- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Íme az új Android Auto!
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Kiszivárgott a Pixel 10 Pro
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
Örülök hogy végre kapott topicot ez a game, már rég vártam rá. De aztán olvasva a negatív vagyis inkább... vegyes visszajelzéseket...hát... nem lettem boldog.
Chiller: én csak a singleről írtam, hogy csal (=szerintem, mivel durván egyenlőtlen feltételekkel indulunk)
Nos, minden (legtöbb hagyományos) RTS kampányban kb. ez van. Te nulláról ellenség százról (najó, 50ről) kezd.
A skirmish az amikor te is és az ellenfél is nulláról indul... meg ugye a multi.Illetve azt is hozzátenném még, hogy ez az első dx12 játék PC-re....ami RTS.
-
Chiller
őstag
Ácsi, én csak a singleről írtam, hogy csal (=szerintem, mivel durván egyenlőtlen feltételekkel indulunk).
Skirmish és multiban lehet nincs/kevesebb a gond.
Egyébként kétségtelenül nem lenne rossz játék, csak még kell neki egy "kis" fejlesztés.
Tetszik, hogy a játékmenetből teljesen sikerült eliminálni az ilyen játékok legnagyobb rákfenéjét (a "turtlingot", azaz a bezárkózok a bázisomba hatszáz egység és védőtorony mögé, majd onnan szórom az atomot/tüzérséget), és talán pont megtalálták az egészséges átmenetet a "mindent csak küldjünk a darálóba" vs "foglaljuk el a checkpointokat ész nélkül" - hála a turinium csomópontoknak... Majd talán a hétvégén ha lesz időm írok egy in-depth rivjút róla.Persze ez annak is köszönhető, hogy faék egyszerűségű a játékmenet és egységdiverzitás gyakorlatilag nincs. Kétségtelen, a játék alapjai nem rosszak, csak kérdés lesz-e energia/pénz a megfelelő szintre hozására... És ha kipótolják megfelelő tartalommal (egységekkel, játékmódokkal, szuperfegyverekkel, fejlesztésekkel, stb) akkor ez mennyiben fog a kárára válni, vagy lesz idő még azt is finomhangolni illetve kibalanszolni.
-
Landon
addikt
Sajnos erre csak egy valamit tudok irni... "Benchmark Game"
Sajnalom ezt olvasni mert amit neztem review videot pont a fordityottjat irjak. Nem csal az AI, eddigi PCs tortenelem legnagyszerubb AI-a van a gameben, visszateszi az RT moge az "S"-t vegre etc etc. Multi miastt meg akartam venni de igy nem fogom.
Majd ha kijott az 5 gigas patch hozza;
-
#85552128
törölt tag
Ne mondjátok már, hogy nemhogy szinkron nincs játék közben, de még feliratozás sem a videók alatt ?
2016-ban. Mi ez ? ZS-kategóriás félkész játék.
-
Chiller
őstag
Nos, megvettem a játékot.
Egyelőre csak dx11-ben futtatom, win10 még részemről ráér. IGP+VGA multiadaptert szerintem egyébként is el lehet felejteni.
Szóval naivan azt gondoltam, hogy 1.0-ra azért rendbe teszik a játékot, de még mindig prealfa + early accessben leledzik a játék.
Kampány totál inbalanced és a legutolsó programkódig bugos: végjátékban villódzó képernyő, halhatatlan (persze ellenséges) egységek, nem működő surrender, nincs load gomb,csak a kinti menübe (!!!), csaló gép, totál elkúrt economy (van 8 metal extractor + a nexus ami ugye 8*2+8=24 metalt jelentene, ehhez képest van +14.3), stb, stb.Ehhez jön az extraminimális egységtípus, és a már supcomban lefektetett (bevezetett) UI könnyebbségek NEM használata (például láncolt parancsokat utólag nem lehet shift lenyomása mellett megváltoztatni, nem lehet "épületsort" folyamatos egérgomb lenyomásával csinálni, stb, stb).
Aztán még azt is mesélhetném, hogy a "kampányban" az üzeneteket nem szinkronizálták le, egyszerűen csak kiírják a feladatot (videóról ne is álmodjatok), aztán uccu neki. (ami persze egyébként úgyis kimerül search&destroyban) Hát ez aztán segíti a beleélést.
Multit meg a skirmisht ezek után ki se próbáltam, egyelőre részemről megy a játék talonba, majd egy év múlva ránézek megint. Bár lehet egy hónap alatt beleáll a földbe fejlesztőstül, mindenestül.
Jó a zene, meg szépek az effektek, de ez édeskevés. Főleg ennyi fejlesztési idő alatt, és ilyen "előzményekkel" (korábbi RTS játékokkal). -
Landon
addikt
Aki mar esetleg probalta DX12 alatt: sikerult GPU melle befogni iGPU-t is multi GPU set-up-ban? Olvastam olyasmit, hogy csak 2 hasonlo erossegu GPU-val mukodik a multi-GPU.
-
Peppo
őstag
Ez valami Supreme Commander utánérzés lesz? Ha igen, annak örülnék.
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
Ashes of the Singularity oldal
Az első DX12-s játék PC-n.
(Ha valakit érdekel egy Gift-key, írjon privátot. Az első jelentkező megkapja.)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- A Windows 11 lett az úr az asztali PC-k piacán
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Építő/felújító topik
- No Man's Sky - Már elérhető a Worlds Part 2 frissítés
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hamarosan rézhiánytól szenvedhet az egész chipgyártás
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Akár játékra! Intel X5650 / GTX 1650 / 24GB / 240SSD+ 500HDD
- AKCIÓ! Gigabyte H610M i5 12400F 32GB DDR4 512GB SSD Intel ARC A770 16GB Rampage SHIVA 650W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Watch Ultra
- PlayStation Plus Premium előfizetések
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest