- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Blue Mobile
Aktív témák
-
powers
tag
Az adategyeztetés egy katasztrófa.pár hónapja,az első figyelmeztető sms után elvégeztem online,de semmi visszaigazolás.tegnap újra,semmi válasz.erre ma jön egy sms hogy ha nem végzem el éjfélig,letiltják a számom .Gyorsan telefonon is megcsináltam.azt mondja a nő,hogy sikeres,3 napon belül jön a visszaigazolás.dehát online is ezt írták....hát,most várom az éjfélt,bukó e a 16 éve ugyanaz a számom....
-
powers
tag
válasz mickemoto #7568 üzenetére
Én azért kaptam ma előtte egy figyelmeztetést:
"Kedves Ügyfelünk! Ma éjfélkor megszünik blue mobile szolgàltatàsa, ha nem végzi el a kötelezö adategyeztetést. Hìvòszàmànak megtartàsàhoz holnaptòl a(z) xxxxx jelszò segìtségével a bluemobile.hu/adategyeztetes oldalon vagy a 0680630045 szàmon köthet ùj elöfizetöi szerzödést. Üdvözlettel: blue mobile"pánikban hívtam az adategyeztetést,de a hölgy sem állt a helyzet magaslatán,azt mondta hogy akkor csináljuk meg most.mondom jó,csináljuk.mondta hogy sikeres,mondtam hogy nekem is ezt írta ki 2x online,hogy lehetek biztos benne?a végén megkérdeztem hogy panaszt hol lehet tenni,de még arra sem tudott válaszolni,azt tanácsolta hogy a telekomhoz menjek be.
-
powers
tag
Korai volt az öröm,mégis letiltották,hiába a 3x adategyeztetés.mehetek panaszra a telekomhoz?
-
powers
tag
Mindegy,ha megmentem a számot akkor utána áthordozom valamelyik másikhoz,csak fogalmam nincs még hová. pedig ez jó volt amíg tartott,de nem fogom ezt a cirkuszt évente végigjátszani.
-
powers
tag
Tudom.dehát mit tudok még tenni? ma reggel újra próbálkoztam.elmondtam higgadtan,hogy minden ellenére kikapcsoltak.a hölgy elnézést kért,valami hibát emlegetett.megnézte,nyoma nem volt az eddigi egyeztetéseknek.csináljuk meg most.jó,csináljuk.kérdeztem hogy mikor leszek visszakapcsolva.azt mondta beszél egy kollégájával,addig zene.ok.1 perc múlva visszatér,hogy nem tudott beszélni a kollégájával,de próbáljam meg újraindítani a telefont,hátha már visszakapcsolták.ha még mindig nem,akkor hívjam őket vissza később. természetesen még mindig nem működik,megvárom a 10 órát,hátha addig minden kolléga beesik...
-
powers
tag
válasz radio100jozs #7587 üzenetére
mi ki tudtuk használni asszonnyal a 2x 22 perc bluemobilos ajándék perceket hálózaton belül feltöltésenként,de inkább ezek után mi is átmegyünk dominóba.
-
powers
tag
10 óra utáni telefonálással sem mentem semmire,bemondták ezt a valamilyen feldolgozási hiba volt a rendszerben dumát,most csak annyit tud mondani,hogy várjak a ma reggeli adategyeztetéstől számított 72 órát,és ha nem kapcsolják vissza,telefonáljak újra.Hát ez az,én is átvinném inkább,de félek amíg nem él a szám,hordozni sem lehet.köszi,megpróbálom azt a számot is.bár ahogy látom te sem mentél vele többre
-
powers
tag
válasz tvrend7 #7622 üzenetére
Egyszer voltam ott,amikor átvittem hozzájuk a számom.akkor vmi tv szervíz volt ott,egy asztal volt kirakva az egyetlen bluemobilos munkatársnak,akivel kiabálnom kellett hogy ugyan szakadjon már ki a furgonból,amit éppen egy órán keresztül segített bepakolni a szervizeseknek,és a hibafelvevőst onnan kérdezgette,mit akar az ügyfél (én)
-
powers
tag
Akinek kikapcsolták,és be tud lépni az online ügyintézésbe,nézze már meg legyen szíves,hogy az egyenleg és forgalom menüpont alatt,mit írnak a hívószám rendelkezésre állása,és a hívószám lekötési ideje mellé.csak hogy tudjuk meddig is élhet még a számunk.
[ Szerkesztve ]
-
powers
tag
válasz tvrend7 #7635 üzenetére
Ne már vagy tényleg mindenhol be akarnak zavarni az előfizetésesek közé.Minden esetre bármelyik jobb,ahol fizikailag is tudom verni az asztalt probléma esetén,mert bár itt a telefon másik végén tényleg együttérző volt az amúgy telekomos ügyintéző,de ez,hogy egyszerűen esély nincs rá hogy bármit csinálhass a várakozáson kívül,amiről szinte biztosan tudod,hogy csütörtök reggel,mikor letelik a 72 óra,újra telefonálni fogsz,ahol a mit sem sejtő ügyfeles jókedvűen közli,hogy ő ugyan nem lát semmiféle nyomát adategyeztetésnek,de lássunk neki,csináljuk meg...a pokol lehet ilyen ...
-
powers
tag
Na valamikor közben visszakapcsoltak engem is.Már kezdtem belenyugodni hogy elveszítem a számom,de szerencsére megvan viszem is tovább,mert ezt jövőre nem vállalom be.
-
powers
tag
Nem enged online feltöltést.Másnak sem,vagy csak én szívok már megint?
Chrome alól engedte végül.firefoxban azt írta,ez a szám nem tölthető fel
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce GTX 460-1 gb DDR5 256 bit videokártya
- Geforce G 210 -1 gb videokártya
- Díszdobozos Lenovo Yoga Slim 7i Pro "Kis Gamer" Ultrabook 14" -40% i5-11300H 16/512 QHD+ 2,8K OLED