Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Petykemano #46146 üzenetére

    Architektúrálisan azért itt lehetnek szűk keresztmetszetek. :K Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.

    Én erre számítok, hogy DXR lesz, és nem fog olyan jól futni, mint az AMD-specifikus kód. Nem is kifejezetten az L2 miatt. De ez mind csak találgatás az elérhető információ-motszákból. ;)

  • b.

    félisten

    válasz Petykemano #46146 üzenetére

    Ez pontosan ugyan olyan hardveres implementáció mint a fixfunciós hardverek direkt támogatása nem érzek benne különbséget. Egyértelműen ha olyan hardverelemre optimalizálnak amivel csak az egyik gyártó rendelkezik.
    Nvidia jelenleg a szabványos DXR-t gyorsítja RT magokkal, és ez látszik abból, hogy az Intel meg az ARC 770 nel egyből belépett a raszteres párja mellé ( RTX 3060) raytracingban , sőt gyorsabb is annál, bármiféle Inteles játék optimalizáció nélkül Nvidia támogatott játékokban is... [link]
    Tehát nincs itt Nvidia varázslat hanem az van hogy van egy szabványos kód amit mindenki támogathat a maga módján.
    Tehát abból, hogy valaki arra vár hogy az Amd milyen jó lehetne ha rá optimalizálnának és közben Nvidiát kritizálja mert ő hardveres részegységekkel gyorsítja a szabványos API-t számomra kissé érthetetlen és azt várja hogy pont AMD ne legyen szabványos hanem direkt rá legyen majd írva a DXR Raytracing... köszi...

    El kellene tudni fogadni pár dolgot azt gondolom az AMD rajongók részéről...

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák