Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cray Tyler

    senior tag

    válasz saelin #25 üzenetére

    A Frostbite egy nagyon szar választás volt egy open-world játékhoz. Egyszerűen nem erre való. A fejlesztési idő jelentős része azzal ment el, hogy az amúgy tök profi (csak nagyon nem erre való) Frostbite engine-t kendácsolták hozzá a játék által megkívánt feladatokhoz. Nem is sikerült túl jól (és nem is sikerülhetett túl jól ennyi erőforrással, pl. idő...). És ez csak az egyik probléma a sok közül, amelyek erős kompromisszumokra ítélték az ME:A-t. A végeredmény az lett, hogy magát a valódi játékot (design, küldetések, story, szóval a content) nagyon kevés idő alatt kellett hogy elkészítsék. Olyan is lett.

    Ha bírod az angolt, akkor ebben a kotaku cikkben nagyon korrektül le van írva, hogy miért iszonyú keserédes az ME:A. Én is ebből vagyok olyan kurva okos.És én ezért kezdtem el hangosan aggódni, amikor az Anthem előzetesekben bevillant a Frostbite logo.

Új hozzászólás Aktív témák