D -ben a sokkal kenyesebb es elromlosabb valtozo geos turbo dolgozik, addig azokban, amikben 2-3db turbo van, csak sima csigakat kaptak, amik sokkal strapabirobbak, olcsobbak, es olcsobb a felujitasuk is.
A vege ennek ugyis az lesz, hogy minden henger kulon kis apro feltoltot kap majd. Akkor nem kell valtozo geometria, es a turbolyuk fogalma is vegleg tovaszall.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #30788 üzenetére
Alcantaraba is ugyan ugy befulledsz egy ido utan.
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #30943 üzenetére
Ez elég szép egy darab.
-
H.Ezredes
őstag
válasz crissprivat #31091 üzenetére
A BMW-nek nagyon meg az új autó eladás ez nem kérdés. Viszik mint a cukrot rekord bevételek folyamatosan évről évre. Egyszerűen kiforratlan konstrukciókat dobnak piacra.... Nem csak ők persze a többiek is. Egyszerűen hosszútávon romlott a minőség folyamatosan hibák hibák hibák... Ezt nem csak én állítom hanem Dr. Nagyszokolyai Iván-is személyesen is elmondta ő is ugyan ezeket . De elmondhatja kedves barátunk aki BMW-nél dolgozott a garanciális osztályon és fejlesztésen is,hogy mennyire fos minden ( Egyébként volt az Audinál és a Mercinél is.... Belső fejlesztésen is és mindenről elmondott mindent Amikor Audinál bent azt mondták,hogy az X5-el egy baj van,hogy nem a mi emblémánk van rajta az meleg Mercinél is mikor kijött az új 6-os egyből megvette a gyár szétbontják és nézik,hogy nagyobb a BMW hátsó féke mint nekik az első és úr isten stb... Oktatják bent,hogy egy motor generációval el vannak maradva a BMW től stb.... Vannak érdekességek az autógyártásba... Szerinted ilyeneket,hogy hoznak be egymáson??? Mindent kiadnak amit kitalálnak... És a visszajelzésekből változtatják meg amit kell.... Ezek azért pár éves sztorik ezért már el lehet mondani.. ) Dízelt szabad venni hosszútávra... Az se normális,hogy egy pár éves kocsiba F-es szériába szétszakadnak a difi szilentek szétkopnak a gombok Amikor a bőrülésnél magát a bőrt anyagba kettévágják fele olyan vastag lesz a bőr viszont 2x annyi így több kocsira fel tudják használni dupla profit persze,hogy milyen hamar kopik szét az kit érdekel stb stb lehet sorolni... Tudod annak jó aki megveszi újonnan elmegy vele 100-150E Km-et és eladja utána....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #31091 üzenetére
Az, hogy tragya, nem akkor derul ki, amikor megveszed. Sot, akik eladjak 2-3 even belul, azoknak fel sem tunik. Pont nem reg volt egy cikk az USA -bol, es a fenntartasi koltsegeket figyelembe veve a BMW toronymagasan vezet.(negativan)
Az Audi 2006-2009 korul volt ezen a szinten, azokkal a modellekkel nagyon sok baj van. Az uj A5 meg maga a kiforrott remekmu.
Az E-Klasse pedig hiresen megbizhato. Az utolso rossz autojuk meg az elso papaszemes volt. Utana a Mercedesnel is egyre megbizhatobbak lettek az autok.De a lenyeg. A hetvegen elmentem egy autokereskedesbe, ahol beleultem egy F10-be(F30 kilove, mert borzalom belulrol, rossz minosegu anyaghasznalat stb..), egy 2011-es E-Klasse -ba, meg egy 4 ajtos 2012-es A5 -be. Nalam az Audi nyert, de meg az Audi tulaj barataim is azt mondjak, hogy a Mercedes most a legjobb. Egy a lenyeg, belso ergonomia, minoseg, extrak teren nagyon le van maradva meg az F10 is. Az extrak persze azert, mert egy BMW mindig nagyon fapados, mert semmi se jar alapbol.(F30-ban elektromos ules? ) Csodalom, hogy a hatso ablakemelot nem hagytak meg tekerosre a poritan modellekben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz crissprivat #31091 üzenetére
+ hozzátennék,hogy igen komoly stáb dolgozik mindenhol. Meg van adva,hogy melyik alkatrész milyen futásteljesítmény után szarjon be addig gyengítenek mindent amíg el nem érik az elektronikák is minden-en azon dolgoznak,hogy X Km-et vagy X időt elmenjen és utána beszarjon. Egy sztori még a BMW-vel kapcsolatban. BMW-nek van digitális műszercsoportja na azok folyamatosan beszarnak mondja a BOSCH meg tudjuk oldani de kell egy ventilátor rá mert nincs hűtés azért hantolnak le erre a BMW azt nem lehet mert + zaj és nem megengedhető oldják meg másképp.... De,hogy a BMW-ről jót is mondjak bár éve az mondjuk LCI F01 LCI F10 óta mennek rá minőségre mert ez nekik is rossz. Mostaniak erősen javított kiadások és érezhetően is jobb a minőség.És folyamatosan azon vannak,hogy javítsák a kocsik minőségét minden téren én ezt azért látom is. Én magam nagyon örülnék ha ez hosszútávon is megmaradna és ténylegesen olyanok lennének a kocsik. Alsóbb kategóriában ez kevésbé észrevehető de az F20 LCI pl nekem tetszik már.
(#31095) CharlieDrop
Magamnak néztem Én semmitől se félek
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz crissprivat #31133 üzenetére
akkor is tolná kifelé az olajat?
Akkor kormolna, szerintem.Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #31139 üzenetére
Ki mondta, hogy nem szeretjuk? Van olyan orszag, ahol igenis van letjogosultsaga a 4WD-nek. Jol mutatnak azok a karbon foliak a diszleceken.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz crissprivat #31135 üzenetére
A DPF-Ré gondoltam, hogy akkor is kékelne.
A kék fűst annak a jele, hogy olaj ég el. Túrbós autónál turbó a legvalószínűbb. Kétüteműnél meg normálisNem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #31169 üzenetére
Én is úgy csinálom, csak ugye más gumi méret van a kocsin ergo nem szerepel az azért egy hasonló bódés illetve súlyú kocsinak az értékeire lenne szükségem.
E46 touring 325i-jére 17"-hez és 225/45-hőz csak nem találom a képet róla. -
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #31186 üzenetére
Sajat tapasztalat, EBC USR tarcsak+redstuff betetek. Fekeroben utik a gyarit, brutal milyet fognak. Pedig a gyarival sem volt gyenge. Az persze meg kerdeses, hogy a nagy igenybevetelre hogy reagal, mennyire lesz hullamos. De 3 het mulva az is kiderul. Arban majdnem ott van, mint a gyari.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #31465 üzenetére
Igen, venni fogok ha lemegy az egész ügy, de olyan kéne ami hátul is vesz.
#1 dupla záróvonalon végig egybefüggő kocsisort elkezdett előzni
#2 gyalogos átkelő helynél előzés
#3 kereszteződés elött előzés
#4 szembejövő forgalomról meg se tudott győződni, és akkor rántotta rám.És a helyszínre érkezők engem hoztak volna ki, és nem ismerte el a nő, jegyzőkönyv huza vona, de nekem 11.-éig van müszakim, így muszáj vagyok zsebből azonnal megcsináltatni.
-
majnkopf
tag
válasz crissprivat #31958 üzenetére
(#31957) BMW001: értem, köszönöm. még akkor utána járok ezeknek!
de, hogy egy kicsit ON is legyek, ennek az autónak lettem a tulajdonosa múlt héten! [link]
saját képeket hétvégén osztok meg 1 kiadós mosás után -
ADAM1337
nagyúr
válasz crissprivat #32275 üzenetére
e39-be nem volt headup display.
-
KAMELOT
titán
válasz crissprivat #34217 üzenetére
Pont ezt írtam le. Ezekben a prémium üzemanyagokban ugyan ezek az adalékok vannak csak ott már előre bekeverve, ami neked csak a pénztárcádat könnyíti. Adalékkal olcsóbban megúszod. 500 liter üzemanyaghoz az adalék 9 euro.
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #34217 üzenetére
Tudtommal a premium gazolajok dermedesi pontja es osszetetele orszagonkent es evszakonkent is eltero. Furcsa az OMV diesel szine a tobbihez kepest.
Kivancsiva tettel, bar ez itt UK, szoval biztosan nem hidegre beallitott, ellenben az alapanyag biztos jobb, mint pl. otthon.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #35056 üzenetére
Ez a masik, persze consumer kategoriaban. Mindketto megoldas nagyon jo, probaltam oket elesben, youtube -on van osszehasonlito video. A BMW elmaradt, mint a borravalo a majdnem Seat szintu leddel...
A jelenleg elerhetetlen az a lezer, pedig az az igazi. Es az van a BMW-nek is...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz crissprivat #35059 üzenetére
Jah, csak birjad megfizetni.... Most sem azert nem kapta meg, mert nincs kezben a technologia, hanem azert mert senki nem fog 9,500 jurot kiadni ertuk pluszban. Jelenleg meg nagyon draga. Eloszor akkor is el kellene mar oda jutni, hogy egy igazan smart, matrix led lampat kifejlesszenek, mert mar tenyleg az osszes premium gyartonak van, de mar egy sima Insignia is kerheto azzal. Mig az igen smart G30 kijott egy olyan elavult LED fenyszoroval, ami mar egy 2012 -es Audiban is benne volt. Kicsit fura...
Egyebkent az Audinak is van lezer fenyszoroja. Erdekes, hogy az meg nem kerult bele az R8 -ba, pedig ugye az E-Tron -ban mar azt hasznaltak 2 eve is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz crissprivat #35230 üzenetére
köszi, veszek is újabbakat
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
KAMELOT
titán
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz crissprivat #49034 üzenetére
ha 8000 alatt ledobod, akkor minek?
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Chrys_
addikt
válasz crissprivat #55572 üzenetére
Sokat nem hallani belőle úgysem 😂
-
BeZol
őstag
válasz crissprivat #60930 üzenetére
Mikor a kabriómnak (E93 330D) lemerült az akksija hosszabb ácsorgás után (6hónap), ugyanezt csinálta, feltöltöttük akksit és jó lett, de ha nálad biztosan jó az akksi, akkor ja, tényleg vmi köztes dolog lehet, amit én passzolok
-
Ck.
addikt
válasz crissprivat #60930 üzenetére
Tudom, hogy nem akksi, de én is arra tippelek korábbi tapasztalatok alapján.
-
crissprivat
senior tag
válasz crissprivat #60936 üzenetére
Találtam egy videót a youtubeon. Nálam ugyan ez van. Ezt a relét cseréli, ami nekem is gyanús volt és magához tér az autó. Ha nem, akkor tévedtem.
Köszi a sok hasznos infótJézus szeret Téged! https://youtu.be/uxos-RWmLnc?t=248
-
tasiadam
veterán
válasz crissprivat #67850 üzenetére
Mi az auto pontosan? Mert asszerint lehet adni méretet
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chris0321
addikt
válasz crissprivat #67850 üzenetére
Hello.
Azért érdemes lenne kicsivel több infót megadni. Milyen autó, milyen gumi. 255/40 helyett 245/40? Az még bőven zöldben van a váltóméret kalkulátor szerint. -
tasiadam
veterán
válasz crissprivat #67853 üzenetére
Minden motorhoz ezeket irják:
17x8.0 et:35 225/45R17
17x8.0 et:35 225/45R17 front (gumitop.hun van cc2 ebből)
17x8.5 et:37 255/40R17 rear (ebből nincs 4 évszakos sehol)[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chris0321
addikt
válasz crissprivat #67853 üzenetére
Mennyi az a nem sok használat egy évben?
-
Chris0321
addikt
válasz crissprivat #67856 üzenetére
Én 5-6.000 km-ert megyek egy évben és van külön téli és nyári szettem. A dízel is felesleges ennyi km-re. De visszatérve a kérdéshez. Én 4évszakost egyszéles szettre tenném, a télire. A kétszéles szettet pedig eltenném. Télre én egy olcsó felnit használok, aminek nem gond ha megmarja a só.
-
KAMELOT
titán
válasz crissprivat #67853 üzenetére
Legyen téli és nyári gumi is. Mindegy nennyi km mész.
Más: Megint egy szomorú eset [link]
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
tasiadam
veterán
válasz crissprivat #67863 üzenetére
18asban 1 széles a szett? Mert akkor azt nézhetnél. Vagy ha rámegy, akkor akár 16os szettet, mert ebből kiindulva nem használod hülyére az autót, fölös oda a 255 meg társai.
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chris0321
addikt
válasz crissprivat #67863 üzenetére
Ja, ez a téli. Nem szoktak télen kétszélest használni mert a hátsó gumi nagyon drága ilyen méretben (már ha van) és télen a hóba a keskenyebb gumi a jobb ezért hittem azt, hogy ez a nyári szetted. Nekem is a nyári 225/45 és 245/40R17, a téli 205/55R16.
Szívesen, remélem valamennyit sikerült segíteni.tasiadam: Télre én a kisebb felnit használnám a tömlősebb gumival a kátyúk miatt.
[ Szerkesztve ]
-
tasiadam
veterán
válasz crissprivat #67867 üzenetére
8.5J-re? 255 a max és 225 a min. Egyébként nem kéne, hogy összezavarja. Alapból is van eltérés a 225 és 255 között, ha azt teszi fel az ember gyári méretben
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
tasiadam
veterán
válasz crissprivat #67869 üzenetére
Fogalmam sincs hirtelen. Qru-t keresd meg a Felni és gumi topicban, vagy ott jártál?
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Chris0321
addikt
válasz crissprivat #67867 üzenetére
Én személy szerint a 18-ast tartanám meg, a 17-est adnám el és vennék helyette 17-es egyszélest. Ha esetleg meggondolod magad és mégsem jön be a 4évszakos maradna nyári-téli szetted míg ha a 18-ast adod el akkor kereshetnél helyette másikat.
-
Chris0321
addikt
válasz crissprivat #67874 üzenetére
Persze, a gumis csoportban is érdemes rákérdezned ott mi a véleménye az embereknek, én nem használok 4évszakost így nincs saját tapasztalatom vele.
-
Chris0321
addikt
válasz crissprivat #67878 üzenetére
A felni és gumi topicban én is érdeklődtem már, sajnos akkor kezdődött a covid és a gyárleállások így nem volt az a márka amit ajánlottak így nem tudtam kipróbálni.