- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 FE - később
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
hapakj
őstag
válasz
graphicsp #15 üzenetére
Persze ha az nvidia hatékony drivereiből indulunk ki vagy abból, hogy a Windows össze van nőve a DX implementációval, akkor nehézkes a dolog. De minden egyébb esetben bőven jók ezek a wrapperes megoldások és lehetnek megbizhatóbbak. Pl Android esetén egy alkalmazés kérhet OpenGL-t a vendor drivertől, vagy úgy is, hogy Angle-n keresztül Vulkanra építkezve és tapasztalat, hogy az OpenGL implementáció vendorok között nagyon más problémákat tud produkálni, míg az Angle Vulkan fölött ad egy megbízhatóbb alapot.
-
hapakj
őstag
válasz
graphicsp #11 üzenetére
Valószínűsítem, hogy ezek a wrapperek kiforrottabbak és hatékonyabbak, mint egy egy gyártó saját driverei (khmm khmm, intel, amd, qualcomm) szóval semmi problémát nem látok abban, ha mondjuk a gyártók csak egy kiforott Vulkan / DX12 driverre koncentrálnának a régebbi API-ok támogatása, pedig wrapperen keresztül történne. Amúgy erre maguk az OS-ek Android és Windows is elvileg adnak megoldásokat
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC V2 12GB GDDR6X 192bit
- Gainward RTX 2080 Phantom GS 8GB
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- Inno3D GeForce iChill X4 RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest