Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Loha #33774 üzenetére

    CPU visszaírásra. Számos olyan technika van ma, ami nem azért alakult ki, mert ez a jó, hanem azért, mert szűk a CPU és a GPU közötti kapcsolat. Például a GPGPU-culling nem azért terjed a Frostbite, az id tech, a Dunia, stb. motorokban, mert annyira szuper minden kivágási munkát a GPU-ra rátolni. Bizonyos feladatok jobban illenek a CPU-ra, de hiába gyorsabb ezekben, ha közben a pipeline egyirányú, tehát a visszaírást mindenképpen el kell felejteni. Ebben az esetben az dönt, hogy összességében mi a gyorsabb. Ha egy adott feladatban mindent a CPU csinál, vagy ha mindent a GPU. Az teljesen mindegy, hogy a hibrid modell sokkal jobb lenne, mert kevés hozzá a PCI Express. A GPGPU-s irányokkal sem lépünk igazán előre, csak nem a bal kezünket harapdáljuk, hanem a jobbat. Utóbbi pedig picit jobb, van aszinkron compute lehetőség, tehát ez még fejleszthető. De következő körben már tényleg nincs hova lépni. Muszáj magát az alapproblémát kezelni, vagyis a szűkös buszt. És ezen a primitive shader sem igazán segít. Az is csak egy 2000-es években kialakított rendszert cserél jóval modernebbre, nyersz vele maximum egy-két évet, de nem fogja önmaga megoldani a szűk busz problémáját.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák