- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Anyagában színezett karcos motor műanyagot hogy tudnék felpolírozni? Vizesen becsiszolom 800, 1500, 2500 ok. Utána mit használjak h fel tudjam fényesre polírozni?
Köszi! -
runner 125
nagyúr
válasz
Sterilzona #45962 üzenetére
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #45938 üzenetére
Köszi, igen, Ehrle-ből tényleg sok van.
_
Ez nekem is új, én sem hallottam róla, meg kell kérdezni nyilván az adott forgalmazót, linkelve a hatályos jogszabályt..
Egyébként baromi jó az általad rendelt snow foam.Azóta már elég jól kimaxoltam a Kranzle-t. Vettem hozzá hajlított szárú lándzsát is pluszba alvázmosáshoz, 1"-os tömlőt réz Gardena gyorscsatikkal, illetve raktam a mosóra egy gyári Kranzle vízszűrőt.
[kép] , [kép]
Nyilván a gép is mocskos jó. Tökéletes az ereje, az ergonómiája (oké, 40kg, de húzva nem érezni), de a legjobban az iparisága jön be. Masszív az egész, minden fő alkatrész réz, egyszerűen ah, nagyon nem bántam meg h ez lett, persze nekem rohadt nagy mákom volt, mert új gép és fél ár alatt adták jofogason. Azért 3 kiló fölötti árat valszeg nem adtam volna ki mosóra.
Visszatérve a garira, ez tényleg ipari cucc. Megkockáztatnom, h még akkor is sok évet elmegy, ha ezt valaki napi több órában hajtja. Otthoni felhasználás mellett meg örök élet..
De ha el is romlik belőle valami, a gyári leírása végén ott van a full robbantott ábra az egész gépről, minden alkatrész cikkszám szerint megnevezve. Tehát szerelhető, javítható, nem eldobandó consumer.Szóval engem annyira nem izgatna az 1 év sem.
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Bugyuta kérdés, de snow foam pisztoly használatakor a magasnyomású nyomását lentebb kell tekerni?
Egy Kranzle 2160 TST-m van, ami 30-140 BAR-t tud. Max nyomáson volt, nem piszkáltam egyelőre, de szerintem túl erős a habpisztolyhoz, de így elsőre erre vonatkozót nem nagyon találok sehol.Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Brandynew #45286 üzenetére
Nem vagyok fényező, de józan ész mentén végiggondolva mit gondoltál?
1x1 cm-es terület már nagy sérülésnek számít ahhoz, h észrevehetetlenül javítsa az ember csak azt...
Home made módszerek mellett szerintem a teli elem fényezését el kell engedni. A probléma ideiglenes orvoslására egy szín azonos javító stift (márkakereskedés színkód alapján ad kb polcról) a legegyszerűbb, legolcsóbb, legjobb otthon kivitelezhető megoldás.
Azt is lehet finoman csiszolni, sőt némelyikhez külön lakkot is adnak.
Később pedig, ha annyira zavar, az egész elemet le kell fújattatni fényezővel. -
runner 125
nagyúr
Leginkább az ilyen műanyagokat a belsőkben található zongoralakk felülethez tudnám hasonlítani. Nyilván ez már kivitelezés technológia h ezt melyik gyártó miképp oldja meg, felőlem lehet anyagában fekete/ gyárilag polírozott, lakkozott felület is, de fényezett is. A lényeg, h a lakkon keletkező hajszálkarcokat az autókarosszériára szánt wax-szal szvsz lehet orvosolni.
-
runner 125
nagyúr
válasz
goldnarmz #45228 üzenetére
..nem tudom h egy 15 dolláros habpisztoly mennyivel lesz jobb, mint a gyári
lófaxtsem érő.
Korábban nekem a Snow Foam habpisztolyt javasolták itt, ilyet is vettem, ez tényleg profi.
Keress ré yt-on, hátha van róla valamilyen referencia videó, aztán eldöntöd mefelel-e. -
runner 125
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #45177 üzenetére
Igen, az a hardcore, bátrabb megoldás.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #45161 üzenetére
WD40, lakkbenzin, izopropil-alkohol.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Motion_Blur #45152 üzenetére
Hm, akkor viszont elég durva.. ugye itt kettéágazhat a probléma. A mosó hibája, vagy szimplán az autó lakkja / fényezése ilyen gyenge. Bár elég jól ismerem az új Volvo-kat, nekünk 60-as van, de én nem tudok róla h a fényezésük ennyire tré lenne.
A mosó címét/nevét csak tudjátok nem? Google-ban, face-en rá kell keresni, el kell olvasni a véleményeket, illetve fel kell venni velük a kapcsolatot. -
runner 125
nagyúr
válasz
Motion_Blur #45149 üzenetére
Ez nem vízkő amúgy? Ecetes vízzel, vagy valamilyen fényezésre való vízkőeltávolítóval nem próbálkozol polír előtt?
-
runner 125
nagyúr
válasz
Mauzes #44879 üzenetére
Nem rossz, de az is consumer termék.
100.000ft-ért én inkább egy használt iparit vennék.Azon nincs WIFI-s pisztolyfej (amúgy is, mi a francnak.. csak hibalehetőség), viszont réz az egész szivattyú.
Pl. Kranzle, Comet. Figyelni kell a jofogast, facebook csoportokat / marketplace-t. Jofogason találtam pl én is a Kranzle 2160TST gépemet, újonnan, a mostani új ár fele alatt. Tehát ki lehet fogni jó vételeket ipariból is. -
runner 125
nagyúr
válasz
Mauzes #44877 üzenetére
6 liter / perc teljesítmény iszonyú lagymatag..
Óránként 360 liter. Ez alapvetően a semmire nem való kategória. Persze, nyilván bicikliról biztos lelöki a sarat, de ugye egy magasnyomású mosót az ember általában azért vesz, h minden máson is tudja használni, megfelelő hatásokkal. Mint jelen esetben is, autómosás. Oda kell a normális, 600 liter körüli vízszállítás, mert a fele szint csak simogatja a koszt.
Más felől én az ilyen gépeket tényleg csak környezetszennyezésnek tartom. Tipikus 2 nyári típusok. Garit kihúzza, 2 nyarat használod, aztán megy a kukába. Ezekben kb semmi réz alkatrész nincs, csak műanyag az egész szivattyú. Iszonyú hamar csöpögnek, eresztenek, elengedik azt a minimális nyomást is..
Consumer kategóriás, minőségibb otthoni mosó 90-100.000ft alatt nincs, de én inkább az ipari (Kranzle, Comet, bizonyos Karcher-ek - az olcsóbbak azokból is hulladékok) híve vagyok, akár használtan is. Azt egyszer kell megvenni otthoni célra és kb örök db.
Ha nem tudod elzárni, akkor is nézz olyat, ami 550-600 litert minimum tud óránként. -
runner 125
nagyúr
válasz
Csabroncka #44803 üzenetére
Greenstart én már fújtam ilyenre, jól működött ott is.
-
runner 125
nagyúr
válasz
z123456789 #44772 üzenetére
Bocs, telóról voltam, elsiklottam a "felni" szó fölött.
Felnire SOFT99 Wheel Dust Blocker-t olvastam nemrégiben, mint jó cucc, illetve a Chemical Guys Wheel Guard-ot. Yt videók alapján mindkettő meggyőzőnek tűnik.De egyébként jó néhány olyan infoval is talalkozam, akik felnire szánt kerámiát alkalmaznak.
Pl.: [link] Alapvetően talán az a legtartósabb és persze egyben legdrágább ott is.jozsi252
Igen, kösz még egyszer a segítséget. Működik, minden frankó, bár eddig csak 1x próbáltam, sok időm sajnos mostanság nincs. -
runner 125
nagyúr
válasz
z123456789 #44765 üzenetére
Soft99 Fusso. Keress rá, ütős cucc!
Motoron, autón is az van tavaly óta.
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Az alu alkatrészekről (futómű, motorblokk, stb.) azt a fajta a "por" szerű, fátyolos "sókivirágzást" ami általában téli használat során jelentkezik a nagy sózásnak hála a nyers alu alkatrészeken mivel lehet eltűnteni? Erre alkalmas bármelyik motortiszító, vagy van rá valamilyen speckó oldalt?
Nyilván a látható részeknél a "porló" része kézzel, vagy egy kefével is lejön, de attól még marad rajta ilyen "fehéres", foltos "só" - vagy mi.Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
troland26 #44716 üzenetére
Yt-on keress rá, vane egy halom videó ahogy Ferrari-król és nagyon felső kategóriás autókról tüntetik el a kavicsnyomokat. Ez kis túlzással művészet kategóriája. Mind a nyom tisztítása, ecsetelése, csiszolása, polírozása.. Nagyon nagyon nehéz úgy megcsinálni, h 1 méterről már ne vedd észre..
Egyébként én pont ezért agyalok a kavicsvédő fólián. Új autónál ha valakinek az autóápolás a fétise szerintem megéri. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #44589 üzenetére
..én mindig azon vagyok ki, h a snow-foam-ot gyakorlatilg mindig ragyogó, full tiszta autón promotálja mindenki.
De most komolyan, én eddig nem futottam bele olyan videóba, ahol láthatóan esőben futott és megszáradt, koszos, ajtók alsó felén az autó színe sem látszó szintű autóra fújnák.
Apropó, habosítóból melyik a "legjobb" PH semleges? Az a baj, h én is szoktam waxolni, üvegeken Ultra Glaco, fényezésen Fusso, tehát nem szeretnék lúgos, savas irányba elmenni. -
runner 125
nagyúr
válasz
runner 125 #44430 üzenetére
Noh, találtam végül konyhai femtisztitot, és láss csodát működött.
-
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #44426 üzenetére
Szuper, köszi ezt az infot is. Mentem.
Ami eszembe jutott még. Az autón a kipufogó "kamu króm" (ami egyébként ténylegesen fémnek tűnik nekem) kipufogóvéggel végződik (már a lökhárítóba beépítve). Benzines, de nyilván kormol. Az erre lerakódott kormot mivel lehet eltávolítani? AG-s kátrányoldóm van itthon, az sok esetben segített már számomra beazonosíthatatlan, jellemzően sötét, fekete foltok eltávolításában, de itt most az sem segít. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #44424 üzenetére
Egy olyan batár vizesmosót én max gazdaságba tudok elképzelni. Hangárba, a traktorok mellett van helye és nagyjából oda van szükség arra a teljesítményre.
Otthon, autokozmetikához szerintem rettenet felesleges. Spec én még olyannál sem nagyon láttam melegvizest, aki ebből él.
Igen, azt tudom, h ha savas vagy lógus egy sampon, akkor az odaveri a waxot... Eddig Autoglym sampont használtam, az PH semleges, habosításhoz majd nézek valamit.
Igen, ilyen tekerős menettel rögzülnek a Kranzle-k, nem gyorscsatis (ez mondjuk kicsit kényelmetlen, ellenben persze üzembiztosabb).
Más:
Szállórozsdaeltávolítóból kinek mi vált be? Köszi!
Amarton
Saját videó? Rettenet minőségi munka (mármint a videó), ügyes vagy, gratula! -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #44420 üzenetére
Köszi, valahogy akkor megpróbálom megrendelni innen.
Jogos, évente akkor érdemes ledobni.
Igen, jó dolog a melegvizes mosó, de rettenet áruk van. Meg talán fentebb beszéltük már, én sokkal szervizigényesebb típusoknak olvastam és folyamat dieselel itatni.. ez már számomra problémásabb is, meg javarészük akkora, mint egy bevásárolókocsi. Azt tologatni, helyet keresni nekik, stb. Hobby célra szerintem már ez a Kranzle is bőven "erős".
Mint fentebb írtam, én a hidegvizes gépre rá fogom kötni a 45 fokos melegvizet. Szerintem már úgyis iszonyúan nő a hatásfoka. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #44418 üzenetére
Könyve ezt írja:
"Olajcsere:
Az 1. olajcsere kb. 50 üzemóra után történjen, azután pedig évente vagy 1000 üzemóra után. Ha az olaj elszürkül vagy fehéres árnyalatúvá válik, minden esetben ki kell cserélni az olajat az Ön nagynyomású szivattyújában.
Olajcseréhez fektesse a készüléket vízszintes helyzetbe, és egy edény felett nyissa
ki az olajteknő alján található olajleeresztő csavart. Az edényben felfogott olajat az előírásnak megfelelően kell ártalmatlanítani.
Új olaj: 0,35 l - motorolaj W 15/40."
Azért az 1000 óra elég brutál periódus. Mint pl én is, aki hobbystaként csak a saját motorkat, autókat mosom, nálam havi max 5-6 alkalmos. Az mondjuk 6 x 15 perc?! 1,5 óra havonta, az 666 nap, gyakorlatilag 2 év. Tehát 2 évente szerintem elég otthoni felhasználás mellett.
Ok, köszi, megnéztem a snowfoam-ot, de a franc egye meg, azok a fotók pont nem nagyíthatóak ahol a csatlakozó típusok vannak felsorolva. Látom a listában a Kranz-C típust, gondoom az lesz, de így nem merem.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Pgabor79 #44413 üzenetére
Na, szuper, gratula! Remek gépek ezek, bízom benne h sokáig megbízhatóan fog működni. Noh meg ha később bármi "baja" lesz, az jellemzően tömítések cseréjével orvosolható. Szerencsére ipari gépekhez mindig kapható minden, legapróbb komponens is.
Az alvázmosó hasznos kiegészítő, kerestem, de nem találtam újonnan sehol. Nem beszélve arról, h a többi a fej 25-30.000ft, tehát jó üzlet volt, ha ezeket mind pluszban kaptad mellé.
Ami egyébként a Kranzle-knél "gyenge", az a műanyag ház. Nagyon hamar megmattítja az UV.. nekem azért fontos a külső állapota is, így a terveim szerint használat után mindig behúzom majd a garázsba (pedig lenne fedett helye kint is, de tartok tőle h hamar megfoltosodna, megmattulna..)
A 1152-es is remek gép, de nyilván az a belépő modell. A 2160 erősebb és nagyobb a vízszállítása is.
Egy Snow foam volna még tervben nálam, de 3 hét mire be tudják szerezni ilyen csatival. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #44403 üzenetére
Letöltöttam a használatiját, de erre vonatkozó infot én nem találtam. Youtube-on néztem jó néhány videót, illetve egy cimborámnak ugyanilyen gépe van, a videók egyikén sincs teljesen letekerve és a srác is azt mondta h kb 5 éve használja úgy, h csak annyit teker le amennyi kell. Ugye ezeken a tömlő is profin megoldott, mert tulajdonképpen az nem csak egy "tároló", hanem a tengelyénél csatlakoztatva van a tömlő. Magyarán le és feltekerés közben is nyomás alatt lehet, hisz a le / feltekerés ebből fakadóan nem zavarhatja.
Pár dologra hívták fel a figyelemem, csak vízszintesen lehet használni és az olajra azért figyelni kell és időben cserélni. Illetve nyilván a bemenő víz, gép csatlakozás alatti szűrőre illik ránézni minden használat előtt, bár ezt megelőzve megrendeltem a Kranzle gyári nagy vízszűrőjét, biztos ami biztos, inkább bekötöm.
Egyébként baromi jó, lehet hozzá opcionálisn homokszórót is kapni és nem is horror, 26k, majd később egy ilyet lehet beszerzek még, bármilyen nagyobb fém tárgy megtisztításához jól jöhet. -
runner 125
nagyúr
válasz
jozsi252 #44390 üzenetére
Köszi!
K7-ről indultam annó én is, de a wifi fej, digitális kijelző, meg az ilyen consumer - számomra totál felesleges - extrák abszolút nem érdekelnek. Sőt, ez inkább csak hibaforrás és egyértelműen otthoni kategóriába rakja a gépet.. Az ipari kategóriába mindig is jobban hittem. Főleg, ha az ember olyan vételeket talál, ami egy új K7 ára alatt van.
Nekem még nincs rákötve, de van a padláson egy 200 literese melegvíz tárolóm. A vízszerelő keverőszeleppel és valamilyen termosztatikus fejjel meg tudja oldani, h max 45 fokos víz menjen ha rányitom a melegvizet. Egyébként nekem szervizes (Comet, Karcher) emberke mondta, h a rájuk írt 60 fok azért erősen irányadó érték. Tehát, pár percet lehet járatni 60 fokos vízzel, de tartósan azt mondta nem szabad, hiába van ráírva annyi. Szerinte 40-45 fokos víz, amit egy hidegvizes mosó tartósan, a belső alkatrészek idő előtti elhasználódása nélkül tud.
Egyébként a legpuritánabb másik megoldás, ha nem akarsz keverőszelepet, termofejes csapot, stb, h szépen egy hidegvíz és melegvíz ágat egy Y-nal összekötöd és nyitsz a meleg mellé egy kis hideget. -
runner 125
nagyúr
válasz
Pgabor79 #44387 üzenetére
Köszi! Felrakás utáni órában már hívtam 2 hete. Talán pont jókor kerestem rá, mert én általában heti 1x néztem rá az eladó ipari / belépő ipari, nem melegvizes gépekre.
A tervem egyébként, h kevert melegvízre kötöm majd. Van a garázsom után a falban 2 fagymentes csap, egy melegvíz, és egy hideg. Azt mondják 40-45 °C-os vizet stabilan bírják ezek a gépek és melegvízzel azért mérföldekel hatékonyabb a tisztítás...
Melegvizesek gépek meg állítólag elég szervizigényesek és persze qrva drágák.. meg abba folyamatosan dieselt önteni, ott pöfög, büdösít mint egy rossz traktor.. inkább kiépítettem még most a melegvizes ágat is a szabadba. Már a 40 °C-os víz is gyanítom sokkal hatékonyabb, mint az 5 fokos hideg.Egyébként igen, az a gép volt az, sorry. Tolnából jött, még pont belefért a súlyhatár h elhozta a futár.
-
runner 125
nagyúr
Hogy én mennyi ideig kerestem mosot.
Néztem Karcher-eket, de nagyon sokan szidták őket. Barkacs meg kategóriát semmikeppen nem szerettem volna.
Aztan mikor már majdnem rendeltem egy 400V-os Comet gépet, szembejött velem ez az új, kipróbált Kranzle jofogason az új árának fele alatt. Ilyen vétel csak szokoevente van, így lecsaptam rá.
Nagyon komoly cucc, nagy teljesítménnyel. Bár 40kg, de valamit valamiért. Rakok elé gyári vizszurot, remelem sokáig jó lesz. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, ületépítőrácsos autómosó vödröt hol vegyek? Google hirtelen ezt
hozta, de azért majd 10k egy műanyag vödörért szerintem arcátlanság.Köszi!
-
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Koch-Chemie - PSS Plast Star Silikonfrei műanyagápoló felrakása nagy melegben ugyanúgy nem javasolt, mint ahogy autót mosni és waxot felvinni sem?
-
runner 125
nagyúr
válasz
RP1980 #41249 üzenetére
Oks, köszi!
Csak az elejét szeretném fóliáztatni, ezt írtam korábban is ( (lökhárító, lámpák, két kerékjárati elem, szenzorokkal teli szélvédő, A oszlopok, esetleg tetőből egy 20cm-es sáv).
Apró karcra gondoltam. Nem olyan volumenű sérülésre, ami megköveteli, h kötelezően mindkét elembe belefújjon a szaki.
Pont a fóliás ember tette bele a bogarat a fülembe a kerámiával kapcsolatban.. de a lényeg, h akkor az sem mindenható és el lehet távolítani baj esetén.
Köszi. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, kerámia kapcsán, mennyire igaz h ha megcsináltatja az ember és adott esetben keletkezik az autón egy pici sérülés, akkor nem lehet "ködölve" javítani a fényezést, hanem kompletten az egész elemet be kell csiszolni és le kell fújni?
Ha ez igaz, akkor viszont nem biztos h rakatnék rá.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Formaster #41160 üzenetére
Bemutatóautónként vettem, 8 ezer km-rel, amit a városban futotta, Németországban. Tehát mondhatni h gyakorlatilag új. Szerencsére kavicsfelverődés nincs rajta.
Noh majd ha összeáll a fólia és megkenem Fusso-val, dobok be saját képeket.Varshi
Egyetértek a fehér színt illetően. Sajnos a fekete, sötétkék és árnyalataik iszonyú durván kidobják a mosási karcokat, hibákat. Pont emiatt elvszerűen nem veszek sötét járművet.
Emellett szerintem a formák jó része is egy fehér színen jön ki leginkább. Fekete autó sokszor elvesznek a részletek..
A fehér gyöngyházassága meg a non plus ultra, főleg szép napsütésben, amikor már már arany árnyalatok jelennek meg rajta. -
runner 125
nagyúr
Ugyanebben a cipőben vagyok, gyöngyházfehér autóval.
A kerámia előtt én nagyon gondolkodom azon, hogy az elejét (lökhárító, lámpák, két kerékjárati elem, szenzorokkal teli szélvédő, A oszlopok) lefóliáztatom kavics ellen. Még ha bele is kerül 3-400k-ba, már egy esetleges szélvédőcsere visszahozná az árát..
Hisz a kerámia a kavicsok ellen sajnos ugyanúgy nem jó.
-
runner 125
nagyúr
válasz
martillo #40708 üzenetére
Nem vagyok karosszériás, sem fényező, de ha gyorsan meg akarod oldani, csere, keress bontott ajtót.
Ha pedig javíttatni szeretnéd, mutasd meg egy karosszériásnak először. Meg kell nézni, h ki tudja-e kalapálni, de ahogy te is látod, a festék is feljött, illetve végig megrepedt.. ezt szépen csak kalapálás / csiszolás, vagy gittelés utáni komplett ajtófújással lehet eltüntetni. -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Tudtok javasolni nagy méretű (mondjuk akár 1m2 körüli is) mikroszálas szárazolót?
Ebay link is megteszi.Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
momo2828 #40554 üzenetére
Sajna ugyanezt tapasztaltam én is az AG gumi és műanyagápolónál, egyszerűen nem tartós, pedig maga a felvitél utánai állapot szép.
Kíváncsiságképp most berendeltem és kipróbálom a Koch-Chemie szilikontmentes műanyagápolóját. -
runner 125
nagyúr
válasz
RP1980 #40143 üzenetére
Pont most akartam kérdezni, h AG-t honnan érdemes jó áron beszerezni, mert annó az Alfa forumos tagtól vettem folyamatosan. Aztán kitalálta idén, h akkor ad nekem árut, ha Alfa-m lesz.
Az meg nem is volt, meg nem is lesz, így nem adott termékeket..
Lényeg a lényeg, h mit értesz ez alatt h elszállt felette az idő? Azt konstatáltam h az eddig sem olcsó AG most még drágább. Talán van olcsóbb, jobb minőségű alternatíva?
Amit előszeretettel használtam az AG-től:
- Autósampon
- SRP
- Beltéri műanyag ápoló
- Üvegtisztító
Ezekre milyen alternatívát javasolnál, ami "üti" az AG-?
Köszi! -
runner 125
nagyúr
Srácok, nagynyomásúba milyen autómosó koncentrátum javasolt? Ami gazdaságos, habosít és jól oldja a koszt is.
Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Formaster #40100 üzenetére
Hja, ez valóban így van, de azért szeretem ezt is tisztán látni. Pláne h csak hétvégente szoktunk veretni vele, mert egy egy csapatás alatt 100-on eléget 25 liter benzint..
Köszi! Hm, ha a sár a műanyagot is meggyötri, akkor inkább leveretem róla minden futam után.
RP1980
Nagyon köszi, berendelek akkor először egy olyat és kipróbálom. -
runner 125
nagyúr
válasz
Formaster #40092 üzenetére
Köszi, de ez kizárólag felújító, nem? Esetleg valamilyen "zsírosabb" állagú, erős, tartós ápoló létezhet, mint alternatíva?
Alapvetően AG-s műanyagápolóm van itthon, autónál azt használom abszolút elégedetten, de azt hiszem ide az is kevés lenne.
Vettem egy side by side-ot (itt most üzemszerűen néz ki, de nyilván meghajtás után le szoktam veretni), és az a helyzet, h a nyers fekete műanyagjain látok némi "fakulást" annak ellenére h 3 éves. Meg persze karcokat, az ágak, bokrok okán. Valamelyest ezeket szeretném kicsit "elfedni", és a fekete műanyagot "zsírosabbá" tenni. Talán úgy jobban ellenáll a sárnak is, kevésbé tapad rá, könnyebb lesz mosni, stb. -
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, tartós, hatékony nyers fekete műanyag "felújító" / ápoló létezik? Mi ajánlott belőle?
Ami pl a karcokat is némileg "elfedi".Köszi!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, ha már magasnyomású, talán ez a topik kötődik leginkább hozzájuk.
Ki mit használt, mi vált be, és mit érdemes venni?
Megmondom ősznintén, úgy indultam el, h Karcher.. aztán elkezdtem olvasgatni, és állítólag a mai Karcher-ek már iszonyú megbízhtatlanok.
Hitachi, Makita darabjai? 100k környékéig gondolkodom. Köszi! -
runner 125
nagyúr
válasz
Zémann #39327 üzenetére
A víztisztító és a vízlágyító két külön eszköz... Előbbi jellemzően nem lágyítja a vizet - tehát iható marad és ugyanúgy lesz vízkőtartalma. A vízlágyító viszont sóval "kivonja" a vízkövet, így tud megszáradni minden felület vízkőmentesen.
Vízlágyítót viszont teljes belő vízhálózatra kötni nem biztos h szerencsés ötlet. Nem lesz iható a csapvíz, de főzéshez sem ajánlott a lágyított víz. -
runner 125
nagyúr
válasz
Sub-ZeRo #39299 üzenetére
Lehet, valóban, nem is tagadom. Ezért is írtam, h ha sikerül valahol ezt tökéletesre javíttatnom - nyilván csak a pöttyöket - akkor megy rá valamilyen kavicsfólia. Legalább az elejére és szélvédőre.
De akkor próbálok még kutakodni, h kik tudják ezt profin vállalni.
FeRRaR1
Na igen. Sajnos vagy nem sajnos, nagyon sok a munkám, sokat nem is voltam itthon, mellette építkezés tavaly óta.
Így a Volvo is háttérbe szorult, nem is nagyon használtam az utóbbi időben. Ennek ellenére persze ugyanolyan tiszta.
Nagyon sokat agyaltam az új XC90-en, persze abból is pár éves modellekkel szemeztem. De egyszerűen a downsizing 2.0 T motort nem tudtam megemészteni.. iszonyúan dühít, h legalább egy 2.5-ös, de inkább 3000-es 5 hengeres turbobenzint miért nem tudtak legyártani..
Félek, h szétfossa magát a turbok egyike és kb. maga a blokk is. Más felől persze a vételár. Használt is legalább 70-80%-kal drágább a QX70S-nél. Annyival pedig nem tud többet számomra.
Itt pedig megvan az igazi őserő, 5.0 V8, 500Nm, 7 sebességes szekvenciális váltó, de hát ezt neked nem kell ecsetelni.
Fogyasztásban pedig alig van diffi. Úgyhogy marad ez. -
runner 125
nagyúr
Sziasztok,
Megosztanék egy mappát veletek: [link]
Mit gondoltok, az ilyen jellegű kavicsfelverődéseket el lehet profin tüntetni? De tényleg úgy, h ne legyen észrevehető (nyilván színkód alapján kikevert festékkel pl.)
Ezt az autót Berlin-ben nézte meg nekem egy ottani ismerősöm ma, 2016-os évjárat, 28.000km-rel.
Vagy csak én vagyok túl maximalista és keresek tényelgesen kavicsmentes autót?
Meglepő, de a Volvo-mon lassan 100.000-nél km-nél kb nincs, pedig védőfólia sincs rajta, csak waxolni szoktam.
Tehát azt mondjátok, h ezeket el lehet tüntetni profin, akkor ráguranék és miután javíttattam, kavicsfelverődés elleni fóliával behúzatnám. Mert ezeken kívül baleset és fényezésmentes, 1. tulajos, eredetileg is német első forgalomba helyezésű modell és ami a témához nem kapcsolódik, V8 benya. : -)
Köszönöm! -
runner 125
nagyúr
válasz
z123456789 #22445 üzenetére
Azért a 82-es cseszneki része mesélni tudna, mennyit döntögettünk arra felé.
Idén legalább 6x voltam arra motorral.
-
runner 125
nagyúr
Hi, műanyag elemeket hányas papírral kell véglegesre csiszolni fényezés előtt?
Semmi komoly, csak robogó idomok. Köszi!
-
runner 125
nagyúr
válasz
DeathAdder #21253 üzenetére
Vegyél valamilyen bogároldót és azzal fújd be. Autómosásnál az összes konyhai tisztítószert el kell felejteni a sótartalmuk miatt.
-
-
runner 125
nagyúr
Ez most kivételesen nem autó, hanem motorápolás. Egyik legjobb barátomnak szombaton hoztam el a motorját, 4 óránk ment rá a takarításra.
Itt van pár kép a vásárolt állapotról és a tisztított állapotról, akit érdekel.
mod. Először AG motortisztítóval befújtam a kényes pontokat (blokk,futómű, fékek, lánc..), majd AG samponnal mosés és végül kapott egy réteg SRP-t, majd EGP-t, majd műanyagápolás.
-
runner 125
nagyúr
Nagyon minimális az esélye, h matrica kárt tegyen a fényezésen, főleg többnyire fénytől zárt helyen.
Lehet kapni kifejezetten matricaleszedő spray-t, azzal nyom nélkül elvátolítható az utolsó ragasztó is.
Legközelebb kérd meg h tegyék a motortérbe, ezt általában a nagy műanyag felületre, oda szokták ragasztani. -
runner 125
nagyúr
válasz
-cobra- #19835 üzenetére
Frankó lett, viszont az AG-s kátrányoldót kellett volna kipróbálnod, nagyon jó. Pikk pakk lehozza az összes kátránypöttyöt, még motornál is ezt használom, a lánc által szétvert kenőanyagot is pikk pakk lehozza mindenről, pedig az önmagában egy baromi nehezen pucolható, ragadós anyag.
-
runner 125
nagyúr
válasz
KisBundi #19519 üzenetére
Pedig 99% h belülről indult el. Ugyanis az ajtókba befolyt víz hajlamos megállni az ajtók aljánál, a két lemez illesztésénél. Noh most ha gyárilag nincs normálisan üregvédve (már pedig a nagy átlagban nem szokták kezelni ilyen pontokon), akkor idővel elkezd átrohadni.
Le kell bontani az ajtókárpitot és nézd meg belül is. Ha ott is rozsdás akkor érdemes szakihoz vinni. -
runner 125
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Épkézlábnak tűnő, vezetékmentes, de olcsó billentyűzet jött a Redragontól
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- BestBuy topik
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Napelem
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 9Pro 64GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! MSI B150M i5 7400 16GB DDR4 250GB SSD 500GB HDD GTX 1060 3GB BitFenix NOVA MESH 400W
- Lian Li HydroShift LCD 360R/TL AIO vízhűtés eladó!
- Xiaomi 11T Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Olcsó Notebook! Dell Latitude E7280! I5 7300U / 8GB DDR4 / 256GB SSD!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest