Hirdetés
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Az 5 legnagyobb bénázás a mobilpiacon idén
- Poco F8 Ultra – forrónaci
Új hozzászólás Aktív témák
-
thon73
tag
válasz
eastsider
üzenetére
Elküldöm nyilvánosan, mást is érdekelhet:
[link]Ez ugyanaz a program, mint az Enumber nyilvántartó, de könyveket tart számon. Van a Books adatbázis, amelyik hivatkozik az Authors adatbázisra.
Elnézést kell kérjek azoktól, akik megnézik:
- én csak hobbiprogramozó vagyok, másrészt a program csak gyakorlásból készült. Magam is találtam hibákat benne. A program egyébként működik, de javítása folyamatban. Ha bárki javítási javaslattal él, örömmel veszem.
- már javasoltátok, hogy töltsem fel a Github-ra. Előbb-utóbb fel lesz, de nem jöttem rá Eclipse alól hogyan kell. Csak AIDE alatt találtam meg, de az most nincs (új telo rom, ugye). Köszönöm, ha valaki segít benne!
- természetesen "AS IS", tényleg csak meg akartam ismerni, hogyan működik...U.i.: Valaki találkozott már olyannal, hogy WinXP alatt a file-ok egy részének mérete konkrétan 0 lesz? Driveteszt ok, Kaspersky ok. De a forrást elő kellett ássam egy korábbi mentésből, mert ez is érintett volt. Hm. Legalább azt tudnám, hogy hogyan kerülhetem el legközelebb...
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Építő/felújító topik
- A piac legerősebb kameráját ígéri a Xiaomi 17 Ultra
- Yettel topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen egeret válasszak?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B650 R7 7800X3D 32GB DDR5 2TB SSD RTX 5070Ti 16GB Asus ROG Strix Helios GX601 750W