Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Huawei Band 6 - vérbűl az oxigént
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
- Mobil flották
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Hirdetés
-
Három részletben lesz látható az Arcane második szezonja
gp A napokban érkezett egy új trailer, amellyel együtt végre megtudtuk mikor láthatjuk az új évadot.
-
Minden információt felhasználnak rólunk a közösségi cégek
it Az amerikai hatóságok szerint a közösségi média felhasználói nem igazán rendelkeznek irányítással azon adatok fölött, amit az AI-rendszerekkel megetetnek a nagy cégek.
-
2024-ben M1? Nóóórmális?
lo Elérkezett az idő a lassan hat éves Mac Mini leváltására. És mivel már egy ideje foglalkoztat a gondolat, miszerint...
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Petykemano #46146 üzenetére
Architektúrálisan azért itt lehetnek szűk keresztmetszetek. Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.
Én erre számítok, hogy DXR lesz, és nem fog olyan jól futni, mint az AMD-specifikus kód. Nem is kifejezetten az L2 miatt. De ez mind csak találgatás az elérhető információ-motszákból.
-
félisten
válasz Petykemano #46146 üzenetére
Ez pontosan ugyan olyan hardveres implementáció mint a fixfunciós hardverek direkt támogatása nem érzek benne különbséget. Egyértelműen ha olyan hardverelemre optimalizálnak amivel csak az egyik gyártó rendelkezik.
Nvidia jelenleg a szabványos DXR-t gyorsítja RT magokkal, és ez látszik abból, hogy az Intel meg az ARC 770 nel egyből belépett a raszteres párja mellé ( RTX 3060) raytracingban , sőt gyorsabb is annál, bármiféle Inteles játék optimalizáció nélkül Nvidia támogatott játékokban is... [link]
Tehát nincs itt Nvidia varázslat hanem az van hogy van egy szabványos kód amit mindenki támogathat a maga módján.
Tehát abból, hogy valaki arra vár hogy az Amd milyen jó lehetne ha rá optimalizálnának és közben Nvidiát kritizálja mert ő hardveres részegységekkel gyorsítja a szabványos API-t számomra kissé érthetetlen és azt várja hogy pont AMD ne legyen szabványos hanem direkt rá legyen majd írva a DXR Raytracing... köszi...El kellene tudni fogadni pár dolgot azt gondolom az AMD rajongók részéről...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen