Hirdetés
- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Apple iPhone 17 Pro Max – fennsík
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- Magisk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A fejlesztők felelőssége megnő ez nem vitás. Nem véletlenül megy el arra az AMD partnerprogramja, hogy a programozóikat odarakják a partnerként szolgáló motorprogramozók mellé. A driver jelentősége nagyrészt megszűnik, mert a motorba épített vezérlés teljesítménye lesz a kulcs. Valószínű egyébként, hogy maga a terméktámogatási ciklus sem fog annyira változni. Azért költöznek a cégek programozói be a stúdiókba, hogy biztosítsák az optimalizálást a régebbi architektúrákra.
Én önmagában a top stúdióknál ezt nem látom gondnak. John Carmack már elment, de a piac "kitermelte" magának az új zseniket: Johan Andersson, Dan Baker, John Kloetzli, Josh Barczak, Kevin Floyer-Lea, Michael Bailey, Emil Persson, stb. Ezekben a programozókban lehet bízni, pláne addig, amíg a cégvezetéstől (EA, SEGA, Firaxis, Avalanche) dől a pénz a fejlesztésre. A gondot a kevésbé tehetős stúdiók jelentik, ahol nem mondom, hogy a szaktudás feltétlenül hiányzik, de a pénz mindenképp szűkös.(#3060) TTomax: A StarSwarm a tervezett feladatát most is ellátja. Megmutatja ma is, hogy a Nitrous képes 100k batcht nagy sebességgel kezelni low-level API-val. Ma is látszik minden gyártónál, hogy mennyit gyorsulnak az új API-kkal a rendszerek, függetlenül attól, hogy mennyire régi kódra épülnek az egyes leképzők. Ha az lenne a célja a tesztnek, hogy konzisztens eredményeket adjon és össze lehessen vele hasonlítani a VGA-kat, akkor nem két AI véletlenszerű csatáját látnád a képernyőn, hanem egy előre felvett jelenet visszajátszását, hogy minden mindig ugyanúgy történjen. Ilyenkor a lefuttatott tesztek eredményei nem 30, hanem 3 százalékos varianciát mutatnának csak.
A DX12 azért került bele a StarSwarmba, mert a Microsoft ezt demózni szeretné, ahogy az NV is. Az AMD a Mantle-t szeretné demózni, és nekik egy másik teszt készül. Ezekkel egyébként semmi gondja nincs az Oxide-nak. Üzletileg is teljesen elfogadható, hogy az MS és az NV elsődlegesen arra szeretné felhívni a figyelmet, hogy mennyivel jobb a DX12 hatékonysága a DX11-nél, csak az AMD-nek ez már nem elég. Ők már egy éve megmutatták a low-level irány egyik előnyét ebből a szempontból, más előnyökre szeretnének koncentrálni 2015-ben.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER GHOST
- ASUS RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X TUF GAMING OC Eladó!
- EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB
- MSI GeForce RTX 3060 Ventus 2X OC 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- GIGABYTE AORUS Radeon RX 6700 XT ELITE 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- Oyomba VGP-BPS26 utángyártott akkumulátor / 12 hó jótállás
- Telefon felvásárlás!! Honor 200 Lite, Honor 200, Honor 200 Pro, Honor 200 Smart
- Beszámítás! Acer Nitro 5 AN515-58-75F8 Gamer notebook - i7 12700H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
- MacBook felvásárlás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


