- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- Huawei P30 - kell ennél több?
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bazsee71
őstag
Sziasztok!
Samsung szervizzel akadt problémám. Beadtam javításra Samsung Wave II-es, garanciális készülékemet: bluetooth nem tudott fájlt fogadni, GPS nem működött, időnként magától újraindult, hívások után sűrűn fagyott. Arra most ki sem térek, milyen szerencsétlenkedéssel indult a dolog (Allee szerviz). Kaptam az értesítőt, hogy mehetek a készülékért, testvérem hozta el...
...nem javították, mert ismeretlen idegen anyag került bele. Állítólag képeket is mellékeltek (a telefon és a papírok még nincsenek nálam). A probléma az, hogy az életben nem ázott el a telefonom, nem is folyattam rá semmit. Kondenzációra tudok gondolni (nem tartom valószínűnek), vagy izzadságra, mivel nyáron telefonálás közben hozzá szokott érni az arcomhoz (ezt azért még bőven rendeltetésszerű használatnak tartom).
Elvileg a központi szervizben járt, azt javasolták. Még örültem is, mert elmondásuk szerint ott mindent átnéznek rajta, ami kicsit is gyanús, cserélik. Garancia lejárta előtt álltam, ez kimondottan tetszett. Annyi eszem van, hogy ha belefolyatok valamit, nem kérem a tüzetes átvizsgálását....
Mit tudok tenni, hogyan tudnám igazamat bizonyítani, elérni a telefon garanciális javítását?
Előre is köszönök minden hasznos tanácsot!
Üdv:
BalázsUi.: volt tapasztalatom Nokiával, SE-nal, de Samsungék mindent alulmúltak. Ha nem változtatnak álláspontjukon, nem merek legközelebb is Samsung terméket venni.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest