- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Mobilarena
Arduino hardverrel és szoftverrel foglakozó téma. Minden mikrovezérlő ami arduinoval programozható, és minden arduino program, board, és hardverrel kapcsolatos kérdések helye.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
válasz Tankblock #7121 üzenetére
Mi a különbség ez:
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
strand_t * pStrand = &STRANDS[i];
rainbow(pStrand, 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(pStrand);
}
}...és ez között?
while (true) {
for (int i = 0; i < STRANDCNT; i++) {
rainbow(&STRANDS[i], 0, 2000);
digitalLeds_resetPixels(&STRANDS[i]);
}
}
szerk: semmi... Eredetileg jelölő nélkül értettem, hogy aztán leesett, hogy mint változó értelmetlen volna aSTRANDS[i]
. Azt leszámítva, hogy jelölőket kell átadni a függvényeknek.Miközben írtam a válaszom jött egy felismerés:
két példány létrehozásához jön jól egy objektumnál, ha a teljesen azonos paramétereknek két eltérő memóriaterületet tudunk linkelni. Szóval a régi dilemmámat lehet feloldani így ha jól értem, amikor változókból próbáltam létrehozni több példányt: pl buffer1[], buffer2[] és e helyett lehet ugyanazt a buffer[] változónevet használni pointer-ként, egy amolyan shift register módon. Ez a gondolatmenet nagyjából köszönőviszonyban van a valósággal?Vmint az RMT külön lefoglalt ram területekről dolgozik. Értem. Ha erre céloztál. Ez lesz a puffer szerintem, az viszont külön téma a library-ben:
// Pack pixels into transmission buffer
if (ledParams.bytesPerPixel == 3) {
for (uint16_t i = 0; i < pStrand->numPixels; i++) {
// Color order is translated from RGB to GRB
pState->buf_data[0 + i * 3] = pStrand->pixels[i].g;
pState->buf_data[1 + i * 3] = pStrand->pixels[i].r;
pState->buf_data[2 + i * 3] = pStrand->pixels[i].b;[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...