Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz do3om #29464 üzenetére

    Sehol nem írtam ilyet? Felesleges hazudnod erről. A Volta más felépítésű lesz, és ott lesz gyorsabb, mint a Pascal, ahol az számít a következő évben.

    4 tipikus probléma van az iparágon belül, amire reagál a Vega és a Volta:
    Háromszögkivágás: A Vega oldaláról primitive shader, az NV oldaláról lesz egy fast Geometry Shader, ami lecseréli a normál GS lépcsőt.
    Memóriamenedzsment: A Vega oldaláról HBCC, míg az NV rak a VGA-ira egy rakás VRAM-ot.
    Erőforrás-allokáció: A Vega oldaláról 64 kB-os LDS kihasználás és javított előbetöltés, míg az NV oldaláról összevont LDS+L1.
    Overdraw probléma: A Vega oldaláról TBDR-szerű mód, míg az NV félig szoftveresen Z-trükközik.

    Ezekre a korábbi architektúrák nem reagálnak. Persze, hogy gyorsabbak lesznek az újak, de főleg akkor, amikor erősen belefutnak a programok a problémába. És a sebességelőny jelentős lesz. Csak éppen nem a mai programokban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák