Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chiller

    őstag

    válasz k-adi #11 üzenetére

    Persze ez oké, de mindennek van határa :D

    Mondjuk valakinek meg lehet pont ez fog tetszeni, mert van benne "kihívás". Én inkább úgy mondanám, garantált az agybaj, amíg rá nem jössz, hogy mikor mit és hogyan szeretne a játék, hogy csinálj :DDD

  • Chiller

    őstag

    válasz Landon #9 üzenetére

    Ácsi, én csak a singleről írtam, hogy csal (=szerintem, mivel durván egyenlőtlen feltételekkel indulunk).

    Skirmish és multiban lehet nincs/kevesebb a gond.

    Egyébként kétségtelenül nem lenne rossz játék, csak még kell neki egy "kis" fejlesztés.
    Tetszik, hogy a játékmenetből teljesen sikerült eliminálni az ilyen játékok legnagyobb rákfenéjét (a "turtlingot", azaz a bezárkózok a bázisomba hatszáz egység és védőtorony mögé, majd onnan szórom az atomot/tüzérséget), és talán pont megtalálták az egészséges átmenetet a "mindent csak küldjünk a darálóba" vs "foglaljuk el a checkpointokat ész nélkül" - hála a turinium csomópontoknak... Majd talán a hétvégén ha lesz időm írok egy in-depth rivjút róla.

    Persze ez annak is köszönhető, hogy faék egyszerűségű a játékmenet és egységdiverzitás gyakorlatilag nincs. Kétségtelen, a játék alapjai nem rosszak, csak kérdés lesz-e energia/pénz a megfelelő szintre hozására... És ha kipótolják megfelelő tartalommal (egységekkel, játékmódokkal, szuperfegyverekkel, fejlesztésekkel, stb) akkor ez mennyiben fog a kárára válni, vagy lesz idő még azt is finomhangolni illetve kibalanszolni. :U

  • Chiller

    őstag

    Nos, megvettem a játékot.

    Egyelőre csak dx11-ben futtatom, win10 még részemről ráér. IGP+VGA multiadaptert szerintem egyébként is el lehet felejteni.

    Szóval naivan azt gondoltam, hogy 1.0-ra azért rendbe teszik a játékot, de még mindig prealfa + early accessben leledzik a játék.
    Kampány totál inbalanced és a legutolsó programkódig bugos: végjátékban villódzó képernyő, halhatatlan (persze ellenséges) egységek, nem működő surrender, nincs load gomb,csak a kinti menübe (!!!), csaló gép, totál elkúrt economy (van 8 metal extractor + a nexus ami ugye 8*2+8=24 metalt jelentene, ehhez képest van +14.3), stb, stb.

    Ehhez jön az extraminimális egységtípus, és a már supcomban lefektetett (bevezetett) UI könnyebbségek NEM használata (például láncolt parancsokat utólag nem lehet shift lenyomása mellett megváltoztatni, nem lehet "épületsort" folyamatos egérgomb lenyomásával csinálni, stb, stb).

    Aztán még azt is mesélhetném, hogy a "kampányban" az üzeneteket nem szinkronizálták le, egyszerűen csak kiírják a feladatot (videóról ne is álmodjatok), aztán uccu neki. (ami persze egyébként úgyis kimerül search&destroyban) Hát ez aztán segíti a beleélést.

    Multit meg a skirmisht ezek után ki se próbáltam, egyelőre részemről megy a játék talonba, majd egy év múlva ránézek megint. Bár lehet egy hónap alatt beleáll a földbe fejlesztőstül, mindenestül.
    Jó a zene, meg szépek az effektek, de ez édeskevés. Főleg ennyi fejlesztési idő alatt, és ilyen "előzményekkel" (korábbi RTS játékokkal).

Új hozzászólás Aktív témák