- Légies akkut kap az iPhone 17 Air
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Ujjal lehet mutogatni a Huawei csúcsórájára
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
válasz
#Morcosmedve #132978 üzenetére
Jah.. Mondjuk a régebbiek közül az 1.4 MPI nagyon jó volt.
Nálunk volt 1.2 TSI, ugye a viszonyítási alap az 1.2 HTP volt (12 szelepes), kis 3 hengeres. Nagyjából össze sem lehet hasonlítani a 2 motort, hiába 1.2 mindkettő. Teljesen más volt. Nagyon sokat ad ezekre a motorokra is a turbo. Persze tudom, kis motor, de akkor is. Ugye a nagyobb gond, hogy az "átlag" emberekkel nem nagyon lehet megértetni, hogy figyelni kell, főként a turbós monitoroknál. Vagyis ugye, hogy ne állítsák le azonnal főként hosszabb táv után, stb. stb.. Na meg, hogy nem a kötelezően megadott időközben kell olajat cserélni mert annyi km. után szinte biztos, hogy beáll a motor... Meg ezek az apróságok..
Van nagyobb is a TSI-ből, felsőbb kategóriában ott a 1.8-2.0, de az már más kategória, ott már van paci is.. 180, 220 LE.
Sőt, pl. a superB-nél a L&K 2.0 TSI pl. 280 LE.
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 820 G3 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 48C3 - 48" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - A9 Gen6 CPU
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest