Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daneeeeee

    aktív tag

    válasz HSM #2959 üzenetére

    Az ARMA 3 példa több sebből is vérzik. Egyrészt ez azon kevés játékok egyike ahol a visibility állítása lehetséges és annak felsrófolása rendkívül rossz hatással van a teljesítményre (főleg az object feltolása). Maxon minden VGA elvérzik alatta teljesen mindegy mennyi VRAM-mal rendelkezik.
    Szóval a példád egy rendkívül speciális eset, arról nem is beszélve hogy Ricsi a bejegyzést májusban tette a teljesen kész játék viszont csak szeptemberben jelent meg így ő valószínűleg a beta változattal játszott.
    Már pedig egy játék beta változatának rossz teljesítményét felhozni érvként mely különben a megjelenése óta több boost-ot is kapott, hát...
    (Sőtt most néztem utána ő még az alfa változatával játszott link)

    "Ezért marha nehéz "mérni" ezeket az elfogyásokat, és ezért nem nagyon látszik a review-okban."

    A fent linkelt tesztben az FPS mellet ott a frame time mérés, a kettővel kiszűrhető. Esetleg egy BF4-es tapasztalás is van (ha már ebből indultunk ki)?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák