Hirdetés
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
 - Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
 - OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
 - Milyen okostelefont vegyek?
 - Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
 - iPhone topik
 - Légből kapott hírünk van képekkel
 - One mobilszolgáltatások
 - Poco F7 – bajnokesélyes
 - Telefonjavítás, szerviz
 
Új hozzászólás Aktív témák
- 
			
			
						cskamacska
addikt
válasz
							
							
								erer1000
							
							
								#30668
							
							üzenetére
						"akkor igazából ha nem a high end hajhászás a cél, egy FX 8350 elég lesz FHD-hez még pár évig"
Nagyon bátornak teccik lenni.
 Friss ropogós bindless(?) DX12 játék, a jövő amit vártunk(??):
Hogy két tucat patch után ez, és az elkövetkezendő DX12 cuccok milyenek lesznek nem tudjuk, de az FX tulajok ehhez hasonló megtrollkodása már jó 6 éve tart a játékiparban, ez bizonyos.

kis érdekesség
 - 
			
			
						HSM
félisten
válasz
							
							
								erer1000
							
							
								#30666
							
							üzenetére
						Igazából megválaszoltad magadnak a kérdésed.
"nincsen optimalizálva 8 szálra a program?"4 szálra még viszonylag könnyen megírható a program, hogy jól skálázódjon (egyet elvisz a DX11, marad 3 a játéknak), viszont 8 szálnál már sokminden beleszól, pl. a DX11 skálázását sem könnyű olyan magasságokba megvalósítani, és ha a DX11 rajzolós szála kimaxolódik (egy szál) akkor hiába van még 7 másik processzormag a CPU-ban, ott nem fogja tudni kihasználni őket. Ez egy komoly fejlődés a DX12 alatt, hogy ott már nem olyan nehéz az API skálázódását megoldani sok szálra. Persze, ott is el lehet szúrni a motort, de a lehetőség adott jobban megcsinálni.
Érdemes lehet nézegetned azt a mérésem: [link]
Tipikus példa a sok magra, de némi egyszálú limit (DX11?) miatt rosszul skálázódó játékokra. Hiába csak 62% a CPU használat a "valós" 4 magos 8 szálasított mérésnél, mégis gyorsulni tudott a 6/12 szállal nem is keveset.
Az FX-nél a fő szűk keresztmetszet, hogy az egyszálas teljesítménye gyenge, tehát a sok magra nem jól skálázódó játékokban csúnyán kikap. Viszont meglepően erős (modern négymagos i7-ek mellé tehető), ha a sok szálat jól kihazsnálni képes programot teszünk alá.
 - 
			
			
						Raymond
titán
válasz
							
							
								erer1000
							
							
								#30652
							
							üzenetére
						Mert az a szam az egesz CPU-ra vonatkozik es a magok/szalak kihasznalasabol adodik. Tehat a 4/4-es i5-on ha 2 szal 100%-ra megy a tobbi meg 0% akkor az osszkihasznaltsag 50%, az FX-nel ugyanez a 2 szal szinten 100% lenne a tobbi (CPU3-CPU8) pedig 0% az osszkihasznaltsag csak 25%-ot mutatna. Ott a videoban is lathatod a magok/szalak kihasznaltsagat. ha barhol megallitod a videot, osszeszamolod a magonkenti/szalankeni %okat es elosztod a magok/szalak szamaval akkor kijon az a szam ami ott a CPU sorban van a homerseklet mogott.
 
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 8400F / RTX 3070Ti / 32GB DDR5 / 1TB SSD!
 - HIBÁTLAN iPhone 11 Pro 64GB Midnight Green -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3372
 - GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3360, 100% Akkumulátor
 - Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
 - Bomba ár! HP EliteBook 840 G7 - i7-10510U I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
 
Állásajánlatok
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
								
							
 Friss ropogós bindless(?) DX12 játék, a jövő amit vártunk(??):




								
								
								

