Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz
Petykemano
#46146
üzenetére
Architektúrálisan azért itt lehetnek szűk keresztmetszetek.
Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.Én erre számítok, hogy DXR lesz, és nem fog olyan jól futni, mint az AMD-specifikus kód. Nem is kifejezetten az L2 miatt. De ez mind csak találgatás az elérhető információ-motszákból.

Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2978
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955, 100% Akksi
- Felsőkategóriás Gamer PC! Csere-Beszámítás! R9 9800X3D / RTX 5080 16GB / 32GB DDR5 / 2TB SSD!
- Új, Aktiválatlan, iPhone Air (256 GB) (rendelhető)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3853
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Pl. hogyan kommunikál a shader a fixfunkciós metszésvizsgálóval? Egyáltalán nem ugyanaz, ha ezek egy komplett blokk, mintha a compute shaderrel kell intenzíven együttműködni. Az már csak hab a tortán, hogy az RDNA-ban több és potenciálisabban optimálisabban kihasználható cache van.


